2025-11-29, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gamvardsilke
Begärde ut domen och du hade rätt. Ertappad med 4,7 g cannabis.

Skönt att Kevin rök. Inte många kvar nu av de man har stört sig på… Bara inte Askink eller Ania vinner så är jag någorlunda nöjd med utfallet.

Vem tog du ut domen på?
2025-11-29, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Vem tog du ut domen på?

Gissar på att det gäller Samuel Nutti Stenman.
2025-11-29, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annacondanna
Solsidan må vara en av de sämsta pakterna genom tiderna.

1. Tar ut alla gamla och svaga, inkl Per som verkar vara den enda som fixar mat och har kunskap om överlevnad.

2. Tar inte ut Matteo innan sammanslagningen när de har chansen.

3. Försöker med fulspel få ut Nordarna och accepterar inte Akink in i deras pakt.

4. Blir irriterade över att gränsländare kommer in igen (som om det inte var väntat att de personer som ni röstar ut kan komma in igen)-

5. Plötsligt är nord en majoritet och sydarna gråter över att nordarna spelat fulspel. Nej det är ni som spelat ut er själva!

Kevin gnällde om att Matteo är maktgalen och ska ha allt. Som att inte han och hans gäng hade gjort likadant, om de hade haft mynten. Inte lika kul att vara i minoritet 😏
2025-11-29, 16:56
Medlem
Bakarettans avatar
Dessa produktionsstyrda "realitysåpor" på skitkanalen tv4 SUGER.
Allt prodteamen som styr Robinson gör år efter år, är att i förväg utse än favorit till vinnare.
Sen kan man som skribent sitta här på FB och analysera röven av sej. Varför den gjorde si eller så och hit o dit? Jaa???...varför i hvete GJORDE den si och så?
Herregud, själva programide'n med Robinson är körd i botten pga profitbolag utan samvete köpte idén för dyra pengar och gjorde den till "sin" dokusåpa.
Jag skiter i vem som vinner.
Den som vinner har dock bekräftat allt som tv4 och dess värdelösa prodteam står för.
Dvs avsaknaden av ärlighet.
2025-11-29, 17:13
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Hon äger definitivt. Tror hon åker ut rätt snart tyvärr men hoppas jag har fel. Rent rationellt (med australisk logik) borde de flesta nu vilja ha ut Mateo. Kan hon formera nån ny allians på den grunden? (Knappast, Mateo är ju så snäll.) Men jävlar vilket besviket ramaskri det skulle bli i tråden om Akink skulle vinna. Det vore festligt!
folk tänker ej rationellt tyvärr
2025-11-29, 18:56
Medlem
Var inget fan av Akink till en början, men hon är fan inte dum i hövve, till skillnad mot mååånga andra (de flesta?) deltagare. Klockrent att gnäll-Kevin fick respass, det får mig kanske att fundera på om produktioen verkligen lägger sig i spelet. För skulle de inte i så fall ordnat så det bara var dueller i krukorna?
2025-11-29, 19:31
Medlem
kastabollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagunmannen
Var inget fan av Akink till en början, men hon är fan inte dum i hövve, till skillnad mot mååånga andra (de flesta?) deltagare. Klockrent att gnäll-Kevin fick respass, det får mig kanske att fundera på om produktioen verkligen lägger sig i spelet. För skulle de inte i så fall ordnat så det bara var dueller i krukorna?
Tycker det är rätt lägligt att skallen dyker upp när sydpakten och Kevins gnäll har spelat ut sin roll. Det går inte att krama ur mer ur det narrativet.
2025-11-29, 23:30
Medlem
Jazkers avatar
Ahkink ftw!
2025-11-30, 01:09
Medlem
Akink oavsett vad man tycker om henne, en stark och smart spelare. Agust är en idiot som offrar sig för ett lag som inte ser han som en del av deras pakt
2025-11-30, 04:06
Medlem
Någon som sett före detta Robinson vinnaren Ellenor Pierres Instagram storys? Tror ni att det finns någon sanning att ta ifrån dessa?
(@ellenorpierre)
2025-11-30, 07:59
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Akink oavsett vad man tycker om henne, en stark och smart spelare. Agust är en idiot som offrar sig för ett lag som inte ser han som en del av deras pakt
heltenig , ser man inte det är man nog själv en idiot.
2025-11-30, 08:06
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Dessa produktionsstyrda "realitysåpor" på skitkanalen tv4 SUGER.
Allt prodteamen som styr Robinson gör år efter år, är att i förväg utse än favorit till vinnare.
Sen kan man som skribent sitta här på FB och analysera röven av sej. Varför den gjorde si eller så och hit o dit? Jaa???...varför i hvete GJORDE den si och så?
Herregud, själva programide'n med Robinson är körd i botten pga profitbolag utan samvete köpte idén för dyra pengar och gjorde den till "sin" dokusåpa.
Jag skiter i vem som vinner.
Den som vinner har dock bekräftat allt som tv4 och dess värdelösa prodteam står för.
Dvs avsaknaden av ärlighet.
jag gissar på det blivit lite för många lördags groggar för dig.

Om allt är så självklart vem vinner då herr expert

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in