2025-11-23, 17:48
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktor79x
Inte för att bråka..men har du faktist sett den? Var ärlig!
Ja
Citera
2025-11-23, 17:54
Avstängd
Man vill inte gå in och titta på den eftersom det är fullt med virus på pirate bay. Trojaner och virus.
Citera
2025-11-23, 17:57
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Man vill inte gå in och titta på den eftersom det är fullt med virus på pirate bay. Trojaner och virus.
Man kan ju faktiskt betala för att se den också….
Citera
2025-11-23, 17:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Man kan ju faktiskt betala för att se den också….

Var?
Citera
2025-11-23, 18:00
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Var?

https://www.primevideo.com/detail/The-Age-of-Disclosure/0NVVP9AVUZEJKG9CJC4RQE9J27
Citera
2025-11-23, 18:33
Medlem
sonofnatures avatar
Har prime

Men kan ändå inte se denna dokumentären

Endast hyr eller köp

Någon som vet ?
Citera
2025-11-23, 19:18
Medlem
Vilket jävla skräp. Samma folk, inget nytt. Noll bevis. Inte ett enda jävla bildbevis, video eller ens ett hårstrå. Ingenting. Bara massa folk som pratar. Som vanligt.

Vad Rubio säger är ju bara ett ihopklipp och garanterat taget ur sin kontekst. Inget bevis överhuvudtaget.

När ska folk fatta att det inte finns några aliens som besökt oss?! Är folk så jävla korkade att de verkligen tror det?
Citera
2025-11-23, 19:22
Medlem
526s avatar
Kollade den nu. Tycker den var bra. Känner mig övertygad att det finns UPAs och att de inte är mänskliga.

De pratar om Legacy project som är utsprida instanser i US som vägrar släppa info.
Jag tänker att de anser sig ha bra anledningar till det och jag kan tänka mig att det är militärindustrin (som är sammansvetsad med US myndigheter) som inte vill att de ska komma ut för att de vill ha tekniken för sig själva.

Vad är riskerna med att släppa detta fritt? Det nämndes en lista på 12 punkter som blir problem.
Ekonomiskt, teologiskt, sociologiskt, säkerhetsmässigt, etc.
Citera
2025-11-23, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Kollade den nu. Tycker den var bra. Känner mig övertygad att det finns UPAs och att de inte är mänskliga.

De pratar om Legacy project som är utsprida instanser i US som vägrar släppa info.
Jag tänker att de anser sig ha bra anledningar till det och jag kan tänka mig att det är militärindustrin (som är sammansvetsad med US myndigheter) som inte vill att de ska komma ut för att de vill ha tekniken för sig själva.

Vad är riskerna med att släppa detta fritt? Det nämndes en lista på 12 punkter som blir problem.
Ekonomiskt, teologiskt, sociologiskt, säkerhetsmässigt, etc.

Hur kan du vara övertygad när 0 bevis presenteras? Är du så lättmanipulerad?

Det är ju bara massa människor som påstår saker. Om nu alla talar sanning, varför kan de då inte visa några som helst fysiska bevis?
Citera
2025-11-23, 19:32
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seasons15

Det me ju bevart massa människor som påstår saker. Om nu alla talar sanning, varför kan de då inte visa några som helst fysiska bevis?
Jo men det är trovärdiga människor och det finns ju vissa bevis samt att det vore konstigt om det inte fanns något trots alla dessa projekt som hanterar UAPs.

Problemen är att de skrivit på NDAs (sekretessavtal) och nu har de vädjat till Trump att bli befriande från dessa. De försöker även driva igenom den där lagen som gör att de måste visa vad som finns.
Senast redigerad av 526 2025-11-23 kl. 19:34.
Citera
2025-11-23, 19:51
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Vilket jävla skräp. Samma folk, inget nytt. Noll bevis. Inte ett enda jävla bildbevis, video eller ens ett hårstrå. Ingenting. Bara massa folk som pratar. Som vanligt.

Vad Rubio säger är ju bara ett ihopklipp och garanterat taget ur sin kontekst. Inget bevis överhuvudtaget.

När ska folk fatta att det inte finns några aliens som besökt oss?! Är folk så jävla korkade att de verkligen tror det?

Och du tror att dessa herrar bara sitter där och busar med oss?
Sent aprilskämt eller
Citera
2025-11-23, 19:59
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:

Det är ju bara massa människor som påstår saker. Om nu alla talar sanning, varför kan de då inte visa några som helst fysiska bevis?

Dom kan helt enkelt inte bara kliva in Area 51 eller någon annan underjordisk bas och hämta nåt. Inte ens James Clapper Och NSA har någon som helst befogenhet där. Då får man spåra upp dom riktiga grindväktarna högre upp i hierarkin. Sätta press på dom. flera av dom gamla rävarna tog med sig vissa av hemligheterna i graven tyvärr. Du såg foton på dom i filmen. Andra finns kvar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in