2025-11-19, 15:10
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marytrader
Är skådisen Claes Malmberg? Fick han 3 år i buren av hovrätten?

Va?? Cleas Malmberg ska ta över Fredriksdalsteatern.
Den dömde skådisen är Kalle Rydberg, son till Eva
Citera
2025-11-19, 15:21
Medlem
Är ni säkra på att det är Kalle? Tänker på hans Instagram, mycket bilder på familjen. Hela familjen lyckliga på semester osv. Så klart att det kan vara en fasad. Men antar då att hans fru stannat med honom då? Oavsett vad man anser eller tror om den 20 åriga flickans samtycke eller inte. Jag hade haft svårt att skylta upp en perfekt vardag och semester på Instagram om min man varit otrogen med en 20 åring medan jag tagit hand om våra gemensamma tvillingar… Än värre om han dessutom våldtog henne som ju domstolen verkar anse.
Citera
2025-11-19, 15:44
Medlem
Maureliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdemokrat1990
Vilken liten slinka som bjuder ut slidmynningen till en äldre farbror och sen klämmer honom på 200 000:- för besväret.
Sverige är ett makabert land.
Business as usual!
Citera
2025-11-19, 15:46
Medlem
Denna mannen är vidrig oavsett som gör detta mot sina egna barn och fru, knullar runt med andra.
Citera
2025-11-19, 15:48
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kobukt
Är ni säkra på att det är Kalle? Tänker på hans Instagram, mycket bilder på familjen. Hela familjen lyckliga på semester osv. Så klart att det kan vara en fasad. Men antar då att hans fru stannat med honom då? Oavsett vad man anser eller tror om den 20 åriga flickans samtycke eller inte. Jag hade haft svårt att skylta upp en perfekt vardag och semester på Instagram om min man varit otrogen med en 20 åring medan jag tagit hand om våra gemensamma tvillingar… Än värre om han dessutom våldtog henne som ju domstolen verkar anse.

JA DET ÄR KALLE!

Fup finns i tråden!!
Citera
2025-11-19, 15:52
Medlem
Citat:

JA, det är Kalle Rydberg, ingen hemlighet, står i fupen.
Han gifte sig helgen efter den inträffade våldtäkten.
Frun har valt att tro på Kalle och stannat hos honom.
Sen kan man ha åsikter kring varför hon stannar, men det är det bara hon som vet varför.
Citera
2025-11-19, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
JA DET ÄR KALLE!

Fup finns i tråden!!

OKEJ SORRY

Haha, alltså, förlåt för att jag bara orkade läste de tre senaste sidorna här och missade att ni länkat till fupen.

Fortsatt sjukt att de båda försöker låtsas som ingenting på Instagram. Obehagligt faktiskt
Citera
2025-11-19, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Är man 50 år med två småbarn och planerat giftermål om en vecka. Då springer man inte på krogen och super sig full med 20 åringar. Ännu mindre tar man med dom hem och försöker ha sex. Den kvinnan som stannar kvar hos den här grisen har nog ingen större självkänsla att tala om. Enligt mig så kommer han va notorisk otrogen mot henne framöver.
Han tog dit en 20-åring i hans frus och barnens lägenhet också och i hans frus säng för att knulla. Låt mig spy.

Han gör detta notoriskt.
Citera
2025-11-19, 16:24
Medlem
Jobbig julklapp. Kan de häkta honom igen eller hur funkar det
Citera
2025-11-19, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Fängelserna är ju fulla så blir kanske fotboja?
Fotboja är max 6 månader. Efter årsskiftet 1år 6 mån, inte en chans att han får de
Citera
2025-11-19, 16:30
Medlem
Citat:
OKEJ SORRY

Haha, alltså, förlåt för att jag bara orkade läste de tre senaste sidorna här och missade att ni länkat till fupen.

Fortsatt sjukt att de båda försöker låtsas som ingenting på Instagram. Obehagligt faktiskt

Vad tänker du de ska skriva o visa på Instagram då? De försöker leva ett bra liv trots allt. Det är bra.
Citera
2025-11-19, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Fotboja är max 6 månader. Efter årsskiftet 1år 6 mån, inte en chans att han får de

Aha, jag hade dålig koll. Hur länge var han häktad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in