2025-11-22, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nidbild
Hur kan då frun vara kvar? Otroheten är skäl nog att lämna, nu dömd våldtäktsman och hon är tydligen kvar ? Helt obegripligt.

För att frun väljer att tro på Kalles ord att det endast är en otrohet. Hon tror inte på domen precis som så många andra.

Och att vara otrogen är ju inget olagligt. Enligt statistik så har över 50% varit otrogna genom livet. Vi vet inget om deras relation och ingenting vi ska lägga oss i. Dom kanske ha öppet förhållande, hade en svår tid just där och då. Tycker det är så starkt att försöka gå vidare, speciellt när man ha barn. Vi alla tycker olika, men nu valde frun att stanna för att hon älskar honom.
Citera
2025-11-22, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nidbild
Hur kan då frun vara kvar? Otroheten är skäl nog att lämna, nu dömd våldtäktsman och hon är tydligen kvar ? Helt obegripligt.
Hans fru som han gifte sig med veckan efter han hade våldtagit den här 20 åriga tjejen är bara 32 år. Han kan va pappa till henne och hon är otroligt naiv. Kalle har bevisligen en stark dragning till yngre tjejer som man även kan läsa om i FUP. Tvivlar på att det är första gången han har burit sig illa åt.
Så här säger en tjej i FUP.
”Han ska även försökt trycka upp xxxxx en gång tidigare på stan och försökt kyssa henne. Då har xxxxx sagt ifrån att sluta och att han har fru och barn och sagt till att han ska bete sig.”
Citera
2025-11-22, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Hans fru som han gifte sig med veckan efter han hade våldtagit den här 20 åriga tjejen är bara 32 år. Han kan va pappa till henne och hon är otroligt naiv. Kalle har bevisligen en stark dragning till yngre tjejer som man även kan läsa om i FUP. Tvivlar på att det är första gången han har burit sig illa åt.
Så här säger en tjej i FUP.
”Han ska även försökt trycka upp xxxxx en gång tidigare på stan och försökt kyssa henne. Då har xxxxx sagt ifrån att sluta och att han har fru och barn och sagt till att han ska bete sig.”

Och det är de ända paret som det är 20 års skillnad på i världen? Mina föräldrar skiljer det 16 år på och på mig och min man så skiljer den 14 år.

Som sagt, sluta blanda in frun i detta. Du är ensam och avis.
Citera
2025-11-22, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejda1
Och det är de ända paret som det är 20 års skillnad på i världen? Mina föräldrar skiljer det 16 år på och på mig och min man så skiljer den 14 år.

Som sagt, sluta blanda in frun i detta. Du är ensam och avis.
Vill enbart påvisa att Kalle har en sjuklig dragning till yngre tjejer. Som jag har skrivit tidigare blir jag inte förvånad om Dumpen fiskar upp Kalle en dag.
Citera
2025-11-22, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laxvik
Denna ”flicka” på 20 ÅR! , jagade ut den 50-åriga mannen på krogen. Drack sig berusad tillsammans med honom, hånglade och kysstes, tills dom gemensamt gick hem till honom. När morgonen grydde så kramade dom om varandra och flickan på 20 ÅR! gick hem.

Fy skäms på din lilla ”flicka” på 20 ÅR.

(Fick hon något jobb? )
Han ska skämmas.
Citera
2025-11-22, 17:49
Medlem
Man kan inte börja våldta någon som sover. Väck denne förfan först! Väldigt enkelt. Går denne ej att väcka då blir deg aldrig samtycke till sex eller annat. Lätt omman inte är förståndshandikappaf.
Senast redigerad av Singoallaa 2025-11-22 kl. 17:51.
Citera
2025-11-22, 17:53
Medlem
Citat:
Vill enbart påvisa att Kalle har en sjuklig dragning till yngre tjejer. Som jag har skrivit tidigare blir jag inte förvånad om Dumpen fiskar upp Kalle en dag.

Sjuklig dragning pga att hans fru är 20 år yngre samt att han hånglade med en 30 år yngre kvinna?

Alla dras ju till något, vissa gilla korta, långa, tjocka, smala, mörka, ljusa, gamla, unga.

