Citat:
Om vi skal se litt større på det er det her antikrists ånd bak sosialistene, dere ateister vil være helt forsvarsløse når antikrist reiser seg, og dere vil nok måtte dø for sannheten og evangeliet, derfor vil de fleste av dere underkaste dere antikrist frivillig. Vi er snart der. Som kristen så taler jeg for Gud og Gud vil ikke at vi skal være forsvarsløse og svake (som venstrepakket vil) men vil at vi skal forsvare oss og slå tilbake mot overgrep etc.
Og ang de nevnte her, defendo er bra som et tillegg til f.eks boksing eller muay thai, om du trener defendo eller kva maga blir omtrent det samme men krav maga er kanskje litt bedre om du bare vil trene 1 ting og ha en komplett pakke, mens defendo er mer et supplement til en strikingbasert sport.
Systema har jeg hørt mye dårlig om, anbefales ikke.
Og ang de nevnte her, defendo er bra som et tillegg til f.eks boksing eller muay thai, om du trener defendo eller kva maga blir omtrent det samme men krav maga er kanskje litt bedre om du bare vil trene 1 ting og ha en komplett pakke, mens defendo er mer et supplement til en strikingbasert sport.
Systema har jeg hørt mye dårlig om, anbefales ikke.
Det var en som skrev att Sveriges krav maga skulle vara nån sorts mjukisversion av Israels.
Kanske ni i Norge har riktig krav maga?
Helt ärligt,,JAG på gatan, skulle nog inte klara av att sparka allt för mycket.
Skulle nog tappa balansen, så slag och skills att hoppa undan långt och snabbt vore nog min räddning.
Jag är rädd för vanliga idioter, men ännu räddare för alla fanskap som missbrukar sina muay thai och bjj kunskaper, och kanske även missbrukar krav maga mm.
Kolla Mrado i Snabba Cash, t ex. Såna finns ju i verkligheten, ungdomar speciellt.
Varför tycker du sistema är dynga ( skit ) ? Är det inte som Rysslands krav maga?