2025-11-20, 16:01
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, det är Julia som varit problemet och som fortfarande är problemet. Det är Julia som offrar sin dotters rätt till sin pappa för att Julia är svartsjuk.

Läs pappren från TR så ser du att Julia ljuger -- man kan nämligen inte säga motsatta saker och hävda att allt är sant.

Är det några gamla papper du försöker hänvisa till igen? Ska du komma och påstå att Linnea är en så fantastisk person att hon valde att ta ett steg iväg så hennes make fick träffa dottern utan henne?
Citera
2025-11-20, 16:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Är det några gamla papper du försöker hänvisa till igen? Ska du komma och påstå att Linnea är en så fantastisk person att hon valde att ta ett steg iväg så hennes make fick träffa dottern utan henne?
Vad babblar du om?

Jag säger att Julia ljuger - för Julia ljuger - och det är väldokumenterat.
Citera
2025-11-20, 16:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Äntligen har han fattat att det är Linnéa som inte flickan ska träffa!
Härligt att hon fick träffa sin pappa 😊

Kan nu ni som tjatat om att Julia förvägrar flickan att träffa sin pappa bara vara tysta om detta för en gång skull?

Vi som lyssnade på Julia visste att flickan inte skulle träffa Linnéa. Sen får ni tycka vad ni vill. Ni kan hylla Linnéa bäst ni vill.
Men nu blev det äntligen som Julia hela tiden sagt. Summa: förmodligen världens gladaste tjej när hon träffade sin pappa 😍

Julia har ju sagt det hela tiden att han får träffa henne men utan Linnea.
Citera
2025-11-20, 16:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
På tal om lunch...

https://postimg.cc/1Vxdh7bz

Charmig bild med mat i mungipan. 😅

Ja jag såg den...... Varför lägga ut en sån bild?
Det enda jag kan tänka mig är att det görs för att de sen ska sitta o gotta sig åt vad det skrivs här ;-)

Men sen tog hon bort en bild på sig själv i morse som jag antar hon inte tyckte var tillräckligt bra då.....?
Citera
2025-11-20, 16:08
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vad babblar du om?

Jag säger att Julia ljuger - för Julia ljuger - och det är väldokumenterat.

Vad bra, då kan du enkelt visa dokumenten på att Julia har ljugit om varför flickan inte har träffat sin pappa.

Är det bara ett sammanträffande att C nu träffar dottern utan sällskap av sin fru? Paret som vill vara tillsammans hela tiden och frun som påstår sig älska flickan så högt. Varför var hon inte med?
Citera
2025-11-20, 16:16
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Julia har ju sagt det hela tiden att han får träffa henne men utan Linnea.
Nej, det har hon inte.

Det görs
gällande att Christofer är olämplig som vårdnadshavare och
umgängesförälder genom hans utövande av våld,

Julia ljuger så mycket så hon kan inte hålla reda på sina egna lögner.
Han har inte fått träffa barnet för att Julia är svartsjuk - det är det enda skälet.
Citera
2025-11-20, 16:18
Medlem
geek12s avatar
Var inte allmänintresset så stort längre från Aftonbladets sida? Bara sett Corren liverapportera, vilket inte är så konstigt då det är Linköpings lokala tidning.
Citera
2025-11-20, 16:21
Medlem
Rolex klockorna KF tagit är fejk enligt expressen.
Citera
2025-11-20, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
SOM JAG SAGT HELA TIDEN!

Han har aldrig uppvisat ett enda kvitto på sina Rolex. Inte en enda gång. Tror ni inte den uppmärksamhetskåta ekobrottslingen hade gjort världens vlogg om han köpt en äkta Rolex hos en AD?

Chrippas beslagtagna klockor fejk

---> https://www.expressen.se/noje/chrippas-beslagtagna-klockor-fejk/

Detta är vad jag förstår samma falska kineskopia som han flexar med under sitt egna bröllop när Gustav Björklund visar upp sin riktiga. Hahahahahahahahahahaha!

Haha Gustav Björklunds klocka är lika fejk. Köpt av sverigelyx på Instagram 😂
Citera
2025-11-20, 16:23
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
https://imgur.com/a/pSJkBei

Enligt åklagaren skrev Chrippa att han skulle nå ”många barn”

Usch!

Kolla länken så får ni hela sammanhanget.

Vilket smuts! Hoppas han åker så hårt och så långt att inte ens Google hittar honom.
Citera
2025-11-20, 16:26
Medlem
EnLitenkilles avatar
Helvete vilken ångest han lär ha nu när hela Sverige fått det bekräftat att klockorna är fejk

Då får han ta till sin drog för att bli lugn, gymmet
Citera
2025-11-20, 16:29
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Var inte allmänintresset så stort längre från Aftonbladets sida? Bara sett Corren liverapportera, vilket inte är så konstigt då det är Linköpings lokala tidning.
De skulle inte vara där varje dag - utan återkommer senare, troligen när man börjar höra de åtalade och vittnen.
Det lät som om det är en resursfråga helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in