2025-11-17, 15:44
Medlem
Svavelvinters avatar
Amazons black friday.

En toffel som vågat gömma sig i skafferiet för att surfa på deras rea. Det som stör mig mest är "logiken" att en röst ropar att han fort ska ta bostongurkan. Vad fan ska dom med det till när dom bakar?
Citera
2025-11-17, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Streber
Trött nu på fåret Frank
Because you are number one and we are Tele 2 … ok. Då vet vi. Orkar inte byta operatör men de kan gärna sluta tjata nu.

den är rätt kass. "we lived like animals" var också rätt kass. tele2's "anton" på repeat skulle de kunna ta in igen.
Citera
2025-11-18, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andersbachmann2
den är rätt kass. "we lived like animals" var också rätt kass. tele2's "anton" på repeat skulle de kunna ta in igen.
Nej fy fan, incest bröderna var värre.
Citera
2025-11-19, 01:17
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Planerar telia ett affärsmässigt självmord? Isåfall lyckas dem väldigt väl
Citera
2025-11-19, 18:41
Medlem
hazard simpsons avatar
Nu börjar ica bli riktigt irriterande
Citera
2025-11-19, 18:48
Medlem
Reklamen där nån får en skrikande mun i pannan eller den där en killes huvud växer tills det exploderar, minns inte vad någon av filmerna gör reklam för eftersom de är så irriterande men jag hatar bägge lika mycket!
Citera
2025-11-20, 15:51
Medlem
brianmolkos avatar
ÖoB julreklma med omgjord Tidens stannar när vi rör varann...
Halva butiken är väl bara julgrejor, likaså Rusta. Intressant med tanke på att vissa inte butiker inne i stan får finnas som skapade mysig julhandel...
Citera
2025-11-25, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Nu börjar ica bli riktigt irriterande

Ja,deras reklamer är i regel väldigt dåliga överlag
Citera
2025-12-01, 22:07
Medlem
redbull72s avatar
Piccadilly o morsan skrändansar om råttfällor o det får mig att önska mig en spade i huvudet när det drar igång...
Citera
2025-12-01, 22:37
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redbull72
Piccadilly o morsan skrändansar om råttfällor o det får mig att önska mig en spade i huvudet när det drar igång...

De har sjunkit lågt... de har tre generationer i nöjesbranschen och dansar med råttor?

Hur girig får man vara?

Och vem skulle vilja anlita de för att göra reklam för livsmedelsprodukter, kosmetika, etc. efter detta?

Brolin var hånad för sina dammsugarmunstycken men detta är jo tusen gånger värre.
Citera
2025-12-01, 23:12
Avstängd
Molekyl3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
De har sjunkit lågt... de har tre generationer i nöjesbranschen och dansar med råttor?

Hur girig får man vara?

Och vem skulle vilja anlita de för att göra reklam för livsmedelsprodukter, kosmetika, etc. efter detta?

Brolin var hånad för sina dammsugarmunstycken men detta är jo tusen gånger värre.

Den ÄR extremt jobbig för de inre demonerna.
Likaså Tony rikardsson.
Så många mer, varför görs INGA bra åtminstone? Billiga pr konsulter med noll fantasi och känsla??
Citera
2025-12-02, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molekyl3n
Den ÄR extremt jobbig för de inre demonerna.
Likaså Tony rikardsson.
Så många mer, varför görs INGA bra åtminstone? Billiga pr konsulter med noll fantasi och känsla??
Ja "förr" fanns det några riktiga guldkorn faktiskt.
Finns det överhuvudtaget någon som är lite rolig?

Gubben som tjatar om, jämför, jämför, jämför, blir man med lite galen på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in