Citat:
Hur kan du veta att Mossad/Epstein tjänat mer på Trump än vice versa? Hur bedömmer man ens det? Har du en spåkula? På ena sidan har du en individ som har världens mäktigaste officiella ämbete och på andra sidan har du ett säkerhetstjänst som infiltrerat världens mäktigaste land. Om du tror den relationen är enkelspårig är du bra korkad.
Om man inte är dum i huvudet så räcker det i princip att kolla på Trump och hur han agerat genom sin karriär och sedan sätta det i sammanhang med Mossad som organisation. Jag påstår inte att Trump inte - enligt sig själv och sina fans - har tjänat på att bli utnyttjade av Epstein och Mossad, men att han fått något litet i och tjänat något för stunden är inte synonymt med att han har tjänat på det hela. Definitivt inte när det ställs i förhållande till vad de som utnyttjat hans roll som nyttig idiot har gjort.
Mig veterligen är det inte Mossad utan Trump som är den som fått klä skott för hela den här soppan. Epstein är också bara ett verktyg, men han tycks ju åtminstone ha lyckats med vad han varit satt att lösa. Trump däremot har inte gjort mycket annat än bort sig och tappa taktpinnen. Men visst om man ser det som en framgång att vara dyrkad av en massa tillbakastående och långpannor så är han väl med de måtten mätt en "vinnare"...

Om du tror att jag tror att det är ett enkelspårigt projekt så är du bra korkad. Men att Mossad är de som styr och bestämmer är det inte mycket tvekan om. Det är nog en hel del spår att köra på och då är det i huvudsak Trump som fysiskt är spåren och Mossad som kör, men visst betalar och har det nog Betalats en hel del för att få köra. Dock är ju även en björntjänst en tjänst om man väljer vad man vill fokusera på...