2025-11-18, 06:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Enligt uppgift ska gädda 701 jobba som arbetsledare för ett större antal gubbar på en VVS-firma.

När man kollar in löven på träden bakom gäddan i konfrontationen ser den ut att ha varit för flera veckor sedan.

Skaplig ångest att invänta publicering. Dagen efter plockar gäddan ner sin Facebook-sida.

Någon som vet om han jobbat som vanligt under tiden? Jobbar han nu?

Ja, ångesten kan han gott ha.

Då jag har koppling till både Gnesta och Strängnäs blev jag fundersam på vem han är och var han jobbar.
Citera
2025-11-18, 11:59
Avstängd
HajPaDigs avatar
Don Tomaso #665,9

(FB) Man misstänks för våldtäkt mot närstående barn - Arboga (2025-09-17)

Döms till tre års fängelse för våldtäkt mot barn och ska betala 270 000 kronor i skadestånd. Han nekar till anklagelserna och menar att det handlar om en tvist.
Citera
2025-11-18, 17:42
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Don Tomaso #665,9

(FB) Man misstänks för våldtäkt mot närstående barn - Arboga (2025-09-17)

Döms till tre års fängelse för våldtäkt mot barn och ska betala 270 000 kronor i skadestånd. Han nekar till anklagelserna och menar att det handlar om en tvist.

Don Tom-as-o blir nog poppis på kåken. En Dumpen ”kändis” som han är.
Citera
2025-11-18, 18:47
Medlem
MisterCluelesss avatar
#702 verkar vara en riktigt vidrig jävel eftersom Dumpen varnar känsliga personer för loggarna. Själv börjar jag nog pga av åldern faktiskt bli lite känslig, så den som känner sej manad kan kanske sammanfatta eländet.
Citera
2025-11-18, 19:11
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
#702 verkar vara en riktigt vidrig jävel eftersom Dumpen varnar känsliga personer för loggarna. Själv börjar jag nog pga av åldern faktiskt bli lite känslig, så den som känner sej manad kan kanske sammanfatta eländet.

Förstår inte hälften av vad han skriver då han är dansk så räcker kanske med att läsa ”sammanfattningen” innan. Skrolla bara lite snabbt då hälften var på danska, men han var frikostig med kukbilder. Pik? Är det kuk på danska?
Citera
2025-11-18, 19:18
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaltKrabban
Don Tom-as-o blir nog poppis på kåken. En Dumpen ”kändis” som han är.

Säkerligen.
Citera
2025-11-18, 19:23
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaltKrabban
Förstår inte hälften av vad han skriver då han är dansk så räcker kanske med att läsa ”sammanfattningen” innan. Skrolla bara lite snabbt då hälften var på danska, men han var frikostig med kukbilder. Pik? Är det kuk på danska?

Fan ålar smorda i ister. ;(
Den ser så jävla dansk ut.

För Er som vill slippa det jag utsatt mig själv för kommer här en ansiktsbild
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2025/10/IMG_5165.png
Citera
2025-11-18, 19:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
kortfattat så ville han ha sadistsex (strypsex) m.m. med små barn och deras mamma, han bor på en stor välisolerad segelbåt åretrunt, och han greps av dansk polis på tåget påväg till dejten i Sverige. dessutom är han ful och har en töntig cykel.

Citera
2025-11-18, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
Jag har nu tittat på krambjörnens konfrontation igen och jag måste säga att han växer för varje gång. Jag får äta upp mina gamla förminskningar av denna herre och se framåt istället. Krambjörnen är en bra gädda, jag skulle faktiskt gå så långt och säga att han är riktigt bra. Pappastor och Hank kan ibland förstöra för vissa gäddor då just de har en sån otrolig utstrålning och karisma. De är verkligen enorma personligheter. Men man måste se gäddorna för vad de är och inte jämföra de med dessa giganter hela tiden.

Krambjörnen och PappaStor blev båda hackade, och råkade av en osannolik slump dyka upp på barnsexmötesplatsen.

Vad tycker du om Slingraren?
Senast redigerad av olofzzon 2025-11-18 kl. 21:34.
Citera
2025-11-18, 21:27
Medlem
#702 Danskpeddot hann inte sätta sin fot i Sverige innan Danska polisen plockade honom.

Sverige har mycket att lära av Danmark!
Citera
2025-11-18, 21:35
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SebastianCepe
kortfattat så ville han ha sadistsex (strypsex) m.m. med små barn och deras mamma, han bor på en stor välisolerad segelbåt åretrunt, och han greps av dansk polis på tåget påväg till dejten i Sverige. dessutom är han ful och har en töntig cykel.

Lite Peter Madsen-varning på #702 alltså. Fy fan!
Citera
2025-11-18, 21:44
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
#702 Danskpeddot hann inte sätta sin fot i Sverige innan Danska polisen plockade honom.

Sverige har mycket att lära av Danmark!
Ja, det har vi verkligen! Danskarna behandlar inte sådana här äckel på samma lama sätt som vi gör här. För övrigt tycker jag att det var oerhört skönt att den här vidriga satan greps innan han överhuvudtaget hann sätta sina fötter på svensk mark. Vi har alldeles på tok för många egna gäddor i Sverige och behöver sannerligen inte importera fler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in