2025-11-23, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Håller med er båda.
Tyvärr tycker jag hon låter som en get (i mina öron) även om hon givetvis kan sjunga.
Håller också med, Ingrid skulle åkt istället för Arvid. Han är mer intressant & har en cool personlighet. Hon är Ålandsfärja. Arvid kommer få bra karriär som Caspar Camitz!
Citera
2025-11-23, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Ingrid väljer en Abba låt som inte ens Abba har hört själv

Den var faktiskt ofta spelad i början på 80-talet. Utan att vara nån större ABBA-fan kände jag mycket väl igen den.

Ingrid har sjungit bra sedan starten av säsongen, det är svårt för henne att uppfylla juryns krav om utveckling.

Tuva har länge varit en favorit för mig, hon imponerade lyckligtvis i går efter två sämre veckor.

Att Nicolina fortfarande är kvar är ofattbart.
Citera
2025-11-23, 16:08
Medlem
Abelssuns avatar
Mercedes blir man aldrig av med tydligen, helt otroligt. Hoppas Love S vinner!
Citera
2025-11-23, 16:25
Medlem
picapicans avatar
Nicolina är den nya Johan Palm.
Citera
2025-11-23, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Nicolina är den nya Johan Palm.
Ingen har svimmat av hennes närvaro och Johan hängde löst färre gånger än Nicolina.
Citera
2025-11-23, 18:35
Medlem
Jonas var jävligt bra igår, finns en sjuk känsla i den rösten som ingen av dom andra har!
Citera
2025-11-23, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbaker95
Ingen har svimmat av hennes närvaro och Johan hängde löst färre gånger än Nicolina.
Vem
Är Johan palm?
Citera
2025-11-23, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Håller också med, Ingrid skulle åkt istället för Arvid. Han är mer intressant & har en cool personlighet. Hon är Ålandsfärja. Arvid kommer få bra karriär som Caspar Camitz!
Har Caspar Camitz haft en bra karriär eller vad menar du?
Citera
2025-11-23, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiasbillstrom
Vem
Är Johan palm?
En av dom mest kända idolerna nånsin. Fick tjejerna att skrika väldigt högt, med en som svimmade av p.g.a. hans närvaro. Han kom dock in i målbrottet under säsongen så han var bedrövlig.
Citera
2025-11-23, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Har Caspar Camitz haft en bra karriär eller vad menar du?
Caspar har en bra karriär.
Citera
2025-11-23, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbaker95
Caspar har en bra karriär.
Det har jag inte märkt. Vad har han gjort då? Hur många visningar har han på Spotify?
Citera
2025-11-24, 11:09
Medlem
nullums avatar
Folk tycker att Nicolina borde ha åkt vid det här laget, vilket jag håller med om. Men kan någon förklara för mig varför Jonas borde vara kvar istället för Arvid. Det är fanimig den tröttaste deltagaren på länge. Juryn ställer stenhårda krav på Ingrid och Arvid men Jonas får lov att uppträda likt karaoke-kvällen på after ski:n vecka efter vecka utan mycket kritik. Det börjar bli tröttsamt att se.

De nämnde att Arvid var "predictable". Vad är inte då Jonas?

Tuva borde vinna. Tror hon och Ingrid står i final med Love S som trea. Jag hade hoppats på att Arvid kunde ta sig längre in i tävlingen men hans magi försvann. Det var helt fel låtval för honom tyvärr. Med det sagt skulle Jonas och Nicolina ut långt innan honom. Helt sjukt att de är kvar än.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in