2025-11-19, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
För att han har sagt det i flera intervjuer att han inte låg i paradise. Och att han inte vill ligga i tv, han har sagt de själv. Han kunde ha gjort de i ph och love island och valde att inte göra det.
Men samtidigt så är ju Spelet typ ett familjeprogram. Så han vet ju att de ej kommer att visa när folk har sex.
Citera
2025-11-19, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjonjoka
Men samtidigt så är ju Spelet typ ett familjeprogram. Så han vet ju att de ej kommer att visa när folk har sex.
Nu har ändå nara (exonphs andra halva) bekräftat att varken ike och fröken eller marcus o fröken låg med varandra.
Citera
2025-11-19, 17:39
Medlem
Julia är så skum som skapar onödiga rykten. Om hon inte tänker nämna vilka det är så skapar det bara onödiga rubriker och rykten för folk.
Citera
2025-11-19, 17:52
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pungsork
Fortfarande tror jag att risken är stor att Ayan vinner. Dom andra har inte fattat hur farlig hon är. Synd att kocken åkte ut, nu vet jag inte vem jag unnar att vinna😬

Kocken hade så jäkla jobbig och skräll röst, så på den punkten är det skönt att hon åkte ut. Hon verkade ju ändå vara reko, men var lite för närgången för min smak.

Ayan skyr inga medel och hon verkar ändå ha på känn hur andra kommer agera (trots att man knappt fattar hennes babbe-språk). Har fortfarande svårt att smälta att gubbjävuln Håkan inte röstade ut fanskapet medans de hade chansen, hon saboterade ju medvetet för det egna laget! rant:

Vettefan vem man egentligen hejar på, Dominika dansade ju så förföriskt förra avsnittet (då Marcus blev knäpp) så hon är ju nästan förtjänt av vinster bara av det...
Citera
2025-11-19, 17:54
Medlem
Core.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Varför producerar SVT sån här skit? Obegripligt.

Varför skulle de inte göra det? Bra familjeprogram, även om jag personligen kanske inte får ut så mycket av det.

Men det kan jag inte tänka mig att mina föräldrar fick av fångarna på fortet på 90-talet heller
Citera
2025-11-19, 18:50
Medlem
Citat:
Nu har ändå nara (exonphs andra halva) bekräftat att varken ike och fröken eller marcus o fröken låg med varandra.

Återstår bara Ike och Ayan då.
Citera
2025-11-19, 19:13
Medlem
Jan Emanuel kanske bankade på fröken?
Citera
2025-11-19, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LastCarolean
Återstår bara Ike och Ayan då.
Eller så (vilket är mest sannolikt) att hon hörde fel
Citera
2025-11-19, 20:32
Medlem
Marcus har nu också bekräftat att 2 stycken haft sex inne på toan, men han vägrade berätta vilka de var. Finns på hans story på Snapchat där han berättar hel historian
Citera
2025-11-19, 20:52
Medlem
Ja, vadå Ike och Ayan hade sex? Tydligen inte Marcus o fröken och inte Ike och Fröken. Vilka kvarstår? Dominika och Håkan?
Citera
2025-11-19, 20:59
Medlem
Jag är så förvirrad över vilka kunde ha haft sex? Nara bekräfta att det inte var Ike och Fröken och inte Marcus o fröken (obviously). Så vem?
Citera
2025-11-19, 21:17
Medlem
Citat:
Jag är så förvirrad över vilka kunde ha haft sex? Nara bekräfta att det inte var Ike och Fröken och inte Marcus o fröken (obviously). Så vem?
Kan du uppdatera när du vet mer. Den där Nara lägger ut 95% onödigt skit om sig själv som inte har något med skvaller att göra. Orkar ej klicka igenom hennes tråkiga jävla Snapchat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in