Citat:
Ursprungligen postat av
sFBs
Menar du att jag ska ha koll på skriverier om honom? Brukar fokusera på samhällsnyttiga nyheter men nu när jag såg denna tråd högst upp så blev jag nyfiken.
Efterbliven kan du vara själv!
Citat:
Ursprungligen postat av
ALSGLOBAL
Är det den här snubben som sker ner sig i tv? Varför är han så högt upp i aktuella ämnen? Orkar inte läsa tusentals inlägg.
Tar er i ett inlägg.
Jocke har i 8 års tid påstått att hans mamma utsatte honom för extremt grov fysisk och psykisk misshandel.
Jocke har påstått att det finns bevis för detta i hans journaler ifrån soc och bup när han var barn.
Folk har trott Jocke talar sanning och totalt förstört mamman och hennes familjs liv.
Mamman har inte kunnat försvara sig eftersom Jocke har hotat och trakasserat henne när hon försökt.
Jocke har fortsatt sprida dessa påståenden om mamman i böcker, poddar, dokumentärer och otaliga tv intervjuer när mamma tvingats sitta tyst och bli hatad.
Men SVT har gjort en dokumentär där de kommit fram till att Jocke ljugit när Jocke påstod att han hade bevis. Och nu har Jocke och hans vänner panik och det har blivit ett totalt kaos där de försöker få bort SVTs dokumentär till varje pris, utan att lyckas.
Länk till dokumentären
https://www.svtplay.se/dokument-inifran-hatet