Citat:
Ursprungligen postat av
StorTuffBiker
Deras hela liv står inte på spel, men deras kanaler gör. Det betyder även att deras levebröd är hotat, i synnerhet tjockisens.
Det var fortfarande förtal av Anjo och Rask. Reportaget hänger inte på att det finns en fällande dom din jävla mupp. Deras beteende tåls att kritiseras oavsett om det blir en rättegång eller inte. Det har mig veterligen inte blivit någon rättegång av Jockes förtalande av Hannah Widerstedt, ändå kommer det behandlas i dokumentären.
Sedan ska vi komma ihåg att åklagarens beslut att inte väcka åtal inte är lika med att det inte kommer bli något åtal. Det jobbas redan på att få ett sådant till stånd bakom kulisserna.
Högmod går före fall!
Jag utgår från det ffa Chrippa och Jacke säger kring dokumentären dvs förtalen och det sk drevet och hur det påverkat alla kring Chrippa. Ingen har dock tänkt tanken att det är Chrippa som är navet och den som dragit in alla.
Jag tänker att det faktiskt också verkar som att Linnéa vill få Chrippa att se klandervärd ut. Bara en tanke.
Med andra ord vet jag inte alls hur den kommer att bli men ser dock fram emot den.
Men vi alla vet att Chrippas största mål i livet är att sänka sin bror kosta vad det kosta vill.
Vad du tycker om mig är inte relevant alls.
Det är klart att det jobbas på bakom de berömda kulliserna.
Det finns flera kulisser än de Chrippa och hans vänner jobbar i. Men det förstår väl alla.