Citat:
Ursprungligen postat av
HansVonFreudhaus
Okej, så tror jag att din autism gjorde att du missade lite av vad min poäng var med det då.
Jag är inte autistisk och nej, du skrev inte något särskilt finurligt inlägg med innehåll mellan raderna utan glömde koppla in hjärnan när du skrev.
Att jag då utgick ifrån att du är en unge med internet, innebär inte att jag saknar
mentaliseringsförmåga, det hade du förstått om du åtminstone försökt använda huvudet andra gången du skrev. Dvs om
du inte bokstavstolkat, hade du förstått att du uttrycker dig som om du är född 2005.
Citat:
Ursprungligen postat av
Reverend.Camden
Man undrar lite hur Altavista tappade bollen. Samma sak med Firefox. Jo jag vet att det fortfarande finns!
Skulle vara intressant att veta hur han klarar av ett liv som är mer normalt när han levt på ett helt annorlunda sätt.
Som de flesta andra undrar jag också om hans ekonomi.
Ja jag vet inte. Ibland upplever vi något som bättre. Minns inte ens själv varför jag gick över till Google
Hatar
Bing som jag omigen får som webbläsare trots ändrade inställningar, avinstallationer etc.
Det är likt ett muterat virus Microsoft hela tiden tvingar på en, ändå misslyckas de konkurrera med Google.