Citat:
Ursprungligen postat av
Rimligsnowflake
Det kan jag hålla med om, han "dissar" inte åklagaren.
Men försöker hinta lite här och där om oegentligheter och ett mindre bra utfört arbete.
Det kan väl ändå du hålla med om?
Lite opartiskhet har aldrig skadat.
Nej, han hintar inte om "oegentligheter" - han uttrycker funderingar kring ett par saker .. Som t ex vad bevisar ett svar i ett kommentarsfält och varför redovisar man antal sidor istället för antal kommentarer etc.
Så snarare att han funderar över relevans -- men oegentligheter (eller ens att det är fel att ta upp) är inget han antyder någonstans.
Varför skulle skilleras ha en skyldig att vara opartisk? Han är en privatperson och ingen myndighet och har absolut noll bäring på vad som sker i brottmålet.
Dessutom borde väl du själv fundera över din egen partiskhet innan du begär att andra - helt utan skäl - ska förhålla sig opartiska.