Citat:
Ursprungligen postat av
Snapcount
Det var inte min avsikt..
Utan hon var en 'överraskning' i det hela.
Jag förstår att du inte menade något illa med det utan bara ville belysa något som andra kanske inte känner till.
Men för mig är det viktigt att klargöra att den ondska och den sadism och grymhet som fick utlopp i Europa då (liksom nu i Ukraina)-den var inte en enda persons verk utan mångas.
Och vi ser samma skit idag.
Och den måste stoppas. Att kvinnor också kan vara vidrigt grymma och involverade, vet vi.
Oavsett om det är en morsa till en terrorist som meddelar via mobil vad han just gjort mot sitt kidnappade och massakrerade offer och morsan utbrister: "-Gud är god!" som respons...
-eller om det är en soldat i en så kallad SMO som ringer hem till sin fru och berättar vad de gör mot de Ukrainska offren- och hon uppmanar honom att "-våldta dem!!"
De måste stoppas.
De är ofta själva drillade från barnsben. Kanske via omfattande våld i hemmet, tex.
Kanske till och med sedan generationer tillbaka.
Detta förklarar en del av varför den ibland sadistiska och våldsamma mentaliteten är så mycket mer vanlig/utbredd på andra platser. De är drillade. De är redan "skadade".
Och de vill bestraffa andra!!
- Och för att inte sprida detta sjuka och störda vidare till nya generationer så måste man BRYTA mönstret. Sätta ner foten.
Europa ska inte tillåta dessa brott att fortgå!
Och vi behöver INTE be om ursäkt för att vi reagerar och försvarar oss mot denna typ av ÖVERGREPP.
Oavsett om de är döpta till SMO eller krig eller inbördeskrig eller vad fan.
Och när deras betalda troll försöker leda in samtalen på annat för att i förlängningen förminska illdåden mot det Ukrainska folket-då är det bra om vi minns att det bara är ännu en typ av kupp/kapning av ämnet i tråden.
Med kuppen vill de i förlängningen få oss att börja tvivla på att vi gör rätt, att vi tänker rätt!