2025-11-15, 09:07
Medlem
pulverhonungs avatar
Hur undviker ni som trycker att bli tagna av polisen?

Jag körde på ett Nordic Wellness innan och där har jag sett polisen komma in och gå runt säkert 4-5 gånger, på det andra gymmet jag kör på nu är det en kille där det är glasklart att han tar steroider vilket är sällsynt i en småstad som jag bor i, tänker på populärare gym i till exempel Stockholm där det säkert finns flera stycken som brukar, blir man inte jävligt paranoid att polisen antingen dyker upp på gymmet eller att någon med för mycket fritid tjallar på en och polisen rakt av dyker upp hemma hos er?
Citera
2025-11-21, 09:11
Medlem
SweetHooligans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwingKidd
Hej. Jag tänkte göra en TRT-kur med Cypionate 25mg/ml, 0,3 i veckan. Vad tror ni om det? Mina värden nu är rätt låga på 15. Jag har fått Nebido tidigare och körde det i ett år och mådde underbart men kunde pga olika omständigheter inte fortsätta med det. Kommer att följa upp med blodvärden, prostata och PSA. Jag vill bara må som jag gjorde när jag gick på Nebido vilket var riktigt bra och mina värden var runt 22-25 på testo.
Kul att se ett upplägg som faktiskt är TRT på riktigt. Har du övervägt alternativet att söka till en privatklinik?

Cypionate brukar ligga på 200mg/ml så 0,3ml per vecka är 60mg. Lite låg dosering för att hamna på 22-25 kanske. Men du skulle kunna prova det. Alternativt sätt 0,3ml var 5e dag för jämnare nivåer och lite högre dos.

Eller 0,2ml var 3,5/dag, typ måndag morgon, torsdag kväll.
Citera
2025-11-22, 03:02
Medlem
Tjena

Har precis avslutet min första Testo kur. Testo E, 200mg var 4e dag. 11 veckor. PCT Nolva. Är redan pepp på kur nr 2, tänkte köra simpelt 250 mg var 4e dag, evt Anavar i slutet av kuren för ökad styrka. Min fråga är, hur länge är ”rimligt” att vänta tills kursstart nr 2? Jag tänkte givetvis ta prover innan start.

Stats:
Gymmat i ca 15 år
Ålder 33
Vikt ca 85
Citera
2025-11-22, 08:35
Medlem
SweetHooligans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mergains
Tjena

Har precis avslutet min första Testo kur. Testo E, 200mg var 4e dag. 11 veckor. PCT Nolva. Är redan pepp på kur nr 2, tänkte köra simpelt 250 mg var 4e dag, evt Anavar i slutet av kuren för ökad styrka. Min fråga är, hur länge är ”rimligt” att vänta tills kursstart nr 2? Jag tänkte givetvis ta prover innan start.

Stats:
Gymmat i ca 15 år
Ålder 33
Vikt ca 85
Det skulle behövts ett blodprov i slutet av kuren för att se vilka biomarkörer som kan vara off och vilka du vill återställa genom din PCT. Och beroende på hur det ser ut avgöra hur lång tid. Egentligen är det rätt så meningslöst att PCTa av för att direkt när den naturliga produktionen kommit igång igen börja riva ner den igen.

Men en broscience-regel som inte är så dum, lika lång tid av som på. Och 11 veckor är kort tid med en så lång ester av testosteron. Det tar 5 halveringstider innan det börjat verka till fullo och då är du nästan hälften in i din kur. Hade gärna sett 16v minst.
Citera
2025-11-23, 02:37
Medlem
Tack för svar. Bro-science är det kurlängd off from PCT slut? Dvs 3 månader ca from nu? 16 veckor, spännande. Bör kur 2 vara längre än 11-12 veckor tycker du? Värt att påpeka att jag frontande med fler stick i början.
Citera
2025-11-25, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweetHooligan
Det skulle behövts ett blodprov i slutet av kuren för att se vilka biomarkörer som kan vara off och vilka du vill återställa genom din PCT. Och beroende på hur det ser ut avgöra hur lång tid. Egentligen är det rätt så meningslöst att PCTa av för att direkt när den naturliga produktionen kommit igång igen börja riva ner den igen.

Men en broscience-regel som inte är så dum, lika lång tid av som på. Och 11 veckor är kort tid med en så lång ester av testosteron. Det tar 5 halveringstider innan det börjat verka till fullo och då är du nästan hälften in i din kur. Hade gärna sett 16v minst.

