Fast Beppe Bössman är faktiskt ett väldigt spännande namn. Hur gick det till att få ett sånt namn? Är hans föräldrar idioter eller genier?
Adrian von Heijne pratar om att han irriterar sig på silly season och alla rykten som sk "journalister" sprider. Att vi supportrar skall tänka på vems vägnar dem springer. Dvs att det sällan stämmer så som det framställs. Och läste jag mellan raderna rätt så syftade han bland annat på vad som skrevs om "dragkampen" kring den här Beppe snubben.
Adrian von Heijne pratar om att han irriterar sig på silly season och alla rykten som sk "journalister" sprider. Att vi supportrar skall tänka på vems vägnar dem springer. Dvs att det sällan stämmer så som det framställs. Och läste jag mellan raderna rätt så syftade han bland annat på vad som skrevs om "dragkampen" kring den här Beppe snubben.
Jag är skeptisk till denna. Känns som att det här blir ett rakt byte där Tenho försvinner i vinter och om det blir en uppgradering av backlinjen vet jag inte, jag tror inte det. Jag tror Bosse övervärderar Danielsons förmåga att leda en backlinje vid 37 års ålder.
Har sett flera som räknar med att Une försvinner men har svårt att se utlänska klubbar vara intresserade av honom givet hans mediokra prestationer de senaste 2,5 åren
Såg honom en hel del som forward i P19 och sedermera i HTFF, och han var spännande men blommade aldrig ut. Vet inte om han blommat ut som back sedan dess. Känns som en typisk trött Bosse-värvning.
Senast redigerad av QuantumQuill 2025-12-02 kl. 11:42.
Såg honom en hel del som forward i P19 och sedermera i HTFF, och han var spännande men blommade aldrig ut. Vet inte om han blommat ut som back sedan dess. Känns som en typisk trött Bosse-värvning.
Det är näst intill akut att få in mer svennar i det fuskbygget. Därav dessa medelmåttor ryktas in Seger, Hijon etc.