2025-11-30, 07:32
Medlem
BananKlases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Chefen det har jag inte koll på, ja för att vara säker på att sexet är lagligt ska hon skrika fuck me fuck me som värsta porrfilmen
Det ska du inte vara så säker på. Hon kan ha drabbats av ett utåtagerande psyko-tillstånd, s.k sprattelgubbe syndrom. Sånt måste du vara vaksam på.
Citera
2025-11-30, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BananKlase
Det ska du inte vara så säker på. Hon kan ha drabbats av ett utåtagerande psyko-tillstånd, s.k sprattelgubbe syndrom. Sånt måste du vara vaksam på.

Ja det går aldrig att veta om sexet är lagligt det är bara för kvinnan att säga i efterhand att hon egentligen inte ville, inga bevis eller indicier behövs
Citera
2025-11-30, 13:57
Medlem
BananKlases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Ja det går aldrig att veta om sexet är lagligt det är bara för kvinnan att säga i efterhand att hon egentligen inte ville, inga bevis eller indicier behövs
Kanske bättre att helt ge fan i sexet. Då slipper man iaf ångesten över att kunna bli anmäld.
Citera
2025-11-30, 14:01
Medlem
Citat:
Kanske bättre att helt ge fan i sexet. Då slipper man iaf ångesten över att kunna bli anmäld.

Ja jag har fan själv gått i de tankarna att de är inte värt risken och att det är bättre att låta bli att ligga
Citera
2025-11-30, 15:05
Medlem
Citat:
Så du har en liten checklista, kreativt.
Är puss ok? Check
Är kram ok? Check
Smek, sug , slick m.m Check, check, check.
Men vid minsta tvekan avbryter du direkt. Duktigt.
Sen får du en kallelse av snuten för du är anmäld. Du har glömt checka av kyssar . Jävlar, och då precis "frös" hon.
Du åker dit för sexuellt ofredande som minium.
Men du som kan tala för dig klarar dig säkert,det är inte så svårt ska du se, att prata.

FYI, jag är kvinna!
Och samtycke går åt bägge hållen.
Ingen checklista, bara sunt förnuft och ”läsa av rummet”.
Började prata med min son om detta när han blev sexuellt aktiv och han har ett sunt sexliv.
Pratade även då med honom om att han oxå får säga nej.
Citera
2025-11-30, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Du har helt klart en poäng i dit scenario. Men jag personligen skulle aldrig fortsätta om tjejen ligger helt stilla. Då hade jag frågat om hon är okej om det känns bra eller om hon vill sluta. Är tjejen väldigt passiv då tar jag det lugnt och försöker känna av situationen.

🎯👏🏼
Citera
2025-11-30, 15:40
Medlem
BananKlases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pype
FYI, jag är kvinna!
Började prata med min son om detta när han blev sexuellt aktiv och han har ett sunt sexliv.
Jag var nog lite överdrivet ironisk ang. listan, flåt för det.
Det var kul att hör att du har ett sunt förhållande till din son och kan prata om dessa saker. Min mor gjorde det samma för mig och det är jag väldigt tacksam för idag.
Citera
2025-11-30, 15:44
Medlem
Citat:
Jag var nog lite överdrivet ironisk ang. listan, flåt för det.
Det var kul att hör att du har ett sunt förhållande till din son och kan prata om dessa saker. Min mor gjorde det samma för mig och det är jag väldigt tacksam för idag.

Tack!
Bra mamma du har👏🏼
Citera
2025-11-30, 19:08
Medlem
Citat:
Tack!
Bra mamma du har👏🏼

Problemet är ju inte att känna av samtycke utan att vissa kvinnor falskanmäler våldtäkt i tid och otid i syfte för att att få skadestånd, pundarbrudar som behöver pengar,psykiskt sjuka allmänna psykopater och narcissister dessa grupper av kvinnor är det som ägnar sig åt det ligger med killen helt frivilligt och ringer sen snuten och hävdar att hon egentligen inte ville.
Citera
2025-11-30, 19:28
Medlem
Citat:
FYI, jag är kvinna!

Jag har också pratat med min son. Men det räcker ju med att han träffar ”fel” tjej. Här hade ju BO kunnat anmäla KR om hånglet på krogen inte va samtycke. Det fanns ju samtycke hela vägen och vad jag förstod så ville hon sova hos KR, klart man tror på samtycke då. Så även om din och min son är ute och raggar, få samtycke, följer med en tjej hem så kan hon faktiskt ångra sig… det räcker med att hon skickar ett SMS till sin kompis så kommer våra söner åka fast.

Och enligt FUP, så ”frös” ju hon när KR gick ner på henne, men dom hånglade några minuter tidigare. Hur ska man veta… KR beskriver ju att hon rörde honom i håret samt andades tungt som att hon njöt. Det är otroligt svårt att veta samtycke
Citera
2025-11-30, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlaraA81
Jag har också pratat med min son. Men det räcker ju med att han träffar ”fel” tjej. Här hade ju BO kunnat anmäla KR om hånglet på krogen inte va samtycke. Det fanns ju samtycke hela vägen och vad jag förstod så ville hon sova hos KR, klart man tror på samtycke då. Så även om din och min son är ute och raggar, få samtycke, följer med en tjej hem så kan hon faktiskt ångra sig… det räcker med att hon skickar ett SMS till sin kompis så kommer våra söner åka fast.

Och enligt FUP, så ”frös” ju hon när KR gick ner på henne, men dom hånglade några minuter tidigare. Hur ska man veta… KR beskriver ju att hon rörde honom i håret samt andades tungt som att hon njöt. Det är otroligt svårt att veta samtycke

Ja det är skrämmande hur enkelt det är att fabricera ihop en fälla om man ville sätta dit någon oskyldigt för våldtäkt
Citera
2025-11-30, 20:47
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
En lång lista blir det. Ska alla möjliga varianter på det sexuella området med, då blir det en saftig lunta som ska prickas av.

Angående den här chefen vem är det. RF hänvisar till chefens uttalande gjorde så att hon anmälde. Men vem är det?
Många använder sig av chefens klumpiga uttalande som orsak till anmälan. Finns chefen? Har ett samtal ägt rumt egentligen?

Du blandar nog ihop det med Micke Leijnegards sexuellt ofredande? Där var det en chef på SVT som uttalat sig "klumpigt". Därav blev det en anmälan... Kvinnan som anmälde heter RF.

I detta fallet var det vänninor som var "påhejar" till en anmälan..
Senast redigerad av Mazeppa 2025-11-30 kl. 20:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in