2025-11-24, 13:05
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Jag är fullt frisk och jag tror inte på själar. Det är bara små barn som tror på sagor.

Du är fullt frisk just nu men det kan vända på några sekunder. Du tror inte på själar för du har ju ingen.
Ha så kul när du brinner i evigheten.
Citera
2025-11-24, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Du är fullt frisk just nu men det kan vända på några sekunder. Du tror inte på själar för du har ju ingen.

Själen ja. Överskattad. Det är den Helige Anden som räknas.
Citera
2025-11-24, 13:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Det har aldrig hänt mig att jag tänkt eller känt att jag inte ville ha det jag inte fick eftersom jag alltid fick den jag ville ha eftersom att man brukar ju bli intresserad av varandra (?). Jag skulle aldrig bli tänd på en man som inte ens har sett mig på det viset. Fan vad osexigt.

När jag var yngre så kunde jag bli intresserad av en kille för att han var så tänd på mig, tyckte det var sexigt. Han kunde vara helt okej och inte världens snyggaste men det var så sexigt att han visade hur mycket han ville ha mig
Du har helt rätt. När en man öppnar sig inför en kvinna börjar hon helt plötsligt att senap honom med nya ögon. Det är en viktig tröskel för kvinnor. Du får skit från män för att de inte förstår att det är så här.
Citera
2025-11-24, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Ja, har läst att speciellt kvinnor blir uttråkade och vill ha nya äventyr och spänning. Många vill öppna upp förhållandet och träffa andra.

Javisst tjejer älskar att ligga med nya killar. Det är bara dom fula som aldrig får chansen som klagar.
Citera
2025-11-24, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare

Haha okej lycka till med din tråkiga fru.
Citera
2025-11-24, 14:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
haha, kvinnor kan inte ens få orgasm när dom onanerar så varför skulle en man kunna ge dom orgasm?
Kan de inte? Varför gör de det då?
Citera
2025-11-24, 14:44
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DailyMoon
Kan de inte? Varför gör de det då?

Många kvinnor onnanerar inte ens eller väldigt sällan
Citera
2025-11-24, 14:48
Medlem
Kleiners avatar
Eller kanske bara tagga ner och inte ha så mycket sex i en relation? Då blir det definitivt inte slentrian?

Citat:
Sexet blir bättre och bättre första halvåret i en relation. Sen blir det bara slentrian. Då är det dags för byte 🙂
Citera
2025-11-24, 15:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Många kvinnor onnanerar inte ens eller väldigt sällan
Men de kan väl komma för det?
Citera
2025-11-24, 15:25
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Eller kanske bara tagga ner och inte ha så mycket sex i en relation? Då blir det definitivt inte slentrian?

Kanske funkar för oss farbröder här på Flashen, men en ung frisk snubbe måste väl tömma flera gånger om dan om han har något tjusigt hemma som går och vickar på rumpan och sprider sina dofter.
Citera
2025-11-24, 16:05
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Citat:
Haha okej lycka till med din tråkiga fru.

Lycka till med gonorré, klamydia, herpes, och att bli en frånvarande fader till ett barn född av någon främling du dragit hem från krogen. Sen när du blir 40 - 50 år så kommer utbudet betydligt sina, och ingen kommer ta dig seriöst, varken på jobb eller privat. Du kommer ses som extremt opålitlig av andra och jag kan lova dig att du kommer bli extremt ouppskattad av din omgivning i framtiden.
Citera
2025-11-24, 16:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Kanske funkar för oss farbröder här på Flashen, men en ung frisk snubbe måste väl tömma flera gånger om dan om han har något tjusigt hemma som går och vickar på rumpan och sprider sina dofter.
Trollfsbrriken har bara massor med arga åsikter. Hur man än bär sig åt gör man fel.

Men du känns ändå äkta. Låt dem inte blanda in dig också alla diskussioner hela tiden.

Det kanske är gulligt när ma skriver som svarta rosen gjorde. Men vilken empatistörd människa sitter och låtsas vara honom när han har gått bort? Jag förstår inte!!

Det här blir slutet för flashback. Vette fan om om det är admin som har beställt de här trollen. Nästan inga andra vanliga användare är skriva här. Det är bara de Skriver.

Vad hände med link04 här liksom? Har han fått vikiarke ikvälll eller?

Jag lämnar med glädje det här sjunkande skeppet.

Men en sak som svarta rosen gillade var att lösa dina inlägg. Han tyckte du var rolig 😁.

Men resten. Kolla liksom. Bara springer massa dynga hela dagarna.

Flaskbacken
Senast redigerad av DailyMoon 2025-11-24 kl. 16:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in