2025-11-22, 12:52
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batiktanten
Så du menar att det är så många folkslag från fjärran planeter här då dom krockar?Ja det är troligt jösses

Låter det mer troligt att bara EN kommer hit/är här?
Citera
2025-11-22, 12:57
Medlem
Batiktantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktor79x
Låter det mer troligt att bara EN kommer hit/är här?
Låter mer som att det är fenomen som vi inte vet..För 20 år sedan visste vi inget om Monstervågor
Citera
2025-11-22, 13:01
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Låter mer som att det är fenomen som vi inte vet..För 20 år sedan visste vi inget om Monstervågor

Vilka vi? dom som har koll på ämnet och dom som har Access till UFO programmen vet mycket väl . Lyssna 25.42 timestamp -
https://www.youtube.com/watch?v=IyZP9wdkfG8

Davis tar bladet ur munnen iaf jämfört med andra herrar
Senast redigerad av Viktor79x 2025-11-22 kl. 13:05.
Citera
2025-11-22, 13:08
Medlem
Batiktantens avatar
Citat:
Vilka vi? dom som har koll på ämnet och dom som har Access till UFO programmen vet mycket väl . Lyssna 25.42 timestamp -
https://www.youtube.com/watch?v=IyZP9wdkfG8
Men snälla detta är en industri från Usa dom jobbar med detta.Att det finns saker på våran jord som vi inte vet är naturligt.För det första enligt fysik så om ett ufo närmar sig jorden skulle det se ut som en extra sol.. Intelligens från olika ställen inte ptärata med varandra och krocka,,Snälla du,Usa fångar massa kracher utanför deras gräns??Tror du på spöken ??
Citera
2025-11-22, 13:11
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omnik
Nja Påven och kyrkan förhåller sig till urkunder och religiösa traditioner, Gud går mycket riktigt inte att definiera.
De förhåller sig även till reliker, berättelser i bibeln, ”under” - även i modern tid - som stigmata och healing osv osv.

Citat:
Fast påstår någon att den har rört, arbetat med och observerat tefat, kroppar är det antingen en lögn eller sanning, det finns inget utrymme för någon tro däremellan i sådana konkreta exempel.

Såklart det finns utrymme - har du till exempel hört talas om Arts parts som bland annat Elizondo sprang runt med och hävdade att det var utomjordiska material?
Citera
2025-11-22, 13:18
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Men snälla detta är en industri från Usa dom jobbar med detta.Att det finns saker på våran jord som vi inte vet är naturligt.För det första enligt fysik så om ett ufo närmar sig jorden skulle det se ut som en extra sol.. Intelligens från olika ställen inte ptärata med varandra och krocka,,Snälla du,Usa fångar massa kracher utanför deras gräns??Tror du på spöken ??

Nej, inte bara från USA. Hela världen. Och exkludera inte alla civila vittnesmål nu. Om jag tror på spöken? Kanske.. Olika dimensioner som skär in i varandra? Vet ej än. Får man se nån dag

Jag skrev inte krockar med varandra..
Citera
2025-11-22, 13:22
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Nej, inte bara från USA. Hela världen.

Fast industrin med filmer, podcasts, böcker, tv-program etc i en aldrig sinande ström är väl hudsakligen av amerikanskt ursprung - dessutom från ungefär samma folk/gruppering om och om igen (visst det finns undantag som Maussan men det är just undantag).
Citera
2025-11-22, 13:25
Medlem
Batiktantens avatar
Citat:
Nej, inte bara från USA. Hela världen. Och exkludera inte alla civila vittnesmål nu. Om jag tror på spöken? Kanske.. Olika dimensioner som skär in i varandra? Vet ej än. Får man se nån dag

Jag skrev inte krockar med varandra..
Det bara är att jag är psykjuk och påstår något som har med fenomen så kommer dom och dokumentetar lögnen
Citera
2025-11-22, 13:35
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Fast industrin med filmer, podcasts, böcker, tv-program etc i en aldrig sinande ström är väl hudsakligen av amerikanskt ursprung - dessutom från ungefär samma folk/gruppering om och om igen (visst det finns undantag som Maussan men det är just undantag).

Mja, Däniken var från Schweiz. Sitchen var från Azerbaijan. Tror det var dom som sålde mest. Finns även en hel del från Storbritannien. (Above top secret sålde väldigt bra) Det finns pengar att tjäna på UFO absolut. Som med allt annat. Inte lika mycket mycket som deckare och tantlitteratur.
USA är en stor marknad med stor medial räckvidd. Inte konstigare än så
Citera
2025-11-22, 13:36
Medlem
Apropå Gud och Bibeln.

Vill man verkligen förstå Bibeln (mer specifikt Gamla testamentet) så är Paul Wallis en bra början.

Den moderna Bibeln har översatt ordet "Elohim" till Gud - den korrekta översättningen är emellertid "The Powerful Ones". Det är således plural.

Yahwe - som också har översatts till Gud - är mer specifikt namnet på den NHI som utgör sig för att vara Gud. Det är också denna entitet som har gett Mose de 10 budorden, varav ett av dem är "Du skall inte ha andra gudar vid sidan av mig".
Citera
2025-11-22, 13:36
Avslutad
Nu har jag sett dokumentären och den "bekräftar" i princip allt jag skrivit i tråden, ni som följt med håller nog med.

Jag är nu 99% säker på att detta är en coverup för teknologi USA har.
Vilken teknologi?

Jo, något som stör ut kärnvapen-anläggningar om är nära.
Det förklarar allt, för mig. Det stora klotet militären såg och nämner i dokumentären, som svävade ovanför ett kärnvapen-silo och slog ut funktionen, är precis det jag tror USA utvecklat i alla dessa år och mörklägger det med "UFO.

Hamnar USA i krig med främst Ryssland ( men numera även Kina) så är det ett krig ingen kan vinna om båda sidor kan avfyra sina kärnvapen.
Enda sättet att vinna ett sådant krig? Slå ut motståndarens möjligheter att avfyra sina.

Kom ihåg vart ni läste det, om det någon dag erkäns offentligt.

Det är USA som utvecklat det som slår ut kärnvapens kapacitet, med energi eller AI eller kombination eller gud vet vad. Men det är vad det är.
Och det militären har sett, är just tester av funktionen, vilket logiskt nog USA hade testat på sina egna kärnvapenbaser för att se om funkar....och även då logiskt nog inte förvarna dom som jobbar i silon (och pratat ut i dokumentären)....

Så. 99% psyop för USAs kapacitet att slå ut kärnvapensystem.
Citera
2025-11-22, 13:39
Medlem
Bibeln (Gamla testamentet) = Paleokontakt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här