2025-11-18, 12:54
Medlem
Satt och söp med några polare i fredags och vi börja trixa med en tatueringsmaskin, polaren tyckte det var schysst att tatuera in ett litet hakkors på mitt lår 1x1cm ungefär. Går det med en kniv att täcka över med så kallade "emo cuts" så att det blir som små vita ärr över eller kommer färgen finnas kvar?

Mvh
Citera
2025-11-18, 12:58
Medlem
Färgen kommer sitta kvar. Du har i princip tre val

1) Strunta i det och försök garva åt en rolig fyllegrej
2) Gå till ett företag som pysslar med att ta bort tatueringar
3) Tatuera över det med något annat
Citera
2025-11-18, 13:01
Medlem
silvertejp
Citera
2025-11-18, 13:02
Medlem
Sunimods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Färgen kommer sitta kvar. Du har i princip tre val

1) Strunta i det och försök garva åt en rolig fyllegrej
2) Gå till ett företag som pysslar med att ta bort tatueringar
3) Tatuera över det med något annat

Bra svart tyckler jag
Han kan få en till

4) Sluta sup för nästa gång kanske du gör något riktigt dumt.
Citera
2025-11-18, 13:16
Medlem
53....so whats avatar
Gör om den!
Rubiks cube kommer jag snabbt att tänka på.
Eller ett luffarshack som ni kan spela på.
Sluta deppa.
Citera
2025-11-18, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testtarlitebara
Satt och söp med några polare i fredags och vi börja trixa med en tatueringsmaskin, polaren tyckte det var schysst att tatuera in ett litet hakkors på mitt lår 1x1cm ungefär. Går det med en kniv att täcka över med så kallade "emo cuts" så att det blir som små vita ärr över eller kommer färgen finnas kvar?

Mvh

Från barn och alkisar får man ofta höra sanningen...
Du (och dina polare), är uppenbarligen nassar. Varför förneka det? Varför dölja ditt sanna jag?
Skäms du?

Anyway. Jag tror du kommer att få ett hakkors (svart bläck?), med vita ärr genom. Fullt synligt således.
Citera
2025-11-18, 13:18
Medlem
VoktorDodkas avatar
Procentklubbarna tar bort tatueringar på ex-medlemmar med vinkelslip, just sayin.
Citera
2025-11-18, 13:30
Avstängd
Sagodjurs avatar
"Hakkorset (svastika) har en lång historia i Indien som en positiv, religiös symbol inom hinduismen, jainismen och buddhismen, där det representerar lycka, liv och välstånd. Det finns både medurs (svastika) och moturs (sauvastika) varianter, som representerar olika saker som solen och natten"

så istallet för att ta bort den tycker jag du ska kla dig som en indier, laga lite curry och slå på en bollywoodfilm
Citera
2025-11-18, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testtarlitebara

Mvh

Du kan ju prova det blir säkert snyggt!
Citera
2025-11-18, 14:04
Medlem
Brantforss avatar
1x1 cm? Skär bort huden med skalpell, gör rent, sy ihop och lägg om. Det läker på nolltid.

Edit: glömde ett steg
Senast redigerad av Brantfors 2025-11-18 kl. 14:08.
Citera
2025-11-18, 14:14
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Bränn bort den
Citera
2025-11-18, 14:36
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Känns som ett trollinlägg, men ifall det inte är det...

Skära i en tatuering, hur liten den än är, är nog inget man ger sig in på... En tatuering sitter i läderhuden, alltså betydligt djupare än bara yttersta huden... Men vill du ha ont och riskera en infektion och ett rejält sår och ett fult ärr samtidigt som tatueringen troligtvis delvis är kvar, så visst... Hade hellre bitit i det sura äpplet och betalat för en laser eller en ny tatuering...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in