2025-11-25, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devaleva
Screen recorda gärna och ut med videon
Finns på Correns Titkok.
Citera
2025-11-25, 12:04
Medlem
Klippet på Corren är det första som kommer upp på corren.se
Ej låst artikel.

Jag var bara nyfiken på hur det går i dagens rättegång. Fick mig ett gott skratt i alla fall.

Hans beteende är ju så att man själv skäms.

Återigen pratar han om den där dokumentären som komma skall. Ska bli mycket intressant att se den.
Citera
Medlem
wicks avatar
Är de nån rättegångsdag idag?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parabenes83
Finns på Correns Titkok.

Såg nu ... Han försöker alltså tvinga sin egen pappa att kasta någon vätska i ansiktet på Anjo under rättegången. Smart!

Pratar sedan halvt osammanhängande framför kameran, uppstressad ... Det ser inte bra ut
Citera
2025-11-25, 12:08
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Så Chrippas försvar är att han inte kan bokföringsregler. Därav så finns det en yrkesgrupp som jobbar med just detta. Det kallas revisor Chrippa. Du kanske borde ha haft en sån om du nu är så jävla intresserad av att göra rätt för dig.

Dock så blir det svårt att hävda det, då du har offentligt sagt att du har betalt nog skatt dom få åren du jobbade som svetsare.

Sicken idiot!

Haha det var nog det absolut sämsta försvaret jag sett. Att skylla på hans okunskap kommer aldrig hålla i rätten. Sen har han basunerat ut att han vägrar betala sina skulder med. Jisses vilket klappträ.
Citera
2025-11-25, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devaleva
Såg nu ... Han försöker alltså tvinga sin egen pappa att kasta någon vätska i ansiktet på Anjo under rättegången. Smart!

Pratar sedan halvt osammanhängande framför kameran, uppstressad ... Det ser inte bra ut

Haha, såg den med. Pappa kasta vatten annars gör jag det och så går han iväg. Va fan, kasta skiten själv varför ska farsan din göra det?

Anjo såg jävligt glad ut iaf, vi kan nog räkna med att det kommer med i en video.
Citera
2025-11-25, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Haha det var nog det absolut sämsta försvaret jag sett. Att skylla på hans okunskap kommer aldrig hålla i rätten. Sen har han basunerat ut att han vägrar betala sina skulder med. Jisses vilket klappträ.

Läser man i fup så är det som både Chrippa, Linnea & Thomas försöker göra. "Vi har inget företag"

Bara swishat lite pengar till varandra som visst råkade uppgå till flertalet miljoner.
Citera
2025-11-25, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parabenes83
Finns på Correns Titkok.

Han är nedbruten och tåren i halsen. Men han är förjävla dum att fortsätta hetsa!
Citera
2025-11-25, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Han är nedbruten och tåren i halsen. Men han är förjävla dum att fortsätta hetsa!

Han såg jävligt sliten ut. Men klart, nu kommer det notan som ska betalas och jag kan tänka mig att det inte är så jävla harmonisk stämning hemma hos familjen Lundström.
Citera
2025-11-25, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
https://imgur.com/a/TCndjNF

Christofer har visst samma tröja & Skjorta på sig som i Torsdags. Är det slut på märkes kläderna? Linnea är inte heller direkt uppklädd som hon varit dom två första dagarna. Har Kronofogden varit på besök kanske?
Citera
2025-11-25, 12:18
Medlem
kajnuss avatar
Sveriges pinsammaste 36-åring kan inte hålla humöret i styr. Undrar förresten vad det är för innehåll i muggen: kaffe eller vatten? https://www.tiktok.com/@corrennyheter/video/7576615934736256259
Citera
2025-11-25, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Chrippa har inte heller någon uppfattning om hur mycket han tjänade under 2022, 2023 eller 2024.

Åklagaren undrar om Chrippa började sköta bokföringen efter att han blev förhörd som misstänkt för ekonomisk betalning.

- Jag har inte kunnat deklarera för jag har inte haft någon bank-ID. Jag ska börja använda en revisor. Jag väntar å att dte här ska bli färdigt.

- Vad lever du av nu?

- Jag lever på Linnéas lön, säger Chrippa.

Linnea har ju en "revisor" kunde inte Christofer anlitat h*n 😬.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in