Det kanske vore bra om du kunde ha någon med dig när du trippar, så slipper myndigheter bli inkopplade?
Jag förstår att alla människor är olika och att man hanterar känslor på olika sätt, men i min värld skulle jag verkligen avråda en människa att peta i sig större doser psilocybin om personen i fråga inte ens klarar av en större dos hasch i magen utan att ringa efter ambulans.
Tex, Jag vet med mig själv att jag kan ha svårt att fokusera och släppa taget när jag trippar på både LSD och Psilocybin vilket gör att tripparna kan bli obehagliga. Därför petar jag inte i mig mer än vad jag vet att jag klarar av, och dessutom skulle jag aldrig vara så korkad att jag går över mitt eget förstånd och "provar" en högre dos i
min ensamhet.
Hade jag också haft med mig vetskapen att det hänt minst två gånger tidigare att jag ballat ur och ringt ambulansen, då skulle jag vara högst efterbliven om jag drev mig själv till samma sak en tredje gång.
Någon skrev
Citat:
Du respekterade varken dig själv eller svampen, vilket nästintill garanterade att det skulle gå åt helvete.
vilket jag tycker summerar det ganska bra.