2025-11-23, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
I princip är det så, Hanna hänger bara på och tofflar för Julia.

Sedan slänger Hanna ut sig uttryck att hon är smart och liknande, vad är felet på henne?

Det är helt orimligt att folk betalar pengar för att umgås med sådana som Julia och Hanna, något är allvarligt fel i samhället.

En normal funtad skulle betala pengar för att slippa närheten av den typ av människor Hanna och Julia representerar.
Hmm vilka betalar pengar för att umgås med de?😂
Citera
2025-11-23, 05:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjonjoka
Hmm vilka betalar pengar för att umgås med de?😂
Deras fans
Citera
2025-11-23, 08:58
Medlem
Det som är riktigt dåligt av produktionen är att man har haft två immuna de senaste två omröstningarna. Sedan är det ju extra oturligt att det är superbimbosarna som inte kunnat bli utröstade. Extra synd också när Dominika fick lämna frivilligt, enklast hade ju varit att hennes sorti ersatte elimineringen.

Hoppas bara att det kommer att leda fram till att gamla deltagare utser vinnaren. Då vinner fröken.
Citera
2025-11-23, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoneUtroparen
Både hon och Bingo är tvättäkta psykopater. Har du sett deras leenden?

Har skrivit en lång lista i den här tråden på alla psykopattendenser hon visar.

Märkte att Julia var psykopat redan när jag tittade på Bachelorette och hur hon behandlade killen som hon valde och det efterföljande spelet där hon försökte styra media för att få henne att framstå som ett offer. Jag tror hon ser hela livet som ett spel med brickor hon kan styra.

Vilka gillar hon i Spelet och ”klickar med” - de som hon kan manipulera. Daniel skulle vara hennes vän med så fort hon inte kände att hon kunde kontrollera honom slängdes han under bussen. Man kan se senaste avsnittet hur starkt hon påverkar Hanna när Hanna säger att Fröken är en värdig vinnare. Då säger Julia om jag måste välja mellan dig och fröken är du mer en en värdig vinnare för du har kämpat. Jag har också kämpat massor. Tänk om du står med fröken i final eller jag står med fröken i final. Hanna ändrar därefter sin första åsikt om att Fröken är värdig att vinna. Så fort gick det att ändra hennes åsikt. Det fanns ju inga tvivel om att Julia och Hanna skulle gå till final så förstår inte ens logiken men det är uppenbart att Julia vet att hon inte kan vinna en popularitetstävling mot Fröken. I alla fall skolboksexempel på manipulativ person. Hoppas Hanna gör en självrannsakan varför hon kunde bli så dragen till en narcissistisk psykopat.

Och en sak till enligt logiken den som kämpat mest förtjänar att vinna borde väl Daniel inte blivit utröstad då hon bara satt i skrubben flera avsnitt och väntade på att han löste allt. Finns bara ett ord - n a r c i s s i s t.

Sedan skrev du att Bingo är psykopat - då rekommenderar jag dig att titta klipp från deras serie - asdålig serie men intressant för han är så extremt nedtryckt av henne och de bråkar jättemycket. Hela hennes familj gaslightar honom dessutom. Blä.
Senast redigerad av Booktook 2025-11-23 kl. 09:26.
Citera
2025-11-23, 09:43
Medlem
Jag tycker Julia är en värdig vinnare,absolut. Hon har varit grym i tävlingarna och visat att hon är intelligent. Dessutom behärskar hon det som hela programmet bygger på,Spelet.
Citera
2025-11-23, 10:14
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loudpipe77
Jag tycker Julia är en värdig vinnare,absolut. Hon har varit grym i tävlingarna och visat att hon är intelligent. Dessutom behärskar hon det som hela programmet bygger på,Spelet.

Julia har gjort bra ifrån sig i tävlingarna och hon har lyckats styra det hela mer eller mindre som hon vill (nästan). I förra avsnittet åkte hon dock rejält på patrull.

Värdig vinnare som tittare blir ändå den man tycker mest om, och som man anser vara minst vridig.

Ayan är vridig (ja egentligen supervridig), Hanna är vridig, Julia super vridig och Fröken har egentligen inget ont i sig, hon tycker man mest om av de som är kvar.

Därför vill man se Fröken som vinnare, även fast hon har sina psyk ADHD skrik sektioner och så, men hon håller inte på som de andra fanskapen i huset.

Så för min del får Fröken gärna vinna, och de andra får utstå gatlopp
Citera
2025-11-23, 16:10
Medlem
Abelssuns avatar
Hur var det nu, finns det källor på att fnasket vinner?
Citera
2025-11-23, 20:16
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loudpipe77

Julia är ju en mästare på att ljuga. Hon drar ner brallorna på tönten Jan-Emanuel som tror att vi kvinnor har någon heder att förlora.

Den som inte kan ljuga ska inte vara politiker.
Citera
2025-11-23, 20:25
Medlem
picapicans avatar
Jan och Fröken är de enda normala där inne.
Citera
2025-11-23, 20:31
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Jan och Fröken är de enda normala där inne.

Ska man överleva i TV-branschen så måste mana vara smarta psykopater och narcissister som Julia och Hanna är.

I samma liga har vi Malou von Siwers och Carina Bergfeldt samt Britt-Marie Mattsson.
Citera
2025-11-23, 21:05
Medlem
Gv1875s avatar
Nu är man bra trött på Hanna och Julia. Nu struntar jag i vem som vinner!
Citera
2025-11-23, 21:08
Medlem
Om Hanna och Julia hade blivit påkomna så hade alla de andra blivit immuna alltså?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in