2025-11-21, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Jag trodde mer det skulle bli som här
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasterbotten/hovratten-friar-elev-efter-valdtaktsdom-tjatsex-inte-straffbart

Ja jag trodde faktiskt inte att hovrätten skulle fungera så dåligt att de fällde här men tydligen misstog jag mig hovrätten fungerar lika dåligt som tingsrätten bevisligen
Citera
2025-11-21, 08:02
Medlem
Är det ingen som har domen från hovrätten så man kan kika på den? Vore mycket intressant
Citera
2025-11-21, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Jag trodde mer det skulle bli som här
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasterbotten/hovratten-friar-elev-efter-valdtaktsdom-tjatsex-inte-straffbart
Både du och Nejda1 utelämnar viktiga fakta i era inlägg hela tiden. Det går inte att jämföra tjatsex med det Kalle gjorde. Till exempel, när hon sov på morgonen drog han ner hennes trosor och förde in sina fingrar i hennes slida. Ställ dig frågan. Vilken normal 50-åring man gör så mot en sovande 20-åring.
Citera
2025-11-21, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Både du och Nejda1 utelämnar viktiga fakta i era inlägg hela tiden. Det går inte att jämföra tjatsex med det Kalle gjorde. Till exempel, när hon sov på morgonen drog han ner hennes trosor och förde in sina fingrar i hennes slida. Ställ dig frågan. Vilken normal 50-åring man gör så mot en sovande 20-åring.
Var du där?
Berätta mer!
Citera
2025-11-21, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laxvik
Var du där?
Berätta mer!
Läs FUP.
Citera
2025-11-21, 10:20
Medlem
Citat:
Var du där?
Berätta mer!

Med tanke på dina intressen enligt nedan tidigare inlägg från dig i annan tråd så kanske vi skall ta dina kommentarer med en nypa salt....eller?

(FB) Sex med mor och dotter, samtidigt
Citera
2025-11-21, 10:24
Medlem
Citat:
Var det det värsta han gjorde?
Citera
2025-11-21, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TJUVSVERIGE
Nej, enligt FUP försökte han även genomföra ett samlag med henne. Han gick även ner på henne genom att hålla fast hennes ben. Men som jag skrev tidigare, läs FUP och gör en egen bedömning. Där finns förhör med fyra andra tjejer som alla beskriver Kalle som en man som jagar unga tjejer.
Citera
2025-11-21, 10:40
Medlem
Citat:
Läs FUP.
Jag har läst FUP. Märkligt att hennes trosor hoppade tillbaka på sin plats av sig själv då, efter att Kalle dragit ner dem. Hennes T-shirt har hon dock full koll på. Har du hittat fler fel i FUP´en?

Hon låtsades sova. Hon hade trosor på sig när hon vaknade men ingen t-shirt. Hon vet inte hur hon fått av sig t-shirten. Hon tror att hon kan ha tagit av sig den under natten på grund av värmen. Hon klev upp, klädde på sig och sa att hon skulle gå. De kramades innan hon gick.
Citera
2025-11-21, 10:43
Medlem
Citat:
Jag har läst FUP. Märkligt att hennes trosor hoppade tillbaka på sin plats av sig själv då, efter att Kalle dragit ner dem. Hennes T-shirt har hon dock full koll på. Har du hittat fler fel i FUP´en?

Hon låtsades sova. Hon hade trosor på sig när hon vaknade men ingen t-shirt. Hon vet inte hur hon fått av sig t-shirten. Hon tror att hon kan ha tagit av sig den under natten på grund av värmen. Hon klev upp, klädde på sig och sa att hon skulle gå. De kramades innan hon gick.
Efter att ha läst dina tidigare inlägg finner jag ingen anledning att diskutera med dig.
Citera
2025-11-21, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TJUVSVERIGE

Han har fan "groomat" henne sen första kontakten togs och under lång tid skickat och svarat på meddelanden från henne och lockat med jobb i branchen för att utstuderat komma till den där kvällen......en flicka på 20 ÅR!
Citera
2025-11-21, 10:53
Medlem
MajaCreamnoses avatar
Citat:
Nej, enligt FUP försökte han även genomföra ett samlag med henne.

När hon (som var mer nykter än han) frivilligt följde med honom hem (trots att det fanns både buss och tåg) och la sig i hans och hans frus säng. Hon kunde ha lagt sig på soffan. Finns inga belägg i FUP:en att han hindrade henne att lägga sig på soffan.

Citat:
Han gick även ner på henne genom att hålla fast hennes ben.

Finns inga belägg att han höll fast hennes ben. Det lilla blåmärkets placering stämmer inte. Ingen vet när det uppstod. Det kan ha varit äldre. Hon kunde när som helst avbryta vad som pågick.

Citat:
Men som jag skrev tidigare, läs FUP och gör en egen bedömning. Där finns förhör med fyra andra tjejer som alla beskriver Kalle som en man som jagar unga tjejer.

Där finns förhör med andra tjejer som skänker trovärdighet till en falsk angivelse.
Senast redigerad av MajaCreamnose 2025-11-21 kl. 11:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in