2025-11-07, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Kan det va hon norskan du menar? Med glasögon . Hon har hängt länge nere på stan med resten av a-lagarna

nja är nog therese hen menar kutar runt i en jävla fart, går på affe, kan få vredes utbrott skriker som fan
Citera
2025-11-07, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diseledvin
nja är nog therese hen menar kutar runt i en jävla fart, går på affe, kan få vredes utbrott skriker som fan

Tack! Det låter som rätt person.
Citera
2025-11-16, 04:33
Medlem
Jag har Jobbat i Östersund en tid. Någon som vet något om gubben som alltid går runt i varselkläder? Ca 55-60 kortvuxen brunt hår som går med mobilen i högsta hugg hela tiden. Tror han heter Tomas.
Citera
2025-11-16, 07:37
Medlem
Sick_Boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Jag har Jobbat i Östersund en tid. Någon som vet något om gubben som alltid går runt i varselkläder? Ca 55-60 kortvuxen brunt hår som går med mobilen i högsta hugg hela tiden. Tror han heter Tomas.

Ja, det är väl T*mas Petters*n som blivit tagen av Dumpen?
*=o

Finns lite om han tidigare i tråden.
Senast redigerad av Sick_Boy 2025-11-16 kl. 07:40.
Citera
2025-11-19, 17:37
Medlem
GerardDepardieus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko

Ja, det är Tomas eller ”Tompa Lillkuk” som han kallas efter hans berömda entré på dumpen. Han gillar omyndiga småtjejer…

Ständigt går den jävlen med telefonen och filmar och fotograferar människor.

Ett under han inte fått stryk egentligen. Ingen verkar gilla honom, och som känd pedofil som alltid rör sig i centrum torde inte livet vara lätt.

Dock är väl östersundare överlag inte direkt kända för sin handlingskraft emot oönskade personer heller.
Citera
2025-11-20, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GerardDepardieu
Ja, det är Tomas eller ”Tompa Lillkuk” som han kallas efter hans berömda entré på dumpen. Han gillar omyndiga småtjejer…

Ett under han inte fått stryk egentligen. Ingen verkar gilla honom, och som känd pedofil som alltid rör sig i centrum torde inte livet vara lätt.

Dock är väl östersundare överlag inte direkt kända för sin handlingskraft emot oönskade personer heller.

jo då visst har han fått nån smäll b l a inne på systembolaget men ska man slå på nån där ska man nog göra det efter man betalat ock är påväg ut
Citera
2025-11-20, 15:58
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sick_Boy
Ja, det är väl T*mas Petters*n som blivit tagen av Dumpen?
*=o

Finns lite om han tidigare i tråden.

Får man fråga vilken gädda nummer han har ?
Citera
2025-11-20, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Får man fråga vilken gädda nummer han har ?
https://dumpen.se/2025/06/01/sugen-man-ostersund-621/
Citera
2025-11-20, 16:19
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beardbox
https://dumpen.se/2025/06/01/sugen-man-ostersund-621/

Tack !
Citera
2025-11-23, 04:11
Medlem
Citat:

Blir inte förvånad tyckte han var bekant på något vis och tror jag sett en video för något årsen då han fick stryk av phs
Citera
2025-11-23, 21:00
Medlem
IASockertopps avatar
F*dde. Ex till mig. Sjyst snubbe. Huggen av P*ter, polare till mig. Så lite mitt i jag där.

Citat:
8 fingrar

En man med slitet utseende som har en hand med en endast 3 fingrar.

Trevlig och lugn när man snackar med honom.

Blev knivhuggen för några år sedan, men klarade sig som tur är.

Idioten som attackerade honom har jag inte sett sedan dess.
Senast redigerad av IASockertopp 2025-11-23 kl. 21:02.
Citera
2025-11-23, 21:10
Medlem
IASockertopps avatar
What?? Har inte sett honom sen jag kastade ut honom från min lägenhet för 7-8 år sedan. Så det har snurrat om så pass för honom.

Citat:
Ursprungligen postat av diseledvin
i går såg jag mekki japp han som går runt med en ölburk i ena handen ock bibeln i andra ock vill läsa högt ur den , var ett tag sen jag såg han kanske suttit inne eller på psyket nån månad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in