2025-11-20, 15:22
Medlem
Fotot på Christofer, som lilla frun lagt ut på snap, är ju inte på något sett, till hans fördel.
Varför vill hon få honom att se så dum ut som möjligt?
Citera
2025-11-20, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, alla vet inte det eftersom det inte är så.

WHO rekommenderar att barnen finns med föräldrarna ja. Och hör och häpna - barn behöver inte att föräldrarna sysselsätter dem varje sekund, utan ska kunna finnas med när föräldrarna gör saker och då sysselsätta sig själva.
Dessutom är väl en padda och godis att föredra framför ett wape-moln alla dar i veckan.

Vad är opedagogiskt med att låta ett barn hålla i pengar?
Det är faktiskt inte Chrippa som utsatt barn för det - utan det få du väl lägga på inringarna och falskringarna.

Nej, det gör jag inte - jag utgår ifrån det man fått se ... och där är mamma wapeare och livare ställd mot pappa (och Linnea) som går och badar, går till Lekland, går på Tivoli, leker med barnet med hennes saker i hennes rum, går och handlar osv .. Det man har att utgå ifrån.

Orkar egentligen inte svara dig,så detta kommer bli mitt sista svar till dig.

Hur vet du vad Julia gör med sin dotter? Bara för att inte Julia lägger ut allt på Sociala medier.

Christofer däremot är ju tvungna att häva sig att Titta jag har min dotter hos mig.

Kan du förklara varför han väldigt ofta är tvungen att visa upp barnet på sina Sociala medier?

Är nästan säker på att 98% av tiden barnet var hos sin pappa, så har barnet haft handen i en Stor Godispåse och sittandes med plattan framför sig. Hon fick ju inte ens sitta vid samma bord och äta.

Linnea var ju tvungen att köra live när barnet var vaken, för Linneas följare består av 90% barn I åldrarna 12-15 år.

Detta var mitt sista svar/inlägg till dig!
Citera
2025-11-20, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Tack!

Ja fyfan så sjukt att dra in sin egen pappa. Riktigt vidrigt.

Men jag kan inte tycka synd om Pappan. Inte Julia heller egentligen, samma med Snean.
Dom har varit med på detta. Han har ju inte tvingat dom? Eller? Har han? Ja, Julia då..
det har man ju fått hört men inte Pappan och Snea:
Citera
2025-11-20, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
"Nu går Chrippas pappas finanser igenom
Åklagaren redogör nu för den finansiella utredningen av Christofer Lundströms pappa, som är en av de medåtalade.

Han anklagas för att ha ställt sina bankkonton till andra personers förfogande.

- Att NN har känt till hur Christofer tjänar sina pengar framgår i chattarna mellan dem, säger åklagaren som nu visar upp skärmdumpar på chattar mellan Christofer och hans pappa.

Visar filmer på stora mängder kontanter
Åklagaren visar nu upp filmer på buntar av svenska 500-lappar och euro, och märkesklockor som har skickats i en chatt mellan Chrippa och hans pappa under förra året.

Det är Chrippa som skickar bilderna och filmerna till sin pappa."

Fyfan för att dra in sin egen pappa i skiten.....

Ja det är skrämmande hur Christofer ställt till det för sin familj, men
Dessa personer är skuldsatta för lång tid .

Christofer som inte tänkt betala sina skulder, kan ju glömma att få äga/hyra ett hus eller en lägenhet. Inte kunna äga en bil mm.
Citera
2025-11-20, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Orkar egentligen inte svara dig,så detta kommer bli mitt sista svar till dig.

Hur vet du vad Julia gör med sin dotter? Bara för att inte Julia lägger ut allt på Sociala medier.

Christofer däremot är ju tvungna att häva sig att Titta jag har min dotter hos mig.

Kan du förklara varför han väldigt ofta är tvungen att visa upp barnet på sina Sociala medier?

Är nästan säker på att 98% av tiden barnet var hos sin pappa, så har barnet haft handen i en Stor Godispåse och sittandes med plattan framför sig. Hon fick ju inte ens sitta vid samma bord och äta.

Linnea var ju tvungen att köra live när barnet var vaken, för Linneas följare består av 90% barn I åldrarna 12-15 år.

Detta var mitt sista svar/inlägg till dig!

Det var lika mycket godisätande hemma hos Julia.

Hoppas att båda förstått hur illa det är. Men jag är tveksam för av det jag sett på Julias lives är att hon nästan alltid har något i munnen. Då stänger jag av eftersom det är så jobbigt att lyssna på.
Citera
2025-11-20, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Men jag kan inte tycka synd om Pappan. Inte Julia heller egentligen, samma med Snean.
Dom har varit med på detta. Han har ju inte tvingat dom? Eller? Har han? Ja, Julia då..
det har man ju fått hört men inte Pappan och Snea:

Japp, alla fyra är vuxna med ett eget ansvar.

Den ende som inte verkar ha levt på dessa pengar och därmed haft egen vinning av det här är pappa Berg. Därför tycker jag att det han gjort är lindrigare rent moraliskt.
Citera
2025-11-20, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Svaret är nej alltså, så du har ingen aning själv hur jobbigt det kan bli att vara ensamstående med barn samtidigt som man kämpar med psykisk ohälsa?

Kanske dax att sluta vara lat för det är de enda J är. Lillan har det betydligt bättre hos andra, J orkar inte ens vara mamma och tror hon kan snyfta en skvätt för det ska vara synd om henne
Citera
2025-11-20, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Äntligen har han fattat att det är Linnéa som inte flickan ska träffa!
Härligt att hon fick träffa sin pappa 😊

Kan nu ni som tjatat om att Julia förvägrar flickan att träffa sin pappa bara vara tysta om detta för en gång skull?

Vi som lyssnade på Julia visste att flickan inte skulle träffa Linnéa. Sen får ni tycka vad ni vill. Ni kan hylla Linnéa bäst ni vill.
Men nu blev det äntligen som Julia hela tiden sagt. Summa: förmodligen världens gladaste tjej när hon träffade sin pappa 😍

Får hoppas att Christofer nånstans förstår att det inte är okej att Linnea beter sig som hon gjort runt barnet. Är säker att barnet och pappa hade det jättebra.
Citera
2025-11-20, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Japp, alla fyra är vuxna med ett eget ansvar.

Den ende som inte verkar ha levt på dessa pengar och därmed haft egen vinning av det här är pappa Berg. Därför tycker jag att det han gjort är lindrigare rent moraliskt.

Varför skulle det vara lindrigare? Han har fortfarande slängt runt älsklingspojkens pengar.
Citera
Medlem
Senaste bilden på Insta..pappa o son.Med dåliga gener och socialt arv blir det en Kräfta..typ.
Citera
Medlem
Rolexklockorna var Fejk HAHAHAH
Citera
2025-11-20, 15:46
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Fotot på Christofer, som lilla frun lagt ut på snap, är ju inte på något sett, till hans fördel.
Varför vill hon få honom att se så dum ut som möjligt?

Haha kände precis samma sak. Vad åt det för jävla bild hon lägger upp på sin man?

Samtidigt la hon upp en bild från utanför tingsrätten med filter och duckface på sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in