2025-12-01, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Och vad jobbar du med Lars?

Jag jobbar inte med att hitta på problem som inte finns och uppta folks tid med meningslösheter.
Citera
2025-12-01, 20:12
Medlem
Karlastars avatar
Varför måste alltid kvinnor framställas som barn som inte kan ta ansvar?

Jag tror inte många som jobbar på mcdonalds vill något annat än att tiden ska gå på jobbet.

Om någon vill sälja content för att slippa jobba på McDonalds låt dom då göra det.
Citera
2025-12-01, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blatteman
Tillexempel ukrainare och thailändare,serber och många andra nationaliteter brukar göra detta frivilligt.

det är inget märkligt för mångaukrainska tjejer att sälja lite sex för att kunna köpa extra grejer eller jobba på speciella nattklubbar i ukraina eller europa.

de har inte en svensk söndercurlad södertörns högskola och kth vänstermentalitet.

Sen att det självklart också finns maffia är en helt annan sak och de ska in i buren men många säljer det helt frivilligt och ser det som en naturlig affärstransaktion.
Ja det är bara till att kolla på EXPLOSIONEN av tjejer på OnlyFans, om jag inte minns fel så var där statistk på att 10% av ALLA kvinnor i USA mellan 18-25 hade ett OnlyFans konto, vilket visar att MÅNGA tjejer VILL och har inga problem med att visa upp sig och ha sex mot betalning.

Visst, killarna som OnlyFans tjejerna har sex med har inte betalat för det men killarna som tittar på det har betalat för att få se det så indirekt så har tjejerna sex mot betalning.
Så min poäng är att påstå att tjejer som gör saker online blir tvingade till det är fel för om det hade varit så då hade inte OnlyFans varit så stort, OnlyFans är så stort för det finns så MÅNGA tjejer som tror dom kommer bli miljonärer och tjäna massa pengar på att visa upp sig naken.
Citera
2025-12-01, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Jag jobbar inte med att hitta på problem som inte finns och uppta folks tid med meningslösheter.

Så du vill inte säga i vilket oerhört produktivit och allmännyttig branch du är?

Med det sagt anser även jag att vi har på tok för många myndigheter i landet. Men just denna rapport ser jag inga större problem med.

Antar att du är en sån som anser det vara en "mänsklighet rättighet" att få sexuellt utnyttja någon mot betalning.
Citera
2025-12-01, 20:56
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Nej inte alla tvingas till det men en stor majoritet. Och de som "frivilligt" säljer sig har ofta bakomliggande problem.

Räcker att gå till sig själv, skulle du frivilligt ligga med ett stort antal män för att det är det bästa du vet?

Det är möjligt att de har bakomliggande problem, men de är ändå vuxna människor. Det är mycket man helst inte hade velat göra om man hade haft andra val. Städa på donken, telefonförsäljare etc etc.
Citera
2025-12-01, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Det är möjligt att de har bakomliggande problem, men de är ändå vuxna människor. Det är mycket man helst inte hade velat göra om man hade haft andra val. Städa på donken, telefonförsäljare etc etc.

Och väljer man att utnyttja någon i en utsatt position säger en hel del om en egens moral.
Man kan välja att inte trycka ner en annan människa ännu djupare ner i misärern eller låta bli.
Citera
2025-12-01, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlastar
Varför måste alltid kvinnor framställas som barn som inte kan ta ansvar?

Jag tror inte många som jobbar på mcdonalds vill något annat än att tiden ska gå på jobbet.

Om någon vill sälja content för att slippa jobba på McDonalds låt dom då göra det.

Det blir lättare så. Om man inte omyndighetsförklarar kvinnor så kan man inte heller skylla allt på den vita mannen.
Dessa vänsterfeminister vill bara ha och bestämma. Det är lättare att få saker om man målar upp sig själv som ett offer och allt är någon annans fel.
Citera
2025-12-01, 21:39
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Och väljer man att utnyttja någon i en utsatt position säger en hel del om en egens moral.
Man kan välja att inte trycka ner en annan människa ännu djupare ner i misärern eller låta bli.

Ska vi säga samma sak om alla andra mindre glamorösa jobb? McDonalds, Telemarketing, Samhall etc?
Citera
2025-12-01, 21:41
Medlem
OntOmQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av passadhi
Våldtäkt kan betyda allt från direkta, hänsynslösa överfall till att kvinnan ångrar sig efteråt när det visar sig att tjejgängets samlade bedömning om killen hamnar under medel. Prostitution kan betyda allt från att bli insmugglad i kontainer och såld till högstbjudande till att nån jänta visar tuttarna i webcam för lite extra fickpengar. Gräs och kratom hamnar i samma kategori som heroin och pcp. Allting ska bli samma sak. Hejar du inte på grannarna? Då är du mördare.

Rapporten redogör inte ens vilka sidor det handlar om. Vi får helt enkelt anta att t.ex. Webbplats nr# är lika hemsk som de säger.

Att orden förlorar sin betydelse är ett ständigt återkommande problem. Alla företeelser inom ett område kallas samma sak. En närmast total avsaknad av nyanser. Vilket medför att folk som inte går in på djupet tror att alla brott är grova.
Citera
2025-12-01, 21:57
Medlem
Taokers avatar
Citat:
Menar du på fullaste allvar att 80% av männen är hopplösa män som inte lyckas ligga utan utnyttja en tjej i en utsatt situation.

Eller tror du på myten om den lyckliga horan?

De allra flesta män jag känner har en fru/sambo. Och innan dess hade de inga större problem med att träffa tjejer.

Kom ut nån statistik tidigare under 2025 att stor andel män i åldern 18-25 eller 18-30 inte haft sex det senaste året. Gjorde en snabb googling och såg att 80% var en gravt överdriven siffra.

Men samtidigt som Aftonbladet printar att dessa sk ”incels” kommer bli de nya terroristerna blir fler och fler ungdomar utan sex.

Förutom barnafödseln som går ner, kvinnor som utnyttjas för att de inte har lagen på sin sida, män som straffas hårt trots ett brott utan offer. Och nu även för att öka rikets säkerhet - bör PROSTITUTION TILL 100% LEGALISERAS.
Citera
2025-12-01, 22:24
Medlem
Citat:
Så du vill inte säga i vilket oerhört produktivit och allmännyttig branch du är?

Med det sagt anser även jag att vi har på tok för många myndigheter i landet. Men just denna rapport ser jag inga större problem med.

Antar att du är en sån som anser det vara en "mänsklighet rättighet" att få sexuellt utnyttja någon mot betalning.

Jag betalar inte för sex några andra kanske gör, jag gör det inte.

Jag tror inte det finns några som påstår det du säger att det skulle vara en "mänsklig rättighet" att betala för sex. Det de påstår är att det är en tjänst som de betalar för och andra bland annat staten ska inte bry sig.

Jo staten ska bry sig och prostitution är inte trevligt fenomen som det kvittar om det existerar eller inte. Men tjänstemännen ska uppta sin tid med saker som är meningsfulla. Staten ska se till att folk, har bostäder, att polis, skola och sjukvård fungerar inte registrera och åtala folk som spelar hazardspel eller kollar på porrföreställningar.
Citera
2025-12-01, 22:25
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:

På vilket sätt menar du att människan i fråga trycks djupare ner i misären genom att någon köper de tjänster hon säljer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in