2025-11-19, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Singoallaa
Han tog dit en 20-åring i hans frus och barnens lägenhet också och i hans frus säng för att knulla. Låt mig spy.

Han gör detta notoriskt.

Skulle inte tro han gör det notoriskt.
Citera
2025-11-19, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jobbig julklapp. Kan de häkta honom igen eller hur funkar det

Man blir inte häktad när dom fallit.
Citera
2025-11-19, 16:39
Medlem
Sommargays avatar
Någon som vet när han börjar avtjäna?
Citera
2025-11-19, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Någon som vet när han börjar avtjäna?

Han kommer garanterat överklaga till domstolen. Annars tar det 3-6 månader att få en plats på ett fängelse då det är fullt överallt.
Citera
2025-11-19, 16:58
Medlem
https://bulletin.nu/hur-manga-oskyldiga-doms-for-valdtakt?fbclid=IwdGRleAOKyDhleHRuA2FlbQIxMQBzcnRj BmFwcF9pZAo2NjI4NTY4M zc5AAEeCk4T-8VHLc3-IopIzeO2qOWLeORKkrL_g1_ytn_3-Rq3ZeHw-GYew9oy2kM_aem_b6SQEePQhiW6lw8fOZZQqQ

Så många oskyldigt dömda… killar, rör inga tjejer! Spela ingen roll om det är en puss eller kram. Rör dom inte.
Citera
2025-11-19, 17:03
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Aha, jag hade dålig koll. Hur länge var han häktad?

Han var aldrig häktad
Citera
2025-11-19, 17:07
Medlem
laymedowns avatar
Oavsett våldtäkt eller ej, frun måste ju vara totalt hjärntvättad/medberoende när man stannar med en man som knullar en tjugoåring tjej i deras gemensamma säng två veckor innan bröllopet... Sorgligt. Hon förtjänar verkligen bättre och hoppas hon kommer till sans när han börjar avtjäna
Citera
2025-11-19, 17:09
Medlem
KillPus avatar
Läste lite. Snubben är ett svin, onekligen. Men våldtäkt? Känns snarare att "BO" försökte uppnå ngt "sängvägen" med en kändis...
Citera
2025-11-19, 17:23
Medlem
rottanottans avatar
Heeeelt otroligt.
Rättsskandal.
Citera
2025-11-19, 17:38
Medlem
FrokenSnusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlaraA81
Att jag ens ska behöver försvara mig säger mer om er än mig.
Jag har varit tydlig med att det är rykten jag hört, jag har även varit tydlig med att om han gjort detta så ska han ta sitt straff.

Jag har både namn på läraren och eleven, så kan absolut skicka detta privat till er så kan ni kolla upp de själva. Jag vet inte vem KR är mer än till namn. Men varför mina väninnor berättade detta för mig är för att jag brinner för frågan oskyldigt dömda.

När jag va 8 år blev min pappa oskyldig dömd till våldtäkt. Jag var tillsammans med min pappa den dagen som kvinnan sa att det skulle hänt en våldtäkt. Men eftersom jag ”bara va ett barn” så tog dom inte mitt vittnesmål på allvar då dom trodde pappa hade sagt att jag skulle ljuga, vilket jag inte gjorde!
Dom trodde på kvinnan för att hon hade en sån trovärdig historia! Våra liv va förstörda, pappa satt inne i 2 år, och ett skadestånd på över 200.000 kr. Detta gjorde att vi aldrig blev skuldfria och levde ett helvete.

Därför är det viktigt att höra alla historier!
Är det fler som varit med om oskyldigt dömda så finns det en organisation som heter mannaminne som jag brinner för och för denna frågan.

Så det är därför jag skaffade ett konto och skrev i denna tråden, inte för att jag försvarar utanför att det är en viktig fråga. Och att ALLA ska bli hörda!

Och du som påstår att du känner familjen, hur mår familjen idag?
Du minns detta som 8 år fyllda?
Citera
2025-11-19, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laymedown
Oavsett våldtäkt eller ej, frun måste ju vara totalt hjärntvättad/medberoende när man stannar med en man som knullar en tjugoåring tjej i deras gemensamma säng två veckor innan bröllopet... Sorgligt. Hon förtjänar verkligen bättre och hoppas hon kommer till sans när han börjar avtjäna

Jag, tycker hon är klok för de har trots allt 2 barn att ta hand om. Sen knullade inte K med BO. Men är ju ändå jävligt att det hände där o då.
Citera
2025-11-19, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrokenSnusk
Du minns detta som 8 år fyllda?

Ja det minns man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto