2025-11-23, 16:02
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktor79x
Å i Sverige är det tyst om saken i MSM..
Eller har jag missat?

Vad tycker du msm ska skriva om saken? MSM’s främsta uppgift är väl att förmedla nyheter - men den enda nyheten här är väl att filmen var en lika stor besvikelse som de troende hade fruktat? Inga bevis, inga nyheter, ingenting som upprör någon utom möjligen de redan frälsta som förstås blev besvikna trots att de visste av förhandsinformationen att ingenting nytt skulle avslöjas.
Citera
2025-11-23, 16:29
Medlem
PimpleDicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vad tycker du msm ska skriva om saken? MSM’s främsta uppgift är väl att förmedla nyheter - men den enda nyheten här är väl att filmen var en lika stor besvikelse som de troende hade fruktat? Inga bevis, inga nyheter, ingenting som upprör någon utom möjligen de redan frälsta som förstås blev besvikna trots att de visste av förhandsinformationen att ingenting nytt skulle avslöjas.
Nej du. Det var tunga personer inom både USAs regering och höga militärer som rakt ut sade att det finns utomjordingar på planeten. Det är ingen besvikelse, det är en sensation.
Citera
2025-11-23, 16:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PimpleDick
Får hoppas att han frigör dem. Om allt kommer fram och bevisas så är detta den största sensationen i mänsklighetens historia.
Samtidigt så är nog Trump väldigt kåt på att få vara den som framför nyheten. Hoppas detta är så stort som det verkar.

Det vet man inte. Det som man nu säger är religion eller vidskepelse kanske är fakta. Änglar som kommer flygande t.ex. Det kan ha varit tidiga ufon. Man kan tänka sig att ufon vågade manifestera sin närvaro mer öppet förr i tiden, när inte informationen spreds så snabbt.
Senast redigerad av simson12 2025-11-23 kl. 16:34.
Citera
2025-11-23, 16:33
Medlem
PimpleDicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Det vet man inte. Det som man nu säger är religion eller vidskepelse kanske är fakta. Änglar som kommer flygande t.ex. Det kan ha varit tidiga ufon.
Inte omöjligt. Vissa påstår ju att utomjordingar byggde pyramiderna, eller åtminstone bidrog med tekniken. Det var ju runt den tiden som många berättelser i bibeln kom till.

Hoppas verkligen att detta stämmer. Skulle ge förklaring till mycket vi inte vet än.
Citera
2025-11-23, 16:33
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Nej du. Det var tunga personer inom både USAs regering och höga militärer som rakt ut sade att det finns utomjordingar på planeten. Det är ingen besvikelse, det är en sensation.
Ok om du tycker det. Det var ju dock exakt vad som förväntades och bevisen var lika frånvarande som vanligt - det var därför jag skrev att det inte var några nyheter som framkom.
Citera
2025-11-23, 16:37
Medlem
PimpleDicks avatar
Citat:
Ok om du tycker det. Det var ju dock exakt vad som förväntades och bevisen var lika frånvarande som vanligt - det var därför jag skrev att det inte var några nyheter som framkom.
Så du anser att det inte är en stor nyhet att dessa personer uttalar sig på det här sättet? Skojar du eller vill du bara hålla fast vid ditt märkliga argument?
Citera
2025-11-23, 16:41
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Så du anser att det inte är en stor nyhet att dessa personer uttalar sig på det här sättet? Skojar du eller vill du bara hålla fast vid ditt märkliga argument?

Nej det tycker jag verkligen inte är någon sensation - det är en liten krets av människor som verkar leva i en egen informationsbubbla - det är imponerande att filmmakarnas fått de alla att uttala sig samtligt men informationsvärdet är absolut noll enligt mig - ingenting nytt framkommer alls.
Det hela är Grusch upphöjt till 2 - folk som säger sig ha hört av andra att dessa har sett något men allt är hemlgigstänplat och de får inte berätta…
Senast redigerad av SnakePlisssken 2025-11-23 kl. 16:45.
Citera
2025-11-23, 16:52
Medlem
PimpleDicks avatar
Citat:
Nej det tycker jag verkligen inte är någon sensation - det är en liten krets av människor som verkar leva i en egen informationsbubbla - det är imponerande att filmmakarnas fått de alla att uttala sig samtligt men informationsvärdet är absolut noll enligt mig - ingenting nytt framkommer alls.
Det hela är Grusch upphöjt till 2 - folk som säger sig ha hört av andra att dessa har sett något men allt är hemlgigstänplat och de får inte berätta…
Har du ens sett dokumentären?
Citera
2025-11-23, 16:53
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Har du ens sett dokumentären?
Har du?

Sluta tramsa.
Citera
2025-11-23, 17:10
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:

Så du tycker då att amerikanska nyhetsmedier gjorde en stor sak av det helt i onödan? Farah var ju i stort sett på alla kanaler

Jag tror helt ärligt att DU inte sett nyhetsvärdet i det om Trump gick ut på ett podium och bekräftade allt. Vadå? Det visste vi redan, inget nytt framkommit! Inge nytt här. Vare HD fotona och rymdskeppet?

Det blir vad man själv gör till som brukligt
Citera
2025-11-23, 17:25
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktor79x
Så du tycker då att amerikanska nyhetsmedier gjorde en stor sak av det helt i onödan? Farah var ju i stort sett på alla kanaler

Jag tror helt ärligt att DU inte sett nyhetsvärdet i det om Trump gick ut på ett podium och bekräftade allt. Vadå? Det visste vi redan, inget nytt framkommit! Inge nytt här. Vare HD fotona och rymdskeppet?

Det blir vad man själv gör till som brukligt
Jag kommer se nyhetsvärdet om det kommer bevis - det saknas helt idag.
Citera
2025-11-23, 17:45
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Har du?

Sluta tramsa.

Inte för att bråka..men har du faktist sett den? Var ärlig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in