Jag har enbart dejtat killar som är 10 plus äldre än mig. Du får inte glömma att dessa tjejer raggat på honom också! Och varför ska man tacka nej när det finns en attraktion. Men herregud! Han har väl aldrig raggat på barn, nu får du ge dig med dina påhopp!
Citera
2025-11-22, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejda1
Sjuklig dragning pga att hans fru är 20 år yngre samt att han hånglade med en 30 år yngre kvinna?

Alla dras ju till något, vissa gilla korta, långa, tjocka, smala, mörka, ljusa, gamla, unga.

Jag har enbart dejtat killar som är 10 plus äldre än mig. Du får inte glömma att dessa tjejer raggat på honom också! Och varför ska man tacka nej när det finns en attraktion. Men herregud! Han har väl aldrig raggat på barn, nu får du ge dig med dina påhopp!
Nu förskönar du verkligheten igen. Han har våldtagit en 30 år yngre kvinna och även tryckt upp henne på stan och försökt kyssa henne. Han har även försökt tvinga sig på en annan 20-årig kvinna genom att hålla fast henne. Allt enligt FUP och fyra andra tjejers vittnesmål.
Citera
2025-11-22, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Felix_
Jag har läst FUP och ingenstans under händelsen fanns det hinder för henne att resa sej upp och gå
ut ur rummet. Hon är ju inte handikappad, alla möjligheter att ta sej ut ur situationen fanns.

Vi säger att det var omvända situationen:
En kille blir nerknuffad i sängen och kvinnan tar tag om hans ben och utför oralsex.
Tror vi på allvar att hon skulle fällas ?
I N T E EN C H A N S
Skulle inte ens gå till åtal.

Säger han NEJ, alltså att han inte vill, så absolut är det våldtäkt om hon ändå fortsätter efteråt.
Citera
2025-11-22, 18:14
Medlem
Citat:
Nu förskönar du verkligheten igen. Han har våldtagit en 30 år yngre kvinna och även tryckt upp henne på stan och försökt kyssa henne. Han har även försökt tvinga sig på en annan 20-årig kvinna genom att hålla fast henne. Allt enligt FUP och fyra andra tjejers vittnesmål.

Här har du en lista på kändisar du kan trakassera pga ålder.

Dan Ekborg & Emma Ekborg — 35 år ifrån varandra.
Maria Lundqvist & Kristoffer Hellström — 21 års skillnad.
Thorsten Flinck & Daniella Karlsson — 30 års skillnad.
Ernst Billgren & Julia Billgren — 25 år.
Aje Philipson & Bathina Philipson — 36 år.
Tareq Taylor & Sofia “PT-Fia” Ståhl — 19 år. Sanna Lundell & Mikael Persbrandt —15 års
Camilla Läckberg & Simon Sköld — 13 år.
Zlatan Ibrahimović & Helena Seger — 11 år.
E-Type & Melinda Jacobs — 19 år
Penny Parnevik & Douglas Murray 17 år
Dolph Lundgren & Emma Krokdal — 38 år.

Och ännu en gång, han nekar till detta! Det är fortfarande ord mot ord. Och du tror inte att tjejer i 20 års ålder prata ihop sig? Dom va ju inte ens där.

Som sagt, han har fått sin dom, du är nöjd, varsågod. 90% av tråden tycker samtyckeslagen är fruktansvärd och det kommer du också tycka när du själv bli drabbad eller någon i din närhet.

ORD mot ORD! Tingsrätten valde att tro på kvinnans ord och följa skitlagen. Även du och några till väljer att tro på kvinnans ord. Men vi är MÅNGA som tro på Kalles ord. Vet inte ens varför du fortfarande ska argumentera när han är dömd och du hatar honom. Kan du släppa detta och gå vidare nu.
Citera
2025-11-22, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Jag, tycker hon är klok för de har trots allt 2 barn att ta hand om. Sen knullade inte K med BO. Men är ju ändå jävligt att det hände där o då.
Han ville knulla men fick inte upp gubbkuken.
Citera
2025-11-22, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajaCreamnose
Är du oskyldig har du inget att vinna på att svara på partiska utredares frågor. Ge dem din anmälan för grov falsk angivelse istället. Med komplettering om de vill ha fler svar. Hänvisa till dem i alla förhör. Anmäl omedelbart.

"Brottsoffret" kom hem till "förövaren" 3.30.

Det gick en buss 2.42 och ett tåg 4.50.

Utreddes inte.
2:42 bussen hanns inte med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in