2025-11-19, 11:56
  #99769
Medlem
Det bästa chrippa och linnea kunde gjort i början var att gå ut med att Linnéa lider av borderline och därför gjort hemska saker mot chrippa och dottern. Sen aktivt sökt hjälp åt henne. Dem kunde ha dokumenterat hennes resa mot psykiskt bättre mående. Då kunde dem fortsatt sin resa tillsammans utan att ljuga och behöva kriga mot allt och alla.
Citera
2025-11-19, 11:56
  #99770
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Allmänintresset för Chrippa i Sverige är i princip obefintligt. Det ser man ju direkt på deras inlägg, ingen bryr sig. Och den lilla procent som faktiskt bemödar sig? De har inte ett enda positivt ord att säga. Kanske finns det en anledning till det.
Eftersom flera media följer honom och det som händer i rätten så är det givetvis inte obefintligt.
Om du känner dig lite varm och go av tanken på att ingen skulle bry sig så håll fast vid den .. det kan ju vara tröstande även om det inte är sant.
Citera
2025-11-19, 11:58
  #99771
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Precis. Har läst flera mediers inlägg på olika plattformar, ingenstans är det övervägande positiva kommentarer. Följarantal eller inte 😅

Bra att du förstod iaf 😊
Och precis som du skrev i ett tidigare inlägg att många vet inte ens vilka det är.
Citera
2025-11-19, 12:01
  #99772
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Det är bara du som ser löjlig ut.
Om det varit 224 positiva kommentarer för Chrippa. Skulle du fortfarande tycka det är mediokra kommentarer?
Hade du hellre velat att jag överdrev och skrev att det var 224 hotfulla, hatiska kommentarer som tydligt visar hur Jocke och Anjos följare fungerar?
Varför i så fall .. när det faktiskt bara är mediokert dravel.
Citera
2025-11-19, 12:03
  #99773
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Du behöver inte följa Instagramkontot för att få upp det i ditt flöde.
Men det väl du, som vet allt.
Och som sagt. Majoriteten skiter i inlägg om Chrippa, de som stannar upp o kollar, är väl intresserade. Och lämnar en negativ kommentar.
Nej, men du får upp sånt som du visat intresse för .. Vilket är oväsentligt, varför skulle noga läsa en instagramnotis om man följer tidningen och kan läsa artiklar där?

Majoriteten får nog inte ens upp Aftonbladet på instagram. Jag får t ex aldrig upp vare sig Aftonbladet eller Expressen.
Citera
2025-11-19, 12:11
  #99774
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Så i ett meningsutbyte som helt utgår från skilleras så trycker du inte kommentar om någon helt annan onämnd person ...
Det är inte mitt fel att du är otydlig eller inte kan hålla spåret i det du pratar om.
Du får gärna berätta vem du pratade om eftersom det inte framgick.

För övrigt "försvarade" jag inte. Jag rättade till de felaktigheter som ni börjat sprida och snabbt skulle bli till trådsanningar om ni får stå oemotsagda.

Du är en idiot.
Jag besvarade Offerkoftans inlägg.
Läs om och läs rätt.
Eller logga ut ett tag.
Citera
2025-11-19, 12:19
  #99775
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Du är en idiot.
Jag besvarade Offerkoftans inlägg.
Läs om och läs rätt.
Eller logga ut ett tag.
Ja och jag besvarade ditt inlägg - såsom man gör på ett diskussionsforum.
Vill du har privata kommunikationer så får du ta det i PM.

Eftersom du är så otydlig. Du svarar på ett inlägg som explicit pratar om hur Axel tolkar åklagaren och mitt i det börjar babbla om en icke-nämnd som skulle vara opartisk så får du väl förtydliga dig och berätta vem det är du anser ska vara opartisk.

Det är inte mitt fel att du inte kan uttrycka dig så folk begriper vad du menar.
Citera
2025-11-19, 12:28
  #99776
Avslutad
Gjorde Chrippa en "no hands" bild idag med ? Med sin hyrbil som jacke ? 😂😂😂😂
Citera
2025-11-19, 12:29
  #99777
Avslutad
Imponerande. Är detta Sveriges kändaste man? Eller varför diskuterar man honom fortfarande?
Citera
2025-11-19, 12:29
  #99778
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gangstaistrash
Eh ok?
Vem fan går till en begravning i märkeskläder?
Det där har du nog fått om bakfoten….

Är helt säker på att Christofer skulle gå på begravning med märkeskläder.
Citera
2025-11-19, 12:35
  #99779
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Så i ett meningsutbyte som helt utgår från skilleras så trycker du inte kommentar om någon helt annan onämnd person ...
Det är inte mitt fel att du är otydlig eller inte kan hålla spåret i det du pratar om.
Du får gärna berätta vem du pratade om eftersom det inte framgick.

För övrigt "försvarade" jag inte. Jag rättade till de felaktigheter som ni börjat sprida och snabbt skulle bli till trådsanningar om ni får stå oemotsagda.

Jag skrev att jag höll med Offerkoftan i det hen skrev.
Skrev sen ett påstående av mig och bad hen hålla med mig.
Det ska man kunna göra om man klarar att vara opartisk.

Hur sprider man felaktigheter genom att uttrycka sin åsikt?
Tro det eller ej, så har man rätt att tycka och tänka precis hur man vill.

Det är heller inte mitt fel att du har en hjärncell. Men det är bara min åsikt.
Citera
2025-11-19, 12:38
  #99780
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Eftersom flera media följer honom och det som händer i rätten så är det givetvis inte obefintligt.
Om du känner dig lite varm och go av tanken på att ingen skulle bry sig så håll fast vid den .. det kan ju vara tröstande även om det inte är sant.

Såklart de följer honom. Han är bror till Joakim Lundell, Jockes namn drar läsare. Har du sett många artiklar där Jocke inte nämns som handlar om C?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in