2025-12-01, 19:40
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Tvek på det fetade va?
Fast Beppe Bössman är faktiskt ett väldigt spännande namn. Hur gick det till att få ett sånt namn? Är hans föräldrar idioter eller genier?
Citera
2025-12-01, 19:43
Avstängd
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Fast Beppe Bössman är faktiskt ett väldigt spännande namn. Hur gick det till att få ett sånt namn? Är hans föräldrar idioter eller genier?

Så länge han inte spelar i Danmark.
Citera
2025-12-01, 19:50
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Adrian von Heijne pratar om att han irriterar sig på silly season och alla rykten som sk "journalister" sprider. Att vi supportrar skall tänka på vems vägnar dem springer. Dvs att det sällan stämmer så som det framställs. Och läste jag mellan raderna rätt så syftade han bland annat på vad som skrevs om "dragkampen" kring den här Beppe snubben.
Citera
2025-12-01, 20:20
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Adrian von Heijne pratar om att han irriterar sig på silly season och alla rykten som sk "journalister" sprider. Att vi supportrar skall tänka på vems vägnar dem springer. Dvs att det sällan stämmer så som det framställs. Och läste jag mellan raderna rätt så syftade han bland annat på vad som skrevs om "dragkampen" kring den här Beppe snubben.
Det gäller bara när bajen förlorar dragkampen antar jag?
(FB) Silly Season inför och under säsongen 2025 - Svensk fotboll
Citera
2025-12-02, 10:32
Medlem
https://www.fotbollskanalen.se/artiklar/allsvenskan/uppgifter-djurgarden-overens-med-degerfors-om-hien

Lillebror Hien uppges klar för DIF enl FK

Jag är skeptisk till denna. Känns som att det här blir ett rakt byte där Tenho försvinner i vinter och om det blir en uppgradering av backlinjen vet jag inte, jag tror inte det. Jag tror Bosse övervärderar Danielsons förmåga att leda en backlinje vid 37 års ålder.

Har sett flera som räknar med att Une försvinner men har svårt att se utlänska klubbar vara intresserade av honom givet hans mediokra prestationer de senaste 2,5 åren
Citera
2025-12-02, 11:38
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zorrkan
https://www.fotbollskanalen.se/artiklar/allsvenskan/uppgifter-djurgarden-overens-med-degerfors-om-hien

Lillebror Hien uppges klar för DIF enl FK

Såg honom en hel del som forward i P19 och sedermera i HTFF, och han var spännande men blommade aldrig ut. Vet inte om han blommat ut som back sedan dess. Känns som en typisk trött Bosse-värvning.
Senast redigerad av QuantumQuill 2025-12-02 kl. 11:42.
Citera
2025-12-02, 11:44
Avstängd
skogsburkans avatar
Citat:
Såg honom en hel del som forward i P19 och sedermera i HTFF, och han var spännande men blommade aldrig ut. Vet inte om han blommat ut som back sedan dess. Känns som en typisk trött Bosse-värvning.

Det är näst intill akut att få in mer svennar i det fuskbygget. Därav dessa medelmåttor ryktas in Seger, Hijon etc.
Citera
2025-12-02, 11:50
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Det är näst intill akut att få in mer svennar i det fuskbygget. Därav dessa medelmåttor ryktas in Seger, Hijon etc.
Liknande era problem då?
Citera
2025-12-02, 11:52
Avstängd
skogsburkans avatar
Citat:
Liknande era problem då?

En tränare och rensa medelmåttor behövs. Helst inga svennar bara skåningar.

Alla klubbar har sina egna problem tex Bajens är vinna titlar.
Citera
2025-12-02, 14:00
Avstängd
skogsburkans avatar
Miguel Angel Ramirez ny huvudtränare i Malmö FF.
Citera
2025-12-02, 14:01
Medlem
CasualCapybaras avatar
Ciefuntes till bög Bajen?
Citera
2025-12-02, 14:03
Medlem
CasualCapybaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Miguel Angel Ramirez ny huvudtränare i Malmö FF.

En snubbe som inte stannar mer än 1 år i sina klubbar. Grattis!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in