2025-12-02, 22:22
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matadhamster
Psykiatrin är det nog ganska lätt att komma in i. Men jag undrar över det med hur de kommit över papper från socialtjänsten då myndigheten raderar/gallrar bort papper

När du skriver "komma in i", menar du hacka sig in? Psykiatrin har ju sekretess, precis som socialtjänsten.

Socialen gallrar akter fem år efter avslutat ärende, vad jag vet. För vissa födelsedatum, 5, 15 och 25, sparas det dock för alltid.

Helt sjukt att alla vurmar så för Jocke och anmäler SVT på löpande band. Vad skulle de gjort för fel? Jocke har ju förtalat morsan 10 gånger värre. Då var det ingen som sa något. Otroligt!
Citera
2025-12-02, 22:23
Medlem
Som att fina bilder från olika tillställningar säger nånting alls. Herregud, jag med flera runt mig har fotoalbum där det ser ut som rena Carl Larsson-idyllen. Bakom kulisserna var det kaos. Team Jocke!
Citera
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Så putin är bättre då som har ihjäl folk i ett grannland ?
Det om något är dekadent och omänskligt

Kan lova att Ryssarna diskuterar om sina kändisar oxå

Tja, det var väl ingen strålande idé att dra in den psykotiska dvärgen i Kreml i detta. Jag ville bara påpeka det orimliga och groteska att fem miljoner sysslar med att diskutera Jockiboi.
Citera
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Irena på aftonbladet försvarar inte Jockiboi.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Okbv4V/irena-pozar-skams-nar-jag-ser-joakim-lundell-dokumentaren
En väldigt nykter analys tycker jag. Är det inte lite speciellt att hela familjen deltog på bröllopet och att han kort därefter kastar mamman helt under bussen?
Citera
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Hon var inte på bröllopet.

Vad säger du? Det visades flertalet bilder från Jocke och Jonnas bröllop 9 juli 2016, och både mamma och bonuspappan där med familjebilder och leenden och kramar.

Och ett år senare ger han ut boken Monster om hur mamman torterar honom med nålar, el, hotar hänga sig, skär falukorv och lök med blodiga fingrar, tvingar honom att se skräckfilm osv.
Citera
2025-12-02, 22:24
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Vad säger du? Det visades flertalet bilder från Jocke och Jonnas bröllop 9 juli 2016, och både mamma och bonuspappan där med familjebilder och leenden och kramar.

Och ett år senare ger han ut boken Monster om hur mamman torterar honom med nålar, el, hotar hänga sig, skär falukorv och lök med blodiga fingrar, tvingar honom att se skräckfilm osv.

Sorry. Missförstånd.
Citera
2025-12-02, 22:24
Medlem
JimmySoffas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rooban
Jag tycker att man ser att Jocke är på väg att börja grina genom hela utfrågningen, särskilt mot slutet. Den där enkla utfrågningen var tillräckligt för att få han att vackla så pass. Det krävdes inte mer.

Håller med. Ganska tydligt att han inte är van vid att bli ifrågasatt, och det är ju inte så konstigt med tanke på att personer som honom alltid bara omger sig med ja-sägare.

Det har varit ett sant nöje att följa flera olika crashouts idag. Den manipulerande superrunkarn fick äntligen smaka på sin egen medicin
Citera
2025-12-02, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julzkinkan
Det som är det konstigaste är hur människor mer eller mindre kan avguda honom, tro att han är ett orakel som vet precis hur allt ligger till, och finner andligt och underhållsmässigt värde i det han "producerat"

Tror folk mest tycker han är intressant rolig liksom som clownen i klassen alla skäms för men ändå roas av att se men sen har han även tack vare offer koftan fått med sig vänster partisterna. Mammorna som sitter hemma med socialbidraget. Lite som woke rörelsen. Rainbow warriors. Dom som gapar för jämställdhet fast bara alltid åt ett håll. Dom gapar mycket på hans sociala medier han skyltar gärna med vad dom säger.
Men det är inget folk man behöver bry sig om
Citera
2025-12-02, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
JockiBoii känns som exakt den där självsaboterande och offerrollsrunkande typen - något som jag vanligtvis associerar med svanktatuerade tjejer på spektrumet som ser till att sabba alla sina förhållanden och sociala nätverk. Säkraste sättet för den typen av människa att få uppmärksamhet och medhåll är att offentligt "tala ut" om hur orättvist allt och alla har varit mot dem och hur omöjligt det varit för dem att lyckas en enda millimeter bättre i livet. Hade en sådan energitjuv till jobbarkompis.

Ja. Så bra beskrivet.
Citera
2025-12-02, 22:28
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JimmySoffa
Håller med. Ganska tydligt att han inte är van vid att bli ifrågasatt, och det är ju inte så konstigt med tanke på att personer som honom alltid bara omger sig med ja-sägare.

Det har varit ett sant nöje att följa flera olika crashouts idag. Den manipulerandej superrunkarn fick äntligen smaka på sin egen medicin

Hade han botoxat sig eller var han bara stel av skräck? Jag noterade att han såg ut som en annan människa när dom grillade honom med frågor. Ingen ansiktsmimik, påsarna under ögonen var som bortblåsta och ögonen rann konstant, inte tårar utan det såg ut som om han var allergisk.
Citera
2025-12-02, 22:28
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AtlernativFrSverge
Han har vid något tillfälle lagt upp ett stort antal dokument bakom betalvägg enligt dokumentären

Tack. ❤️ Då var det klargjort. Han föll på eget grepp skulle man kunna säga.
Citera
2025-12-02, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Sorry. Missförstånd.

Missförstånd? Fatta bara att Jocke hittat på allt detta och är en känslokall idiot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in