2025-12-02, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Yes 28-29 mars startar världens bästa liga nästa år.

Landslaget mötet Ukraina 26 mars och eventuell final 31 mars. Hur går detta ihop?
Citera
2025-12-02, 17:15
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hr-Gurka
Landslaget mötet Ukraina 26 mars och eventuell final 31 mars. Hur går detta ihop?

Förra året släpptes schemat 17 december vi får se om dom tänkt om vad gäller starten då.
Citera
2025-12-02, 17:19
Medlem
Wads avatar
Längtar redan till att försäsongen drar igång, även om cuplottningen blev rätt osexig. Nu är Ideal-allsvenskan förresten rätt nära. Skicka ut BP och Häcken och ersätt med Örebro och Jönköping. Norrköping kan få skämmas i några säsonger innan man byter plats med Kalmar.

Edit: Jag ser nu också att den dryga jäveln Simon Thern är klar som expert hos TV4. Det är fan inget imponerande team man bygger ihop.
Senast redigerad av Wad 2025-12-02 kl. 17:31.
Citera
2025-12-02, 17:21
Medlem
ardagulers avatar
Vilka är realistiska kandidater att vinna ens? MFF, Hammarby och Mjällby(på pappret) med nya tränare och mycket ovisshet? Djurgården som kom igång helt okej efter sommaren men inte räckte hela vägen? Häcken och Elfsborg med otroligt dyra trupper men total avsaknad av resultat? Någon outsider?

För tidigt att tippa i december men känns som en oviss upplaga nästa år.
Citera
2025-12-02, 17:30
Medlem
girigfans avatar
tror det blir ett klassiskt mff dif haif race nästa år om de hittar dugliga tränare
Citera
2025-12-02, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Vilka är realistiska kandidater att vinna ens? MFF, Hammarby och Mjällby(på pappret) med nya tränare och mycket ovisshet? Djurgården som kom igång helt okej efter sommaren men inte räckte hela vägen? Häcken och Elfsborg med otroligt dyra trupper men total avsaknad av resultat? Någon outsider?

För tidigt att tippa i december men känns som en oviss upplaga nästa år.
Hammarby riskerar ett mellanår med en ny tränare. MFF kommer sparka sin tränare vid halvårsskiftet. GAIS och framförallt Djurgården ser jag som starka utmanare till guldet men då måste de senare börja vinna stockholmsderbyn.
Citera
2025-12-02, 17:33
Medlem
girigfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Hammarby riskerar ett mellanår med en ny tränare. MFF kommer sparka sin tränare vid halvårsskiftet. GAIS och framförallt Djurgården ser jag som starka utmanare till guldet men då måste de senare börja vinna stockholmsderbyn.
vi vann 2019 utan en enda futtig poäng i derbyn
Citera
2025-12-02, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av girigfan
vi vann 2019 utan en enda futtig poäng i derbyn
Ok, det var mer än jag visste. Ja då kan ni ju sikta på det då.
Citera
2025-12-02, 17:46
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Tänker du att ni behåller truppen intakt eller att ni ersätter spelarna ni eventuellt tappar, utan att tappa slagstyrka?
Citera
2025-12-02, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Tänker du att ni behåller truppen intakt eller att ni ersätter spelarna ni eventuellt tappar, utan att tappa slagstyrka?
Det är en preliminär gissning. Den kan självklart förändras avsevärt under tiden fram tills säsongsstart.
Citera
2025-12-02, 18:12
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Det är en preliminär gissning. Den kan självklart förändras avsevärt under tiden fram tills säsongsstart.
Jo det förstår jag, men frågan kvarstår. Vilka spelare tror du lämnar?
Citera
2025-12-02, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Jo det förstår jag, men frågan kvarstår. Vilka spelare tror du lämnar?
Det är tyst på ryktesfronten men det ligger väl i farans riktning att Johansson och Stroud lämnar. Manneh har i praktiken redan lämnat och nu handlar det bara om hur mycket pengar klubben kan pressa ut av Coventry.

Utöver det så har Alexander Johansson och Uba Charles lämnat och Adam Petersson har inte fått förlängning. Man kan eventuellt tänka sig att Stavitsky söker sig till en klubb där han får mer speltid. Inga fler tror jag blir aktuella.
Senast redigerad av Svenshult 2025-12-02 kl. 18:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in