Citat:
Han kommer absolut undan hedern i behåll. Han försökte och hade tålamod.
Jag tror bara att om han satt ned foten tidigt och satt lite press på Hanna att faktiskt engagera sig i förhållandet så hade de antingen avslutat det tidigare eller så hade hon faktiskt försökt. Nu blev det inget av det och han gick runt och hoppades att allt bara skulle lösa sig. Det tror jag inte att han mådde bra av.
Han borde tagit upp det direkt med henne när de kom till Halmstad och hon stack hem till sin syster istället för att umgås med honom. Det var ett väldigt märkligt beteende som han borde reagerat på.
Jag tror bara att om han satt ned foten tidigt och satt lite press på Hanna att faktiskt engagera sig i förhållandet så hade de antingen avslutat det tidigare eller så hade hon faktiskt försökt. Nu blev det inget av det och han gick runt och hoppades att allt bara skulle lösa sig. Det tror jag inte att han mådde bra av.
Han borde tagit upp det direkt med henne när de kom till Halmstad och hon stack hem till sin syster istället för att umgås med honom. Det var ett väldigt märkligt beteende som han borde reagerat på.
Det är lätt att säga utifrån och efteråt, han gjorde sitt bästa och de var filmade 24/7 nästan och allt måste ha varit överväldigande.
Jag såg dem på Updejt nu ihop och jag fattar verkligen matchen.
Märkligt nog uppfattar jag henne bara som elak i själva programmet, inte utanför.
Är det klippningen eller är det att vissa sidor bara kommer fram med intensivt filmteam och nära relation?
Hanna säger i Update att Abtin är precis hennes typ utseendemässigt.
Men att hon inte ”kände kemi”.
Men vad fan, jag fattar verkligen matchen.
Hon är hopplös och barnslig och han oerfaren av relationer och kärlek och härligt snäll och öppensinnad.
Hon hade inte ens bestick hemma och allt var en enda röra.
De hade kunnat uppleva allt för första gången tillsammans.
Det gick inte för att Hanna slog bakut och gick in i försvar och projicerade hej vilt på Abtin att han inte var genuin.
Hade hon inte haft för många obearbetade issues och varit lika mogen känslomässigt som Abtin faktiskt är hade de haft det underbart ihop.
Flera i tråden blandar ihop känslomässig mognad med att prata ”vuxet” och ha en viss inredning eller sätt att prata på.