Citat:
Ursprungligen postat av
santos_deville
Jag tror att DOJ och FBI kommer släppa ett väldigt uppdelat dokument som snabbt kommer ifrågasättas. Men jag tror också att någon utanför sitter på original dokumenten och kommer släppa denna så att folk kan jämföra Trumps dokument med original dokumenten och se vad DOJ/Trump/Fbi har tagit bort för att rädda skinnet på några av sina egna.
100% att många äckliga demokrater finns med på listan och dessa ska hängas ut och lagföras. Men jag är säker på att dokumenten som släpps nu av DOJ inte kommer vara fullständiga.
Men det kommer läcka
Ja vi har ju den lilla detaljen att dokument fortfarande kan hållas hemliga av olika myndigheter om dom anser att dom är utredningstekniskt betydelsefulla fortfarande. Trump har ju lojalister som styr alla myndigheter idag.
Är såklart lite svårt att hävda med Epstein själv då han ju tack och lov lämnat oss. Men hitta på korkade anledningar till saker är ju vad den här administrationen gör bäst. Och Amerikanerna är fantastiskt duktiga på att gå på skiten.
Alla som är med ska såklart utredas. Det problematiska är dagens administration som bara släpper loss idioter på "deras sida" hipp som happ.