Citat:
Ursprungligen postat av
AdolfsMustasch
Dom sköt ju flera HA medlemmar?!
Och?
Ett gäng med stressade tonårspojkar skjuter från moped mot den lokala mc klubben som hade förfest är knappast genom tänkt eller planerat.
Inte fan var HA medlemmarna måltavlor heller. Ingen var någon måltavla och allt spåra ur när det visade sig inte vara tomt, är mina gissningar.
Men om någon vet att det var en uppgörelse mellan ett gäng tonåringar och HA så får man gärna rätta mig om jag har fel.
Och gärna berätta hur dessa pojkar visste att BB hade besök och förfest just denna kväll från några HA medlemmar och annat pack som när den stora festen var i Skepplanda dagen efter
Hade det inte varit lämpligare att göra något mot HA festen om det var dem som var måltavlan och gett fan att skjuta i blindo från en moped?
Dessutom ska man ha en jävla tur om man träffar när man skjuter i fart mot rörligt mål och därför tror jag de bara hade otur att någon blev träffad.
Sorglig händelse för alla inblandade och oavsett vad människor skriver om hämnd och feghet så tror jag att pojkarna fick ångra vad dem gjorde den kvällen