Glömde tagga. Skickar fråga/svar igen: Tack för svar. Bro-science är det kurlängd off from PCT slut? Dvs 3 månader ca from nu? 16 veckor, spännande. Bör kur 2 vara längre än 11-12 veckor tycker du? Värt att påpeka att jag frontande med fler stick i början.
Citera
2025-11-25, 17:21
Medlem
SweetHooligans avatar
Citat:
Glömde tagga. Skickar fråga/svar igen: Tack för svar. Bro-science är det kurlängd off from PCT slut? Dvs 3 månader ca from nu? 16 veckor, spännande. Bör kur 2 vara längre än 11-12 veckor tycker du? Värt att påpeka att jag frontande med fler stick i början.
Det är från PCT-avslutet jag menar.
Målet med PCT och avbrott är väll delvis att starta upp den egna produktionen igen, delvis att kroppen får återhämta sig och återställa biomarkörer som är off.

Jag ser egentligen ingen anledning att PCTa om planen inte är att vara off en ännu längre tid. Dina biomarkörer bör avgöra hur länge du vill vara off cycle. Med tanke på hur din kur ser ut behöver det inte se så illa ut heller men kolla upp det noga med blodprover.

8-12 veckor hade jag kört med korta estrar. Eller om det varit någon elak oral inblandad på mitten.

Har alltid kört 16-20v kurer med enanthe efter mina första kurer och känner att det börjar hända saker på riktigt där i mitten. Dumt att inte utnyttja tiden till fullo när testosteron inte är så skadligt (vanligtvis, återigen, täta blodprover)
Citera
2025-11-26, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweetHooligan
Det är från PCT-avslutet jag menar.
Målet med PCT och avbrott är väll delvis att starta upp den egna produktionen igen, delvis att kroppen får återhämta sig och återställa biomarkörer som är off.

Jag ser egentligen ingen anledning att PCTa om planen inte är att vara off en ännu längre tid. Dina biomarkörer bör avgöra hur länge du vill vara off cycle. Med tanke på hur din kur ser ut behöver det inte se så illa ut heller men kolla upp det noga med blodprover.

8-12 veckor hade jag kört med korta estrar. Eller om det varit någon elak oral inblandad på mitten.

Har alltid kört 16-20v kurer med enanthe efter mina första kurer och känner att det börjar hända saker på riktigt där i mitten. Dumt att inte utnyttja tiden till fullo när testosteron inte är så skadligt (vanligtvis, återigen, täta blodprover)

Tack 🙏 Rätta mig om jag har fel, men minskar inte risken att ”livstid” få sämre naturliga värden om inte den egna produktionen kommer igång efter en kur? Även om man kort efter drar igång en ny kur? Att det är själva syftet med PCTn?
Citera
2025-12-03, 13:26
Medlem
Damen101s avatar
Någon som har testat en TRT + Deca?

Det ska tydligen vara en ratio på 2:1 - testo:deca.

Jag är på 87,5mg per stick 175mg i veckan och funderar på om jag ska addera Deca men vet inte riktigt ännu. Skulle det har någon effekt på låg dos, dvs en dos på 43,75mg per stick 87,5mg i veckan.

Bästa hälsningar!
Citera
2025-12-06, 12:27
Medlem
SweetHooligans avatar
Citat:
Tack 🙏 Rätta mig om jag har fel, men minskar inte risken att ”livstid” få sämre naturliga värden om inte den egna produktionen kommer igång efter en kur? Även om man kort efter drar igång en ny kur? Att det är själva syftet med PCTn?
Visst är det så!
Eller hade det varit bättre att TRTa emellan istället för att kliva av, låt säga om man kör 3 kurer nästan inom ett år? Lägga till lite hCG. För att sedan kliva av. Där är nog experterna lite oense.
Senast redigerad av SweetHooligan 2025-12-06 kl. 12:34.
Citera
2025-12-06, 12:34
Medlem
SweetHooligans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damen101
Någon som har testat en TRT + Deca?

Det ska tydligen vara en ratio på 2:1 - testo:deca.

Jag är på 87,5mg per stick 175mg i veckan och funderar på om jag ska addera Deca men vet inte riktigt ännu. Skulle det har någon effekt på låg dos, dvs en dos på 43,75mg per stick 87,5mg i veckan.

Bästa hälsningar!
För en ledsmörjande effekt är det en del som gör det. Lite mer ökningar blir det ju också.
Gjorde liknande fast med NPP ett tag. I den ration och kände mig som en nyservad motor i lederna.
Citera
2025-12-09, 10:27
Medlem
Ni med sambo/partner. Berättar ni om ert användande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in