Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Så i ett meningsutbyte som helt utgår från skilleras så trycker du inte kommentar om någon helt annan onämnd person ...
Det är inte mitt fel att du är otydlig eller inte kan hålla spåret i det du pratar om.
Du får gärna berätta vem du pratade om eftersom det inte framgick.
För övrigt "försvarade" jag inte. Jag rättade till de felaktigheter som ni börjat sprida och snabbt skulle bli till trådsanningar om ni får stå oemotsagda.
Jag skrev att jag höll med Offerkoftan i det hen skrev.
Skrev sen ett påstående av mig och bad hen hålla med mig.
Det ska man kunna göra om man klarar att vara opartisk.
Hur sprider man felaktigheter genom att uttrycka sin åsikt?
Tro det eller ej, så har man rätt att tycka och tänka precis hur man vill.
Det är heller inte mitt fel att du har en hjärncell. Men det är bara min åsikt.