Citat:
Ursprungligen postat av
jagvetvem
Orkar egentligen inte svara dig,så detta kommer bli mitt sista svar till dig.
Hur vet du vad Julia gör med sin dotter? Bara för att inte Julia lägger ut allt på Sociala medier.
Christofer däremot är ju tvungna att häva sig att Titta jag har min dotter hos mig.
Kan du förklara varför han väldigt ofta är tvungen att visa upp barnet på sina Sociala medier?
Är nästan säker på att 98% av tiden barnet var hos sin pappa, så har barnet haft handen i en Stor Godispåse och sittandes med plattan framför sig. Hon fick ju inte ens sitta vid samma bord och äta.
Linnea var ju tvungen att köra live när barnet var vaken, för Linneas följare består av 90% barn I åldrarna 12-15 år.
Detta var mitt sista svar/inlägg till dig!
Jag har redan svarat dig - har du svårt att förstå?
Jag ser vad Julia lägger och jag ser vad Chrippa och Linnea lagt ut när det deras interaktioner med barnet.
Menar du att Julia medvetet väljer att komma ut som en ointresserad slaskmorsa som skiter i sitt barn och barnets hälsa?
Och avstår från att visa om det någon gång gör något för barnet eller sker en vettig interaktion där inte Liven är första prioritering?
Jag tror inte det.
Julia kör live när barnet är vaket -- men det är inte det stora problemet med vad hon visar upp.
Han har inte "väldigt ofta" visat upp barnet i sociala medier .. Du förväxlar honom med hans storebror och med Anjo - som använder barnen som content för att tjäna pengar.
Du är "nästan" säker = du har inte en aning, men måste hitta på skitsnack för att få Julia att se bättre ut? Eller bara för att du helt enkelt gillar att grotta, fantisera och sen leva i dina egna fantasier?