När man pratar om rasim i Sverige och nån skriker till en annan "jävla rasist BRINN" ! så har det blivit så uppförstorat och man tänker på Hat av hudfärg , Nazim , religon fientlighet , hata invandrare , diskriminering m.mm . Men vad är det då som skiljer "Svensk rasism " från vanlig rasism (som beskrivits ovan) ?? Min tolkning är att som Svensk Rasit så är Ditt land nått du värdesätter högre än andra länder , Vi vill se om våra egna i första hand och därefter andra , Vi HATAR gängkriminalitet , våldtäckter , pedofil giftemål , hustru misshandel m.mm oavsett hudfärg och religon (tyvärr så är det typ 90% av invandrare med islam och muslim troende som begår brotten) , Vi gillar INTE att Människor kommer till Sverige och bara UTNYTTJAR vår välfärd , Vi skiter fullständigt i hudfärg och religon bara den människan annpassar sig efter Svenska lagar,regler och visar Respekt för våra Traditioner . Fins säkert mer att tillägga men blev bara så sjukt irriterad när jag satt på bussen och en med burka(flera barn!) satt och skröt för en veninna hur stor hennes "lön" var från Sos och att hennes man också fick "lön" trots att han bara "täljde trä gubbar" om dagarna ! Ja ja det fins säkert inhemska svenskar som på nått vis hammnat fel och behöver välfärd och en sån gång tycker jag att vi ska se om deras välbefinnande i första hand ist för att fylla på" med dom från andra länder som är i samma sist !
Om nån nu uppfattar mig som" Jävla Rasist jävel" så ber jag er lägga till SVENSK ist för jävla .
Om Mod tycker det "skit" , inga frågor , så ta bort det.
Tack för ordet
Om nån nu uppfattar mig som" Jävla Rasist jävel" så ber jag er lägga till SVENSK ist för jävla .
Om Mod tycker det "skit" , inga frågor , så ta bort det.
Tack för ordet
Kommentera gärna det andra jag skrev .