2025-11-20, 09:33
Medlem
RazorKevlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Trump har ju gång på gång förnekat att han kände Epstein över huvud taget trots att alla med ögon kunnat se att detta bara är lögn så visst är det lite genant för Trump om hans namn förekommer i utredningen. Men han kommer bara säga att det är fake news och sen kommer hans väljare gå vidare.
Skitsnack som vanligt! Trump slängde däremot ut Epstein ifrån Mar-a-Lago 2007 då han tyckte att Epstein var en sliskig jävel!
Nu kommer avslöjande fram som sänker DemoRats totalt!

https://m.youtube.com/watch?v=oEKPaM-9MLY&pp=ugUEEgJlbg%3D%3D
Citera
2025-11-20, 09:36
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RazorKevlar
Skitsnack som vanligt! Trump slängde däremot ut Epstein ifrån Mar-a-Lago 2007 då han tyckte att Epstein var en sliskig jävel!

Så bilderna där Trump och Epstein står och garvar tillsammans med unga tjejer är bara fejk?
Citera
2025-11-20, 09:37
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Så bilderna där Trump och Epstein står och garvar tillsammans med unga tjejer är bara fejk?
Är det olagligt att va med på bild med yngre tjejer?
Citera
2025-11-20, 09:37
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grontarskont
Ja dokumentförstöraren går nog varm hos Pam Bondie!

Litar inte alls på peddo Don och co, de gör ju allt för att ljuga sig fria!

Är väl snarare så att det tagit fram till nu att maska hans namn i alla dokument.
Citera
2025-11-20, 09:39
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Är det olagligt att va med på bild med yngre tjejer?

Det har jag inte hävdat. Däremot har Trump sagt att han över huvudtaget inte känt Epstein vilket bara är trams.
Citera
2025-11-20, 09:41
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Det har jag inte hävdat. Däremot har Trump sagt att han över huvudtaget inte känt Epstein vilket bara är trams.
Möjligtvis ytligt bekant
Finns många jag säger att jag inte känner men är ytligt bekant med
Citera
2025-11-20, 09:42
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Fanns det verkligen någon tjej inblandad som inte var byxmyndig? Det här med pedofili låter som feministisk smörja i mina öron, men jag kan ha fel.

Jag vet inte riktigt, men tonårstjejer i alla fall. Hursomhelst fungerade det som en honeytrap det var hela syftet, det är väl självklart.

Så, vad förmåddes dessa väldigt mäktiga män till?
Citera
2025-11-20, 09:43
Medlem
RazorKevlars avatar
Citat:
Källa, eller knip käft!
Citera
2025-11-20, 09:43
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newkie
Är väl snarare så att det tagit fram till nu att maska hans namn i alla dokument.

Jag tror att DOJ och FBI kommer släppa ett väldigt uppdelat dokument som snabbt kommer ifrågasättas. Men jag tror också att någon utanför sitter på original dokumenten och kommer släppa denna så att folk kan jämföra Trumps dokument med original dokumenten och se vad DOJ/Trump/Fbi har tagit bort för att rädda skinnet på några av sina egna.

100% att många äckliga demokrater finns med på listan och dessa ska hängas ut och lagföras. Men jag är säker på att dokumenten som släpps nu av DOJ inte kommer vara fullständiga.

Men det kommer läcka
Citera
2025-11-20, 09:46
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RazorKevlar

https://m.youtube.com/watch?v=oEKPaM-9MLY&pp=ugUEEgJlbg%3D%3D

Jag förstår inte er som är så jävla kåta på en jävla president. Vare sig det handlar om Trump, Stalin, Obama, Hitler. Detta är mäktiga män som totalt skiter i sitt folk och bara gynnar sig själva och sina vänner. Ändå sitter vanliga jävla människor och simpar för dom som om dom själva inte skulle bli kastade under bussen så fort vinden vänder.

Bootlickers
Citera
2025-11-20, 09:47
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Jag tror att DOJ och FBI kommer släppa ett väldigt uppdelat dokument som snabbt kommer ifrågasättas. Men jag tror också att någon utanför sitter på original dokumenten och kommer släppa denna så att folk kan jämföra Trumps dokument med original dokumenten och se vad DOJ/Trump/Fbi har tagit bort för att rädda skinnet på några av sina egna.

100% att många äckliga demokrater finns med på listan och dessa ska hängas ut och lagföras. Men jag är säker på att dokumenten som släpps nu av DOJ inte kommer vara fullständiga.

Men det kommer läcka

Ja vi har ju den lilla detaljen att dokument fortfarande kan hållas hemliga av olika myndigheter om dom anser att dom är utredningstekniskt betydelsefulla fortfarande. Trump har ju lojalister som styr alla myndigheter idag.

Är såklart lite svårt att hävda med Epstein själv då han ju tack och lov lämnat oss. Men hitta på korkade anledningar till saker är ju vad den här administrationen gör bäst. Och Amerikanerna är fantastiskt duktiga på att gå på skiten.

Alla som är med ska såklart utredas. Det problematiska är dagens administration som bara släpper loss idioter på "deras sida" hipp som happ.
Senast redigerad av Newkie 2025-11-20 kl. 09:49.
Citera
2025-11-20, 09:50
Medlem
Jag vill ha namn!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här