2025-11-28, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Negern och även hans anhöriga är sopslut i huvudet. Tror de att han är politisk fånge? Hoppas han åtminstone får våldtäktsstämpel och slutar ligga med småtjejer på krogtoa. 🚬🐰

Jo det tar fan priset för att vara helt tvärsluta. Skriker narcissister om hela bunten. Antar att deras förälder är syskon. Your father is your mother.
Josef Bredell Nadja Mayr.
Citera
2025-11-29, 00:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
FUP är maskad jättedåligt så det är inte svårt för en flashbackare att ta reda på hennes identitet & så blir BO & familjen oxå uthängda.

Ex: i FUP ser du första bokstaven i BO:s för- & efternamn + vittnen är listade i alfabetisk ordning.
Låt oss ponera att initialerna är BO. Vid avancerad sök på Ratsit skriver du B* i förnamn, O* i efternamn, välj ålder 17-18 år & kommun Gotland. Du får upp en enda träff.

Träffen visar sig vara riktig vid kontroll mot annat i FUP: vännen från gymnasiet i Sthlm där BO går, föräldern i krogbranschen, systern, mostern osv.

BO gjorde sin insta privat härom dagen & det var nog klokt.

Vill ngn hänga ut henne så go ahead för all del. Jag kommer definitivt inte göra det. Vare sig i tråden el. via mail jag fått pm om. Det är mitt sista ord om saken.

Vanligt att FUP:ar är maskade dåligt men detta är under all kritik.

Du får ingen träff på 17åringar..? Eller brukar iaf stå ”inga över 18 bor på adressen” men kan ha fel där.

Du hävdar dessutom att hon är barn till en big shot krögare vilket folk redan talat om att hon inte är så din sökning har ju gått sådär.

Du är inte ok med att hänga ut henne men ok med att säga att hon ljuger och att rättsystemet på något sätt är korrupt för att skydda henne här.

Du kanske har läst den men du är full av skit och försvarar en (högst trolig!) våldtäktsman för att du helt uppenbart står nära honom.
Senast redigerad av Purplepanic 2025-11-29 kl. 00:47.
Citera
2025-11-29, 00:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Negern och även hans anhöriga är sopslut i huvudet. Tror de att han är politisk fånge? Hoppas han åtminstone får våldtäktsstämpel och slutar ligga med småtjejer på krogtoa. 🚬🐰

Ja rubbergirl här verkar ju stå nära honom och tro att hela Gotlands rättsystem är korrupt och han endast va häktat pga att hennes pappa är gotländsk krögare (enligt henne) - varför ett system öht skulle va korrupt till att vilja stötta en krögare 😂😂
Citera
2025-11-29, 00:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ScheriffenIRoma
För de som inte har insta:
Idioten har lagt upp en video där han släpps från häktet och möts upp av med kramar Nadja med make och hund. Han har lagt på Akons låt Locked up

Jag tror jag dör av cringe
Blir nog en tur till Tingis sen ändå.

Har har tagit bort det. Gissar pga att rubbergirl varnat 😂
Citera
2025-11-29, 00:55
Medlem
Den här horungen kan väl inte fortsätta som om inget hänt efter det här? Hoppas han blir portad överallt

Smuts
Citera
2025-11-29, 09:31
Medlem
ScheriffenIRomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
Har har tagit bort det. Gissar pga att rubbergirl varnat 😂

https://imgur.com/a/eJqhGKQ
Citera
2025-11-29, 10:06
Medlem
WallabeJoys avatar
Snälla ngn som kan lägga upp fup?
Att han släpps tyder tyvärr på en friande dom. Hoppas jag har fel.
Citera
2025-11-29, 10:09
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Oavsett vilket har han suttit häktad i två månader - det är ju ett straff som inte går att dra tillbaka.
Citera
2025-11-29, 11:14
Medlem
ScheriffenIRomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Oavsett vilket har han suttit häktad i två månader - det är ju ett straff som inte går att dra tillbaka.

Då får han väl ersättning för tiden som häktad?
Citera
2025-11-29, 11:16
Medlem
ScheriffenIRomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy

Hann inte gå till tingis igår, men jag ska försöka nästa vecka och då laddar jag upp den.
Någon annan än fitt-rubbergirl som läst den då?
Behöver jag be om en ny sekretessprövning för att se till att Fup e maskad som den ska?
Citera
2025-11-29, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScheriffenIRoma
Då får han väl ersättning för tiden som häktad?
Inte om dom dömer honom till 2 månader.
Citera
2025-11-29, 16:06
Medlem
rubbergirls avatar
Åklagaren i detta fall, Susanne Wihlborg, har fått kritik vid flertalet tillfällen av Svea hovrätt.

2013 fick en stor narkotikarättegång tas om pga jäv: en nämndeman var samtidigt ordförande i öns polisstyrelse.
https://www.sverigesradio.se/artikel/5644214

2017 fick hon & polisens arbetsmetoder skarp kritik, bl.a. ”förhörde polisens utredare om några av vittnesmålen istället för att kalla vittnena till rättssalen.”
Plus ”målsägarna fick titta på den misstänktes facebook-sida istället för att polisen satte ihop en vanlig fotokonfrontation.”
https://www.helagotland.se/nyheter/gotland/artikel/aklagaren-om-hovrattens-kritik-ofortjant/r1m6x8pr

2015 tycker en försvarare att hon fullständigt spårat ur & att åklagaren borde göra mer urskiljning kring vad var och en (gm) har gjort.
https://www.helagotland.se/nyheter/ranet-i-furulundsskogen/artikel/aklagaren-har-fullstandigt-sparat-ur/jvw2v8or

Det blir intressant att se vad de kommer fram till i tingsrätten. För hittills är det lika klantigt skött som i ovanstående fall.

Ringa narkotikabrott har han erkänt.
Frisläppandet tolkar jag som att han inte döms för våldtäkt.
Oavsett utfall hade han aldrig blivit dömd för det i hovrätten så det är nog slut 4/12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in