2025-11-22, 00:32
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Ja precis. Det måste vara det rätta fokuset, plus vilka som låg bakom och hjälpte Epstein.

Ghislaines pappa var en mossadagent så det är väl ganska uppenbart vem som stod bakom Jeffrey.

Ja verkligen intressant vad det ledde till allt. Komiskt mitt i allt med den här svenska feministkossan Barbro som skickade sina adepter från Handels, rakt till Epstein.
Citera
2025-11-22, 00:40
Medlem
Sources tell MS NOW the House Oversight Committee believes there has been "an intense White House cover-up" of the Jeffrey Epstein files. (21 november.)

Ett av offrens advokater blev intervjuad i MS Now. Han var inte förvånad över om uppgifterna stämmer. De vill framförallt få klarhet i varför det dröjde så länge innan myndigheter reagerade trots anmälningar mot Epstein.
Citera
2025-11-22, 00:59
Medlem
Alltså: det här är så off topic att jag ber om ursäkt redan från början.

Men kan någon förklara för mig varför "Epstein" uttalas "Epstiin" och inte "Epstajn"? (något så när fonetiskt där, hoppas jag)

Jag kan snart inte längre försöka tala tyska...
Citera
2025-11-22, 01:32
Medlem
theUFOsummoners avatar
Någon har "klonat" Epsteins Gmail baserat på de släppta dokumenten:

https://jmail.world/
Citera
2025-11-22, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seasons15
Nej du har skrivit ihop ett eget kollage, en jävla massa text utan innehåll. Är du så jävla korkad att du tror att det är något som helst bevis?!

Du måste komma med ett konkret bevis i form av ett verifierbart citat, video, inspelning, tweet eller vad som helst som i sitt sammanhang bevisar det du påstår.

Hur svårt ska det vara? Det finns ju påstår du? Varför kan vi inte få ta del av det? Vad är det du har sett som inte vi? Vad är problemet?

Jag hade ju rätt. Ditt svara var massa text utan bevis.

Jag ska gissa mig fram till nästa svar: massa text utan bevis.
det är ju ändå ett spännande skede nu. Oavsett så ska de visa. Om Trump försöker gömma något så kommer kvinnan att visa. Men jag tror dock inte Trump kommer att göra något. Han känns rätt säker
Citera
2025-11-22, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Algot-Rosberg
Alltså: det här är så off topic att jag ber om ursäkt redan från början.

Men kan någon förklara för mig varför "Epstein" uttalas "Epstiin" och inte "Epstajn"? (något så när fonetiskt där, hoppas jag)

Jag kan snart inte längre försöka tala tyska...

”Epsstin” är det engelska uttrycket. ”Epsstain” det tyska. Jämför med efternamnet Goldstein.

Själv skulle jag föredra det tyska, men uttalet beror på ”familjens tradition”.
Citera
2025-11-22, 03:15
Medlem
develis avatar
MTG hoppar av 5 Jan.

Marjorie Taylor Greene resigns from Congress after clash with Trump

"Her relationship with Trump soured after she joined calls from Democrats to release files related to the investigation into convicted sex offender Jeffrey Epstein, which Trump had initially opposed. Trump subsequently rescinded his endorsement of Greene and broke with her last week." (politico)

“I have too much self respect and dignity, love my family way too much, and do not want my sweet district to have to endure a hurtful and hateful primary against me by the President we all fought for, only to fight and win my election while Republicans will likely lose the midterms,” Greene said in the statement."

https://edition.cnn.com/2025/11/21/politics/marjorie-taylor-greene-resign-in-january
Senast redigerad av develi 2025-11-22 kl. 03:18.
Citera
2025-11-22, 05:14
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
MTG hoppar av 5 Jan.

Marjorie Taylor Greene resigns from Congress after clash with Trump

"Her relationship with Trump soured after she joined calls from Democrats to release files related to the investigation into convicted sex offender Jeffrey Epstein, which Trump had initially opposed. Trump subsequently rescinded his endorsement of Greene and broke with her last week." (politico)

“I have too much self respect and dignity, love my family way too much, and do not want my sweet district to have to endure a hurtful and hateful primary against me by the President we all fought for, only to fight and win my election while Republicans will likely lose the midterms,” Greene said in the statement."

https://edition.cnn.com/2025/11/21/politics/marjorie-taylor-greene-resign-in-january
Intressant.

Hm... Har hon hotats eller köpts till tystnad?

Edit:
Hon hoppar av 5e jan 2026. Om några veckor... dvs man måste hålla ett fyllnadsval? Kan ju ytterligare en demokrat i representanthuset då. Fast det kanske inte spelar så stor roll?
Senast redigerad av Madagascar 2025-11-22 kl. 05:47.
Citera
2025-11-22, 07:45
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Bill Gates lär få det svettigt. Tippar även på Tom Hanks.

Detta har jag hört förut och försökt leta info. Men det finns inget om att läsa om Tom Hanks. Varför skulle han vara pedofil? Är bara genuint nyfiken då jag alltid gillat honom, men är han ett pedofilsvin så kommer ju det att förändras.
Citera
2025-11-22, 08:55
Medlem
Julskinkatos avatar
Undrar var Jeffreys alla filmer är?
Citera
2025-11-22, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det är jag tveksam till, men vore bra.
Dock är brotten skedda bakom stängda dörrar, enda är om det finns en inspelning bakom denna dörr.
Men tveksam till detta, men vore bra om det vore så.
SÅ kräken får ta något ansvar även om de inte är av den legala arten.
Hon sitter på filmerna, finns video där hon säger det så det är ingen hemlighet.
Citera
2025-11-22, 10:55
Medlem
Kaos bakom kulisserna tydligen… om man nu ska våga tro på demokraterna och vår media.

” De explosiva dokumenten om Jeffrey Epstein förvaras i en enorm byggnad i staden Winchester.
Nu bevakas filerna av uniformerad polis efter hot om stormning.
Den döde sexförbrytarens bror har varnat för att besvärliga uppgifter ska tvättas bort.”

” Efter hot om att personer ska försöka ta sig in i byggnaden för att ”säkra” de explosiva dokumenten om Epstein har nu FBI flyttat uniformerad polis från högkvarteret i Washington till Virginia.”
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Okb6bV/epsteindokumenten-bevakas-av-polis-efter-varningen-andrar-i-filerna
Senast redigerad av Menea 2025-11-22 kl. 10:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in