2025-11-29, 19:33
Medlem
Trump har blivit knäpp. Även om jag gillar en del av vad han gör.
Citera
2025-11-29, 19:33
Medlem
Jag är väldigt säker på att Putin har hemliga KGB-bilder på Trump när han bögar på något Epstenhotell. Trumman är förmodligen första vagnen I en manlig älskog(kvinnan)
Citera
2025-11-29, 19:35
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tengi99
Jag är väldigt säker på att Putin har hemliga KGB-bilder på Trump när han bögar på något Epstenhotell. Trumman är förmodligen första vagnen I en manlig älskog(kvinnan)

Har funderat på det där, måste ju vara enkelt för Donald att avfärda de där filmerna som AI-genererade?
Citera
2025-11-29, 19:36
Medlem
Stackars svenska krigshetande politiker, de trodde de var Karl den XII arvtagare, de visade sig vara globalisternas köpta hundar
Citera
2025-11-29, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Har funderat på det där, måste ju vara enkelt för Donald att avfärda de där filmerna som AI-genererade?

Jo men efter analyser osv så är han ändå uthängd.
Och utåtsett så är Trumpan böghatare så det vore nog slutet för han och även arvtagare dj dance
Citera
2025-11-29, 19:42
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Jo men efter analyser osv så är han ändå uthängd.
Och utåtsett så är Trumpan böghatare så det vore nog slutet för han och även arvtagare dj dance

Är han verkligen böghatare? Han har utsett Scott Bessent till finansminister?
Dessutom så gillar han korta män i högklackat.
Så Trump är nog lite smygbög. (Nu är det ju inget fel i det.)
Citera
2025-11-29, 19:48
Medlem
Citat:

Ja garanterat är Trumpan smygstjärtis inget fel med det, men utåt sett så i konservativa usa så tänker jag att det vore förödande för han
Citera
2025-11-29, 19:50
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppmarksamhetsHora
Varför skall USA avgöra det?
Ungefär som att någon bryter sig in i min lägenhet och tar min TV och sedan skall "Bengt" nere på gatan bestämma att det är tjuvens TV nu..
Märkligt.

Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Blir de ryssland då. Så gränserna har ändrts?

Ska inte Trump erkänna Kursk som Ukraina

Voffor inte erkänna hela Ukraina som ryssland o kriget är slut på en sekund.

Kan USA bestämma över territorier i andra länder?

Ja om man är en dement o narcissistisk Trump,

Om Ukraina inte klarar det själva, och dom inte får tillräcklig hjälp av Europa, utan den hjälpen kommer från USA, så tja, vem bestämmer då tror ni?
Det står Europa fullständigt fritt att ta över facklan.
Citera
2025-11-29, 19:54
Medlem
Citat:
Börjar luta åt det, nu tror jag inte han har bögat utan mindreåriga brudar har varit inblandade. Inte ens MAGA-pisskallar pallar detta.
Senast redigerad av MoveOnUp 2025-11-29 kl. 19:57.
Citera
2025-11-29, 20:00
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:

Citat:
Ja garanterat är Trumpan smygstjärtis inget fel med det, men utåt sett så i konservativa usa så tänker jag att det vore förödande för han

Jag förstår att ni tar era dagliga beslut utifrån er sexualitet, men det här är nog lite mer komplicerat än så.
Citera
2025-11-29, 20:13
Medlem
MAGA-inavel och peddo Trump är ute och cyklar. Som vanligt. Sådana beslut måste godkännas av Senaten och Kongressen och det kommer aldrig ske.
Citera
2025-11-29, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoveOnUp
Om 8 miljoner ukrainare identifierar sig som ryssar hur svårt är det att räkna ut att de också vill tillhöra Ryssland?
Du är så totalt hjärntvättad av russofobi och kan inte tänka klart.
Och svenskarna som bor i Norge vill tillhöra Sverige? Finnarna i Sverige vill tillhöra Finland? Norge ska alltså ge en del av landet till Sverige och Sverige ska ge en del av landet till Finland? Och då blir alla nöjda?! Norgesvenskarna får tillbaka samma villkor som vi har i Sverige, tex. samma löner. Och finnarna får tillbaka det som de en gång ville lämna. Är det så du menar? Eller gäller det bara etniska ryssar i Ukraina, men inga andra grupper?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in