2025-12-03, 04:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Håller med. Har inte hittat så mkt. Men det kanske inte alltid passar alla varje år!

För den som tycker BF är bluff så kollar man ju såklart prishistoriken och inte vad butiken påstår!

(För den som tycker BF är bluff så kollar man ju såklart prishistoriken och inte vad butiken påstår!)

Och då kommer man fram till att det är bluff!
För det är precis vad det är.
Citera
2025-12-03, 04:21
Medlem
StigAllans avatar
Hittade inget för mig nästan, bara två tvingar att sätta på stålrör som var några tjugor billigare än standardpriset.
Men jag inbillade mig att det finns ett behov!
Citera
2025-12-03, 05:52
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfpuff
Det jippot är bara kvalificerat bedrägeri!
Förstår inte att folk går på det.
Varje år så uppdagas det att mycket som ska vara billigare är antingen dyrare eller samma pris som förut.

Håller med. Jag fick ett medlade från Tele2 nyligen att mina 4G-telefoner, Mi 10PRO, 8gb/120GB, slutar att funka feb-26.. Dessa var införskaffade maj-2021, ny modell då, 2021..
Köpte nya igår, 5G. Med 12gb/512GB.. Hoppas att de nya funkar så att PTS-styrelsen blir nöjd... (Den nya som kommer nu är från 2024-års modell. Fan och hans faster om inte det funkar..)

Jag har andra 5G-telefoner i firman och hemma, så jag sitter inte på bar backe, men ändå är det inte roligt.. Får väl se om rea-telefonerna som kommer under veckan är bra. Kostade nästan 45.000:-
Citera
2025-12-03, 05:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Håller med. Jag fick ett medlade från Tele2 nyligen att mina 4G-telefoner, Mi 10PRO, 8gb/120GB, slutar att funka feb-26.. Dessa var införskaffade maj-2021, ny modell då, 2021..
Köpte nya igår, 5G. Med 12gb/512GB.. Hoppas att de nya funkar så att PTS-styrelsen blir nöjd... (Den nya som kommer nu är från 2024-års modell. Fan och hans faster om inte det funkar..)

Jag har andra 5G-telefoner i firman och hemma, så jag sitter inte på bar backe, men ändå är det inte roligt.. Får väl se om rea-telefonerna som kommer under veckan är bra. Kostade nästan 45.000:-

Börjar undra om tele bolagen är i maskopi med elektronik jättarna!
Trodde 4G skulle fungera länge till,
Vet att dom släckte ner NMT och 2G .
Citera
2025-12-03, 06:01
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Börjar undra om tele bolagen är i maskopi med elektronik jättarna!
Trodde 4G skulle fungera länge till,
Vet att dom släckte ner NMT och 2G .

Man kan ju undra..
Och maskopi med Black Fredag!
Citera
2025-12-03, 06:55
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Hittade inget för mig nästan, bara två tvingar att sätta på stålrör som var några tjugor billigare än standardpriset.
Men jag inbillade mig att det finns ett behov!
Du kände dig tvingad att köpa dom?
Citera
2025-12-03, 06:59
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Du kände dig tvingad att köpa dom?
På ett lite underligt vis hade jag ett sug efter att genomföra ett köp Black Friday.
Citera
2025-12-03, 09:29
Medlem
Roidberts avatar
När jag tänker efter var mina enda "fynd" under Black Week ett 24-pack toalettpapper för ca 65kr och de vitaminer jag köpte på Topformula för ca 400kr. Men Topformula har typ rea varannan vecka, så egentligen kan man nog bara räkna toalettpappret.
Citera
2025-12-03, 09:54
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
(vi har fan rea i detta land under hela året nästan)

Och ändå är det inte billigt! Bara bluffar allihopa.

För det är så lätt att fulhöja och komma undan med det, där ligger problemet.
Citera
2025-12-04, 22:15
Medlem
Lillarapunzels avatar
Just det, under Cyber Monday lyckades jag göra ett riktigt kap på H&M av alla ställen!
Ursprungligt ordervärde var 1746 kr, men efter rabatt blev den 844 kr istället, och hade därtill ett presentkort som täckte detta! Så mitt saldo blev +/- 0 kr, men även sett till enbart rabatten, på nästan 50% sammantaget, tycker jag det var riktigt bra!
Citera
2025-12-16, 20:03
Medlem
Checka flash sales

Live-erbjudanden som:
🚨 tim-erbjudanden
🚨 countdown deals

Kan vara bättre än statiska rabatter.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera