2025-11-29, 20:17
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AvMedTofflorna
Hur gick det då? Är du kär nu? 😁❤️

Va har ni lurat ihonom nu?

En narcisstisk psykopat?
Citera
2025-11-29, 20:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Va har ni lurat ihonom nu?

En narcisstisk psykopat?
Knappast fixat dejter åt honom. Han är en vuxen karl, kärlekslivet får han styra upp själv!
Citera
2025-11-30, 11:57
Medlem
Citat:
Hur gick det då? Är du kär nu? 😁❤️

Haha kär är nog lite tidigt men det är en väldigt bra tjej det här. Jag känner henne sen förr hon har bott i frankrike i några år men nu är hon hemma i sverige igen.
Citera
2025-11-30, 11:58
Medlem
Många män är otillräckliga.
De bra männen är tagna.
Citera
2025-11-30, 12:39
Medlem
Så jäkla skönt att undvika kvinnor i vuxen ålder.
Kvinnor glor som babianer nu på hösten och vintern när man klär sig såhär
-> https://imgproxy.johnhenric.com/preset:sharp/resize:fit:1250/gravity:nowe/quality:80/aHR0cHM6Ly9qb2huaGVucmljLmNlbnRyYWNkbi5uZXQvY2xpZW 50L2R5bmFtaWMvaW1hZ2VzLzI2NjhfOGQ5MzJkYjg1MC1hMDI0 MzAtMTYtMS1vcmlnaW5hbC5qcGc=

Männen glor avundsjukt. De kan ju bara klä sig i jeans och t-shirt. Dricka energidryck och spy galla på nätet. Kvinnorna glor sönder sig. Jag undviker dem bara. På sommaren klär man sig annorlunda och då är det ingen som visar intresse. Då vet man att dessa kvinnor bara är ute efter det yttre som signalerar pengar.

Det är skönt i ensamheten. Sista relationen, år 2015. Ska jag ha någon så vill jag ha personkemi, mentalt djup och någon som inte tar livet för på stort allvar. Det sorgligaste är trots allt, hur många som faktiskt är i relationer med någon de bara har nöjt sig med. Allt för att skaffa barn. När ungen är ute, då inser man sina brister och olikheter och då blir det tjafs, bråk och skilsmässa.

Lycka till i dejtingträsket. Jag saknar det intel
Senast redigerad av Lofiboy 2025-11-30 kl. 12:43.
Citera
2025-11-30, 18:46
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Haha kär är nog lite tidigt men det är en väldigt bra tjej det här. Jag känner henne sen förr hon har bott i frankrike i några år men nu är hon hemma i sverige igen.
Kommer bli skitbra det där ska du se 🤗
Citera
2025-11-30, 19:22
Avstängd
Citat:
Vad roligt att höra! Håller tummarna för dig, vore kul om du hittade en ny nu när du provat på singellivet ett tag 🤗
Citera
2025-12-01, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Kommer bli skitbra det där ska du se 🤗

Citat:
Vad roligt att höra! Håller tummarna för dig, vore kul om du hittade en ny nu när du provat på singellivet ett tag 🤗

Yes precis. Allt har sin tid 😂
Citera
2025-12-01, 21:35
Medlem
Skönare va singel. Bättre ekonomi, mindre stress och inga konfrontationer om mina ögon skulle slinka ner på en kvinna med fin bakdel.
Citera
2025-12-02, 06:39
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Yes precis. Allt har sin tid 😂
Vågat ändå måste jag säga. Skulle det skita sig mellan er så kommer inte eran vänskap bli densamma skulle jag tro. Så det är du som är den modiga här (du skrev att det var modigt sagt till mig i nån post). Men jag önskar er all lycka å att det inte skiter sig. Kärlek å ett fast förhållande är du värd 🙂
Citera
2025-12-02, 07:40
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Skönare va singel. Bättre ekonomi, mindre stress och inga konfrontationer om mina ögon skulle slinka ner på en kvinna med fin bakdel.

Skönare att va singel - visst, har man bara ett jävla flyt med brudarna och gökandet, så absolut.

Bättre ekonomi - här är jag däremot lite nyfiken på hur du tänker, menar du att det skulle vara dyrare att leva med någon och ha två inkomster och dela på kostnaderna, kontra att vara singel och ragga och imponera på olika brudar ute på stan med bara en inkomst?
Citera
2025-12-02, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Skönare att va singel - visst, har man bara ett jävla flyt med brudarna och gökandet, så absolut.

Hört om de som tröttnat på att ligga runt. Att det känns tomt. Det är inte säkert att man är bättre på sex även om man är en Storknullare. Inte om man ska gå efter vad en del kvinnor säger.
En del säger att sex blir bättre när man känner varann väl. Risken här är att kvinnan blir uttråkad av samma man och vill träffa andra. Kan ju vara ett plus också om båda känner att monogami inte är det rätta för dom.
Senast redigerad av scaryfoot 2025-12-02 kl. 07:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in