Citat:
Ursprungligen postat av
rubbergirl
FUP är maskad jättedåligt så det är inte svårt för en flashbackare att ta reda på hennes identitet & så blir BO & familjen oxå uthängda.
Ex: i FUP ser du första bokstaven i BO:s för- & efternamn + vittnen är listade i alfabetisk ordning.
Låt oss ponera att initialerna är BO. Vid avancerad sök på Ratsit skriver du B* i förnamn, O* i efternamn, välj ålder 17-18 år & kommun Gotland. Du får upp en enda träff.
Träffen visar sig vara riktig vid kontroll mot annat i FUP: vännen från gymnasiet i Sthlm där BO går, föräldern i krogbranschen, systern, mostern osv.
BO gjorde sin insta privat härom dagen & det var nog klokt.
Vill ngn hänga ut henne så go ahead för all del. Jag kommer definitivt inte göra det. Vare sig i tråden el. via mail jag fått pm om. Det är mitt sista ord om saken.
Vanligt att FUP:ar är maskade dåligt men detta är under all kritik.
Du får ingen träff på 17åringar..? Eller brukar iaf stå ”inga över 18 bor på adressen” men kan ha fel där.
Du hävdar dessutom att hon är barn till en big shot krögare vilket folk redan talat om att hon inte är så din sökning har ju gått sådär.
Du är inte ok med att hänga ut henne men ok med att säga att hon ljuger och att rättsystemet på något sätt är korrupt för att skydda henne här.
Du kanske har läst den men du är full av skit och försvarar en (högst trolig!) våldtäktsman för att du helt uppenbart står nära honom.