2025-11-23, 01:46
Avstängd
KungPungPats avatar
Kändes lite orimligt om domstol skulle lägga sig i ett yrke där man snackar skit om varandra i videos i syfte att tittarna ska se på reklam.

Men jag hoppades på fängelse för både Anjo och Rask eftersom dom avslöjar ju inget och ljuger ju bara och överdriver, och erkänner att dom ljuger för tittarna, som enbart utnyttjas för reklampengar.

Det sjukaste är väl deras följare som fortsätter följa dom trots att dom är rejält ruttna och borde inte ha några följare.

Kul med dokumentären iaf och jag hoppas rättegången blir av efter att dokumentären släppts och skapat folkligt agg mot hatet dom sprider online.

Kanske blev Bo-Göran ett nytt offer i rättegången vilket krävde lite mer jobb innan rättegången blir av.

Man hoppas ju ändå.
Citera
2025-11-23, 02:23
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Kändes lite orimligt om domstol skulle lägga sig i ett yrke där man snackar skit om varandra i videos i syfte att tittarna ska se på reklam.

Men jag hoppades på fängelse för både Anjo och Rask eftersom dom avslöjar ju inget och ljuger ju bara och överdriver, och erkänner att dom ljuger för tittarna, som enbart utnyttjas för reklampengar.

Det sjukaste är väl deras följare som fortsätter följa dom trots att dom är rejält ruttna och borde inte ha några följare.

Kul med dokumentären iaf och jag hoppas rättegången blir av efter att dokumentären släppts och skapat folkligt agg mot hatet dom sprider online.

Kanske blev Bo-Göran ett nytt offer i rättegången vilket krävde lite mer jobb innan rättegången blir av.

Man hoppas ju ändå.
Om några dagar när Bo-Göran släpper printsen så är sekten körd en gång för alla!

Kanalerna är raderade innan året är slut!
Citera
2025-11-23, 04:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Puttrigare
Är det normalt att som Anjo bli av med oskulden vid 27 års ålder och bara haft sex med en kvinna närmande är 35 år?
Är det verkligen normalt att gå runt och tänka på hur anjos sexliv är? Jag tror det är den större frågan här.
Citera
2025-11-23, 11:21
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det var ju ganska kul att Anjo och Lisen tog upp det igår 🤭 härlig live igår på många sätt, och jäklar vad mycket pengar han fick och lika med Rask blev ganska chockad.

Ja jag blev också förvånad! Var ju en del högre summor som inte är vanligt, men firar man så firar man.
Citera
2025-11-23, 11:25
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drmurder
Är det verkligen normalt att gå runt och tänka på hur anjos sexliv är? Jag tror det är den större frågan här.

Haha, exakt! Dom har problem med precis ALLT kring Anjo (och Rask)! Så uppenbart att det är människor som absolut inte mår bra.
Citera
2025-11-23, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Nu blir det grisfest ikväll, pizza till familjen, ostbollar och energidryck till Therese, räkmackor till barnen.

Hoppas dom förtjänar verkligen något gott och fira.
Citera
2025-11-23, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Ja jag blev också förvånad! Var ju en del högre summor som inte är vanligt, men firar man så firar man.

Ja dom förtjänade gåvorna dom fick, hur det än blir med denna dokumentär kommer Anjo & Rask ha sina följare kvar och jag tror knappast deras kanaler försvinner och skulle dom göra det så finns det andra möjligheter.
Citera
2025-11-23, 12:11
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ja dom förtjänade gåvorna dom fick, hur det än blir med denna dokumentär kommer Anjo & Rask ha sina följare kvar och jag tror knappast deras kanaler försvinner och skulle dom göra det så finns det andra möjligheter.

Kan garantera att dom kommer att ha sina följare kvar. Kan för lite om copyright-strikes (Axels dumheter) men tänker att Ninetone borde vara behjälpliga med det om det behövs. Vi får se vad som händer.
Jaa, det finns många andra möjligheter om det skulle vara så!
Citera
2025-11-23, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Kan garantera att dom kommer att ha sina följare kvar. Kan för lite om copyright-strikes (Axels dumheter) men tänker att Ninetone borde vara behjälpliga med det om det behövs. Vi får se vad som händer.
Jaa, det finns många andra möjligheter om det skulle vara så!

Ja Ninetone lär hjälpa till om det nu skulle gå så långt men jag tror inte YouTube kommer radera kanalerna.
Citera
2025-11-23, 14:04
Medlem
Damien-s avatar
Den groteskt feta Badbollen har, efter år av självförvållade chipstuttar och dubbelhakor, äntligen insett problematiken med att inte kunna se sin kuk när man står och pissar. I stället för att gå till gymmet, som en normalbegåvad fetknoppen kastat sig över BajsBaronens briljanta "metod", självsvält.

Motion är tydligen en främmande företeelse i den feta grisens värld.
Citera
2025-11-23, 14:51
Medlem
Snacka om cringe när Anjo kontaktar Rask för att berätta att åtalet har lagts ned, han som var så oberörd.
Han glömde dock bort att man kan komplettera med mer material och överklaga beslutet
Citera
2025-11-23, 15:49
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Om några dagar när Bo-Göran släpper printsen så är sekten körd en gång för alla!

Kanalerna är raderade innan året är slut!

Anjo har erkännt att han ljuger för vem som helst förutom folk han känner, fast han ljuger ju även för folk han känner lol.
När man kan erkänna en sån sak inför följarna, utan att halvera antalet prenumeranter, så går det inte att bli canceled längre... eftersom följarna är Cadde och liknande filurer som har diverse diagnoser och inga vänner utöver sina relationer med Sekten genom en skärm.
Man hörde ju när Anjo intervjuase Cadde att han kände hela Anjos familj, enligt hans tro. Djup parasocial relation som gjorde att Anjo såg obekväm ut lol.

Anjo tappar väl högst några hindra följare, enligt min spåkula.

Förhoppningsvis städar youtube upp bland drama-kanalerna. Men dom tjänar ju också på dem så det behöver vara något mer extremt än att uttrycka extremt hat i chattar.

Anjo lär inte bli nästa Pontus Rasmusson, även om det som Anjo gör också bryter mot TOS. Till och med doxing är förbjudet med Anjo åker hem till folk och doxar som att det är lungt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in