Citat:
Ursprungligen postat av
Mndflmss
Har du lite mer bakgrund sett till ditt första inlägg, då jag ej hittar posts kring något konspiratoriskt även om artikeln jag länkade inte inger större tillit till stabilt tillstånd....
F.ö 10+ år sedan figurerade hon i samma kretsar som mig, hårt festande och skulle nog trott hon skulle gett sig in på någon sorts dåvarande influencerbana, men ej sett namnet förrän nu så hajade till..
Jag hittade henne av en slump, hon dök upp i flödet. Jag kan inte längre hitta hennes Instagramkonto, antingen raderade hon det själv eller blev raderad. Hon uppträdde maniskt; yrade omkring utomhus och blev ofta "attackerad" av förbipasserande, både verbalt- och fysiskt (som hon själv uttryckte det). Men ingenting hade naturligtvis hänt henne.
Hon talade konspiratoriskt om sin avlidna mamma och gick ofta hårt åt hemtjänstpersonalen som hjälpte hennes mormor. Även när dom var på besök. Vet inte om hon haft något slags missbruk, men tänderna såg ut att vara i dåligt skick, trots hennes, relativt, unga ålder. Något jobb kunde hon inte ha haft, såg inte ut att umgås med några andra än sig själv. Kommentarerna på hennes inlägg uppmuntrade henne ofta om att hon behövde hjälp.