2023-07-25, 15:50
Moderator
Pontiac-Garages avatar
Trådar om samma ämne sammanfogade.

Rubrik justerad.

Mod.
Citera
2023-08-03, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Haha… tror inte någon som jobbar på ett apotek skulle säga att Imovane är farliga med tanke på hur många som expedieras varje dag.
Inte heller hur beroendeframkallande de är och om de gör det tycker jag du ska prata med den chefen om det.

Jag tror dig inte !
nä man kan ju anse det känns lite stört av dom, men det är MIN erfarenhet av flera olika kärringar bakom kassan som bara MÅSTE informera om den livsfarliga dödsknarkardrogen imovane!

tro vad fan du vill jävla nötskalle, det jag skrev är sant!
Citera
2025-11-29, 01:54
Medlem
Merwinnas avatar
Detta har jag aldrig varit med om, men då har jag i och för sig inte ofta anledning att handla på apotek. Men om det är så här, så är det väl en följd av avregleringen av apoteksbranschen, som var mycket olycklig. Förr när det bara fanns statliga Apoteket, hade de ingen anledning att försöka lura på kunderna något, för de som arbetade där tjänade inget på det. Det var som på Systembolaget fortfarande.

Men nu är personalen försäljare, och har troligen provisionslön - eller i alla fall order om att försöka sälja på kunderna så mycket möjligt. Det är mycket olyckligt.

Och det där om att de kommenterar din acne när du är på apoteket i ett helt annat ärende, det är ju direkt oförskämt! Det tycker jag att du ska gå vidare med, till närmaste chef eller högre upp i hierarkin på något centralkontor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in