2025-11-19, 10:46
  #99757
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsarit
Om man vill få en bild av vad gemene man tycker om chrippa så kan man kolla på aftonbladetnöje Instagram sida. Inte en enda positiv kommentar. Temu har inte lyckats så bra med sin kampanj.

Oj det var inte många positiva kommentarer där inne.
Citera
2025-11-19, 10:53
  #99758
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Lögnare!
Axel dissar INTE åklagaren.

Det kan jag hålla med om, han "dissar" inte åklagaren.
Men försöker hinta lite här och där om oegentligheter och ett mindre bra utfört arbete.
Det kan väl ändå du hålla med om?
Lite opartiskhet har aldrig skadat.
Citera
2025-11-19, 11:14
  #99759
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Det kan jag hålla med om, han "dissar" inte åklagaren.
Men försöker hinta lite här och där om oegentligheter och ett mindre bra utfört arbete.
Det kan väl ändå du hålla med om?
Lite opartiskhet har aldrig skadat.
Nej, han hintar inte om "oegentligheter" - han uttrycker funderingar kring ett par saker .. Som t ex vad bevisar ett svar i ett kommentarsfält och varför redovisar man antal sidor istället för antal kommentarer etc.
Så snarare att han funderar över relevans -- men oegentligheter (eller ens att det är fel att ta upp) är inget han antyder någonstans.

Varför skulle skilleras ha en skyldig att vara opartisk? Han är en privatperson och ingen myndighet och har absolut noll bäring på vad som sker i brottmålet.
Dessutom borde väl du själv fundera över din egen partiskhet innan du begär att andra - helt utan skäl - ska förhålla sig opartiska.
__________________
Senast redigerad av micro113 2025-11-19 kl. 11:19.
Citera
2025-11-19, 11:18
  #99760
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Oj det var inte många positiva kommentarer där inne.
Över en miljon följare och enbart 224 mediokra kommentarer .. Ni får göra bättre ifrån er. Det där ser ju rent löjligt ut.
Citera
2025-11-19, 11:27
  #99761
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Över en miljon följare och enbart 224 mediokra kommentarer .. Ni får göra bättre ifrån er. Det där ser ju rent löjligt ut.

Tror du inte att det är så att majoriteten som följer dessa medier skiter fullständigt i den där fule fan och scroller förbi eftersom han är irrelevant i de flestas ögon?
Citera
2025-11-19, 11:32
  #99762
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Tror du inte att det är så att majoriteten som följer dessa medier skiter fullständigt i den där fule fan och scroller förbi eftersom han är irrelevant i de flestas ögon?
Jag tror att majoriteten som faktiskt följer dessa medier inte läser dem på instagram ..
Citera
2025-11-19, 11:33
  #99763
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Tror du inte att det är så att majoriteten som följer dessa medier skiter fullständigt i den där fule fan och scroller förbi eftersom han är irrelevant i de flestas ögon?

Och saken är ju den att jag läste kommentarerna som var där inne och dom var inte positiva hade ju inget med följare att göra.
Men det verkar vara svårt att förstå för vissa.
Citera
2025-11-19, 11:41
  #99764
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Och saken är ju den att jag läste kommentarerna som var där inne och dom var inte positiva hade ju inget med följare att göra.
Men det verkar vara svårt att förstå för vissa.

Precis. Har läst flera mediers inlägg på olika plattformar, ingenstans är det övervägande positiva kommentarer. Följarantal eller inte 😅
Citera
2025-11-19, 11:42
  #99765
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tror att majoriteten som faktiskt följer dessa medier inte läser dem på instagram ..

Allmänintresset för Chrippa i Sverige är i princip obefintligt. Det ser man ju direkt på deras inlägg, ingen bryr sig. Och den lilla procent som faktiskt bemödar sig? De har inte ett enda positivt ord att säga. Kanske finns det en anledning till det.
Citera
2025-11-19, 11:44
  #99766
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, han hintar inte om "oegentligheter" - han uttrycker funderingar kring ett par saker .. Som t ex vad bevisar ett svar i ett kommentarsfält och varför redovisar man antal sidor istället för antal kommentarer etc.
Så snarare att han funderar över relevans -- men oegentligheter (eller ens att det är fel att ta upp) är inget han antyder någonstans.

Varför skulle skilleras ha en skyldig att vara opartisk? Han är en privatperson och ingen myndighet och har absolut noll bäring på vad som sker i brottmålet.
Dessutom borde väl du själv fundera över din egen partiskhet innan du begär att andra - helt utan skäl - ska förhålla sig opartiska.

Varför svarar du? Jag frågade Offerkoftan.
Finns det NÅNTING som du inte maniskt behöver försvara?

Det var inte Skilleras jag skrev kunde vara opartisk...
Läs om några gånger innan du rycker in.
Citera
2025-11-19, 11:47
  #99767
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Över en miljon följare och enbart 224 mediokra kommentarer .. Ni får göra bättre ifrån er. Det där ser ju rent löjligt ut.

Det är bara du som ser löjlig ut.
Om det varit 224 positiva kommentarer för Chrippa. Skulle du fortfarande tycka det är mediokra kommentarer?
Citera
2025-11-19, 11:49
  #99768
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tror att majoriteten som faktiskt följer dessa medier inte läser dem på instagram ..

Du behöver inte följa Instagramkontot för att få upp det i ditt flöde.
Men det väl du, som vet allt.
Och som sagt. Majoriteten skiter i inlägg om Chrippa, de som stannar upp o kollar, är väl intresserade. Och lämnar en negativ kommentar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in