Citat:
Ursprungligen postat av
TupolevTu-144
Jag tror inte på svt's dokumentär, det luktar avundssjuka lång väg, publik service tål inte framgångsrika män som går sina egna vägar, Jocke är en så kallad "self-made man", och det sticker i deras ögon.
Sedan tror jag att "dokumentären" manipulerar Jockes gamla blog. Visst att han kunde vara lite fräck på den tiden, men inte en chans att han skulle ha skrivit om negerrunk som SVT påstår. Så rasistiskt och äckligt tror jag inte Jocke någonsin skulle uttrycka sig!
Sedan undrar jag om det verkligen stämmer att han nästan dagligen besökte familjen som vuxen när de bodde grannar, varför skulle han ha gjort det med tanke på hur han upplevde sig behandlad av dem, framförallt sin mamma då? Doesn't make sense.
Känns som "dokumentären" HATET vill misskreditera Jocke, snarare än att leverera någon slags sanning. Vill dock säga att jag sympatiserar med mamma Annika ändå, man märker att hon är vänligt sinnad (när hon inte är påverkad av tabletter).
Varför skulle Svt ljuga om det när de kollat igenom papperen? Någon annan kan göra samma sak och visar det sig då att Svt ljugit lär det ju bli ett jävla liv. Jag vet inte om Jocke ljuger men jag vet ju att det förekommer fabricerade barndomsminnen.
En del människor har insett att det går att tjäna pengar och bli berömda genom att berätta den här typen av fabricerade historier och saknar de filter eller samvete så tar de kanske chansen att tjäna sig en hacka?
Han vore inte den förste isåfall.