2025-11-26, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Magoo21
Så vidrigt att syster Nadja Mayr vill ha stöd för den tuffa tid familjen går igenom och att man ska skicka hjärtan på instagram. Alltså han är åtalad för våldtäkt på en 17-åring. Fullkomligt skriker narcissist om systern. Normalt folk hade haft skämskudde.
Haha..Ja det är ju ingen olycka eller naturkatastrof dom drabbats av. Vad vill hon? Att folk ska skicka kryapådig-kort till häktet? Han kommer få fängelse annars får han skadestånd för häktning.
Citera
2025-11-26, 09:03
Medlem
Citat:
Rättegången är igång. Barpersonalen hade tidigare sagt till en ordningsvakt att Josef verkade narkotikapåverkad. Men ordningsvakten avvisade det. Barpersonal och gäster var orolig över den stora ålderskillnade de emellan. Målsägande påstår att inget samtycke fanns och att hon ville lämna toaletten.
Källa P4 Gotland

Vet du när domen kommer?
Citera
2025-11-26, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Vet du när domen kommer?

1-3 veckor efter rättegång.
Citera
2025-11-26, 13:07
Medlem
Citat:
Så vidrigt att syster Nadja Mayr vill ha stöd för den tuffa tid familjen går igenom och att man ska skicka hjärtan på instagram. Alltså han är åtalad för våldtäkt på en 17-åring. Fullkomligt skriker narcissist om systern. Normalt folk hade haft skämskudde.

Vilket jävla skämt. Hon kör nåt slags livsbejakande, holistiskt moneymakingprojekt samtidigt som hon tycker synd om sin brorsa som knarkar på och sätter på tonåringar på krogtoaletter. Trashmänniskor finns det gott om.
Citera
2025-11-27, 13:13
Medlem
ScheriffenIRomas avatar
Målnummer: B1392-25

Rubbergirl hävdar att hen läst FUP:en men inte vill posta den eftersom hen inte vill outa någon i onödan, vilket är skitsnack. Hela protokollet har sekretessprövats och känsliga delar är, enligt uppgift, maskade.. jag springer nog förbi tingsrätten senare idag och ber om en utskrift.
Citera
2025-11-27, 14:18
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScheriffenIRoma
Rubbergirl hävdar att hen läst FUP:en men inte vill posta den eftersom hen inte vill outa någon i onödan, vilket är skitsnack. Hela protokollet har sekretessprövats och känsliga delar är, enligt uppgift, maskade.. jag springer nog förbi tingsrätten senare idag och ber om en utskrift.

FUP är maskad jättedåligt så det är inte svårt för en flashbackare att ta reda på hennes identitet & så blir BO & familjen oxå uthängda.

Ex: i FUP ser du första bokstaven i BO:s för- & efternamn + vittnen är listade i alfabetisk ordning.
Låt oss ponera att initialerna är BO. Vid avancerad sök på Ratsit skriver du B* i förnamn, O* i efternamn, välj ålder 17-18 år & kommun Gotland. Du får upp en enda träff.

Träffen visar sig vara riktig vid kontroll mot annat i FUP: vännen från gymnasiet i Sthlm där BO går, föräldern i krogbranschen, systern, mostern osv.

BO gjorde sin insta privat härom dagen & det var nog klokt.

Vill ngn hänga ut henne så go ahead för all del. Jag kommer definitivt inte göra det. Vare sig i tråden el. via mail jag fått pm om. Det är mitt sista ord om saken.

Vanligt att FUP:ar är maskade dåligt men detta är under all kritik.
Citera
2025-11-27, 16:25
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Släppt i väntan på dom, 4/12.

Citat:
På torsdagen avslutades rättegången om den misstänkta våldtäkten på Munken. Den misstänkte mannen som suttit häktad släpps nu i väntan på dom.
https://www.helagotland.se/nyheter/gotland/artikel/man-slapps-i-vantan-pa-dom-efter-misstankt-valdtakt/rggnyz0r (betalarikel)
Citera
2025-11-27, 21:36
Medlem
Tror grabben att han är fri nu eller??? kolla hans insta
Citera
2025-11-28, 10:55
Medlem
ScheriffenIRomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snark4321
Tror grabben att han är fri nu eller??? kolla hans insta

För de som inte har insta:
Idioten har lagt upp en video där han släpps från häktet och möts upp av med kramar Nadja med make och hund. Han har lagt på Akons låt Locked up

Citat:
I'm steady tryna find the motive (motive)
Why I do what I do?
The freedom ain't getting no closer (closer)
No matter how far I go
My car is stolen (stolen)
No registration ('stration)
Cops patrollin' (patrollin')
Now they done stop me and I get locked up
They won't let me out
They won't let me out (I'm locked up)
They won't let me out, no
They won't let me out
They won't let me out, no
They won't let me out

Jag tror jag dör av cringe
Blir nog en tur till Tingis sen ändå.
Citera
2025-11-28, 12:40
Medlem
Vad heter han på insta?
Citera
2025-11-28, 12:54
Medlem
ScheriffenIRomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steeizspotty
Vad heter han på insta?

Tror @josefbr*d*ll

*= e
Citera
2025-11-28, 15:18
Medlem
Negern och även hans anhöriga är sopslut i huvudet. Tror de att han är politisk fånge? Hoppas han åtminstone får våldtäktsstämpel och slutar ligga med småtjejer på krogtoa. 🚬🐰
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in